Тексти, що продають

Тексти, що продають – це високоефективні статті, здатні навіть випадкових відвідувачів сайту перетворити на постійних клієнтів.

Якісний текст, що мотивує та продає, підвищує лояльність і позитивно позначається на іміджі бренду. Замовляти такі статті варто тільки професійному копірайтерові, що не з чуток знає про інтернет-маркетинг. Я більше п’яти років пропрацював в прямих продажах, знаю, як презентувати товар, й умовлю купити його “прямо тут і зараз”.

Маркетингові моделі, які я використовую при написанні забійних текстів, що продають:

Формула тексту ODC

Найбільш проста модель тексту, що продає, припускає три головні етапи: Offer (принадна пропозиція, від якої неможливо відмовитися), Deadline (штучне обмеження по тривалості знижки, часу продажів або об’єму товару) і Call to Action (заклик до здійснення дії). Тут навіть нічого додати – закликаємо до дії!

Формула тексту AIDA

Класична модель мотивуючого тексту, яка припускає створення чотирьохрівневого взаємозв’язку рекламної інформації та читача: привертання уваги цільової аудиторії до рекламного тексту, збудження інтересу до товару або послуги, формування стійкого бажання придбати товар і спонукання читача до його купівлі. В деяких випадках ця формула тексту доповнюється п’ятим інгредієнтом: S – Satisfaction (задоволення) і апелює до насолоди від купівлі такого цікавого товару.

Формула тексту AIDMA

Ця модель мотивуючого тексту має в своїй основі формулу AIDA, але при цьому акцент в ній робиться на мотивацію цільової аудиторії (М – мотив), завдяки чому торгова пропозиція підкріплюється чергою мотивуючих аргументів, і читач усвідомлює, що йому, хай йому біс, потрібен цей товар.

Формула тексту AIDCA

Рекламні статті, написані по цій формулі, підвищують лояльність до бренду, викликають більшу довіру до товару або послуги. Секрет тут у використанні циферної статистики – наприклад, результатів офіційних проведених досліджень, аналізів і порівнянь з товарами конкурентів (природно, наші краще, і я вам доведу, чому) й таке інше. В деяких випадках підвищити рівень довіри можуть навіть згадки некритичних недоліків товару – так читач зрозуміє, що з ним чесні й відверті.

Формула тексту АССА

Ця модель мотивуючого тексту припускає додавання в скарбничку рекламного тексту посилюючої аргументації й переконує споживача в тому, що він приймає вірне та зважене рішення. Такий рекламний копірайт проводить цільову аудиторію через чотири стани: Аttention, Сomprehension, Сonviction і Аction, тобто увага, розуміння, переконання та дія.

Попрацюємо?