Емоціональний копірайтинг про світ художньої фотографії

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019

В маркетингу існує ряд випадків, коли не можна говорити слова на кшталт «купити», «ціна» й їм подібні, адже це призведе до зворотного ефекту. Набагато правильніше не пропонувати, а викликати бажання купити.

Створюючи особливу атмосферу, текст формує необхідність в залученні, зачіпає струни душі – й після цього клієнт сам проситиме продати йому товар, адже без нього йому просто не жити!

Перед вами – приклад емоційного копірайтингу, присвяченого світу художньої фотографії. Текст став з’єднуючим ланцюгом між фотографом і глядачем, формуючи розуміння тієї короткої миті, яку йому вдалося зафіксувати на фото.

Эмоциональный копирайтинг фото

Хочете на свій сайт такі ж тексти? Тисніть на кнопку!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *