PR тексти

Усьому новому й майбутньому потрібен якісний піар. Це молодший (хоча деякі маркетологи вважають, що старший) брат реклами. За його допомогою можна підвищити інтерес аудиторії й плавно підвести її до цільової дії.

PR статті бувають різними, але їх суть зводиться до одного – усі вони несуть загальне посилання: ця компанія позитивно відрізняється від конкурентів й гідна співпраці.

Піар копірайтинг приймає різні форми:

  • новини та прес-релізи;
  • анонси й огляди;
  • запрошення та події;
  • іміджеві статті.

У PR тексту величезна роль. І хоча у прямому розумінні слова такі статті не є рекламою, але інформаційних приводів для піару предостатньо – наприклад, розширення лінійки товарів або поява нової послуги, важлива подія в життя компанії або початок грандіозної акції. Тобто головне завдання PR тексту – викликати інтерес цільової аудиторії, підготувати її до сприйняття подальшої рекламної інформації, піднести її завуальовано й непомітно.

Фактично, ви повідомляєте новину, а не рекламуєте товар, і в цьому головна сила PR тексту: він не нав’язливий, але в той же час – рекламує.

PR копірайтинг – крутий іміджевий текст!

Друге завдання PR статті – підвищення іміджу компанії та її впізнанності, й, вирішивши замовити піар копірайтинг, ви отримуєте відразу дві мікстури в одному флаконі. Іміджевий копірайтинг формує у цільової аудиторії необхідний образ компанії або сайту, підвищує рівень довіри й визначає позиціонування продукту або послуги. Говорячи простіше, PR текст – це ваша компанія очима споживачів, і від того, як вони сприймають її, й залежить її популярність, а значить і рівень продажів.

Замовити піар копирайтинг – означає отримати ефективний інструмент для формування відношення до товару й спонукання до необхідної цільової дії!

Привертайте увагу! Підвищуйте авторитет своєї фірми! Просувайте свої цінності!