Редизайн та оптимізація сайту

Автор: Юлиан Клицаков в Кейси от 05 Вересня 2019

Кейс услуг копирайтингаІноді до нас звертаються клієнти, які невідомо яким дивом знаходяться на плаву. Яким не пощастило ні з розробником, ні з копірайтером. Здавалося б, ще один апдейт Google – і сайт випаде з індексу або потрапить під бан.

Дублювання сайту в двох прихованих каталогах, велетенські, не оптимізовані зображення, не унікальні тексти, мільйон java-скриптів і завантаження за пекельні 7 секунд очікування.

Все б так і залишалося, якби ми не виправили ситуацію: змінили CMS, зробили редизайн, оптимізацію й наповнили сайт мотивуючими текстами.

Про замовника

Stekloff.by – це білоруська компанія, що займається виробництвом інтер’єрних виробів із загартованого скла. Основний офіс в Мінську, філія в Гродно. Серед продукції – дзеркала, офісні лофт-перегородки, двері, душові, козирки й інші скляні вироби під унікальний дизайн.

Завдання

Як таких завдань спочатку не було – просто консультація з приводу важливості контенту для сайту. В результаті – розробка повноцінного контент-плану та формування цілей.

Мета: залучення органічного трафіку на сайт отримання заявок на послуги.

  • Завдання 1: підвищення позицій сайту в пошуковій видачі
  • Завдання 2: перенаправлення трафіку на цільові сторінки

Після вивчення ніші, конкурентів і сайту замовника з’явилося і третє завдання, важливішого порядку:

  • Завдання 3: оптимізація сайту під вимоги пошукових систем

Рішення

Жодна, навіть найгеніальніша стаття не працюватиме, якщо сайт не готовий до зовнішнього просування – якщо семантичне ядро (ключі) не сегментоване, мета-дані Tittle та Description не прописані, а мобільна версія й зовсім відсутня.

Унаслідок поганого юзабіліті сайту й страхітливого виконання технічної частини замовникові було рекомендовано змінити не лише дизайн, але й саму CMS (з Joomla на WordPress), а також провести аналіз пошукової видачі та конкурентів, щоб у результаті зібрати ефективне семантичне ядро під основні розділи сайту.

У результаті фронт робіт розрісся, але приніс видимі результати:

  • Аналіз ринку й визначення цільової аудиторії
  • Вивчення лінійки послуг, виявлення сильних і слабких сторін продукції
  • Аналіз пошукової видачі й сайтів конкурентів
  • Складання оптимальної структури розділів і вкладеності сторінок
  • Сегментація СЯ і написання релевантних мета-даних
  • Складання ТЗ для написання текстів в розділи сайту

Ну і, звісно, підключення технічного відділу для розробки сайту.

Результат

В ході аналізу потреб, основних проблем і «болю» клієнта були визначені причини затребуваності послуги й сформований найбільш ефективний підхід до побудови комерційної пропозиції.

Завдяки поліпшенню юзабіліті сайту, його зовнішнього вигляду, впровадженню релевантних текстів на посадочних сторінках, прописуванню якісних Tittle, Description і заголовків h1, а також задіюванню нової контент-стратегії вдалося значно поліпшити видимість сайту по потрібних пошукових запитах.

Позиції сайту почали планомірно рости навіть без закупівлі посилань.

Висновок: грамотна оптимізація сайту дає істотний плюс і стає потужною базою для подальшого просування. Особливо яскравий ефект спостерігається при комплексному підході, коли покращується і технічна частина, і мета-данні, і тексти.

Сайт отримав приріст відвідуваності, й переконливий опис послуг через оффери та переваги дозволив підвищити кількість заявок.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *