Надихаючий копирайтинг, який дозволив продати слона

Автор: Юлиан Клицаков в Кейси от 06 Вересня 2019

Кейс эмоциональный копирайтингТак-так, все саме так і було! Присягаюся.

Це було замовлення, виконувати який було надзвичайно цікаво. Фотохудожник організовував виставку, і для проекту був потрібний емоційний супровідний текст, здатний не лише розповісти про світ художньої фотографії, але й викликати непереборне бажання купити роботи представлених авторів.

Завдання

З причини того, що художня фотографія має особливий шарм, був потрібен не менш особливий текст, здатний наблизитися до якості самих фотографій, представити їх у вигідному світлі – особливими й неповторними. Розповісти про саме мистецтво художньої фотографії й при цьому не зіпсувати текст банальщиною на кшталт «купити», «недорого» та «ціна».

Разом завдань як таких було три:

  1. Інформування про виставку
  2. Знайомство з філософією художньої фотографії
  3. Формування бажання купити одну з фоторобіт

Отримавши усі необхідні дані, я приступив до написання тексту.

Рішення

Підходити до написання я вирішив нетрадиційно. Маркетингові формули побудови тексту тут явно не годилися. Жодних ODC й пропозицій прийти тому-що-там-дуже-цікаво!

Отримавши від фотохудожника пару десятків його робіт в електронному форматі, я заварив собі чаю з бергамотом і, запустивши слайд-шоу з інтервалом у хвилину, почав споглядати.

Неквапово змінюючи одна одну, фотографії, немов хтось клацав тумблером, перемикали в моїй голові емоції й думки. Клац! Ось панорама на уранішнє місто – тихе й спокійне в серпанку туману. Клац! Зморшкуватий слон за товстими, як його ноги, стовпами захисного обгороджування. Його від нас.

Клац!.. Сніданок з видом на узбережжя. Безтурботний, як бриз.

Результат

Слова мають особливість виникати самі по собі, коли в голові є правильні відчуття. Я спробував поділитися їм і, упевнений, мені це вдалося. Приклад копирайтингу про художню  фотографію ви можете прочитати тут.

Поки я барабанив по клавіатурі, чай давно схолоднів, і я поплентався робити новий, шкодуючи лише про одне – що подібних замовлень трапляється вкрай мало.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *