Збільшення прибутку на 45 % – результат роботи лише 2 рекламних статей

Автор: Юлиан Клицаков в Кейси от 06 Вересня 2019

Результативність копірайтингу повинна вимірюватися не в репостах, лайках і часі, проведеному користувачами на сторінці, а в реальному прибутку – замовленнях і покупках, які вона забезпечила.

Нижче маленький, але чесний приклад, як спрацювала написана мною рекламна стаття про послуги приватного медичного центру.

Завдання

Отже, до мене звернувся Роман Кобутов – адміністратор сайту медичного центру. Йому був потрібний невеликий текст для стороннього ресурсу, який би вигідно презентував послуги й містив яскравий заклик до дії: перейти по посиланню та записатися на прийом до фахівця.

Ми домовилися, що я пишу Романові дві статті – одну для розміщення на сторонньому сайті, а другу для сайту медцентру й зроблю перелінковку, щоб грамотно перенаправляти трафік по потрібних розділах.

Роман заповнив бриф, після чого ми обговорили деякі моменти в скайпі, в тому числі цільову аудиторію – середньостатистичного клієнта, який зазвичай звертається в медичний центр. Усі ці нюанси потрібні для того, щоб написаний текст був максимально ефективним.

Рішення

Я проаналізував пошукову видачу й підібрав найбільш відповідні ключі для двох статей. Через декілька днів тексти були готові. Один з них веб-майстер, з яким у Романа була домовленість, розмістив на своєму сайті, а на сайті медцентру з’явився другий текст.

Результат

Після цього замовник більше не звертався, але місяць по тому я вирішив зателефонувати й поцікавитися ефектом від рекламних статей. Чи приводять вони клієнтів?

Роман із захопленням поділився інформацією. Спасибі йому за це.

Завдяки тому, що зовнішня стаття була розміщена на хорошому, трастовому ресурсі, вона значно підвищила відвідуваність сайту. Друга стаття дала не меншу результативність і дозволила перенаправити трафік в потрібні розділи сайту. Кількість дзвінків подвоїлася, й медцентр значно збільшив прибуток.

Ви зможете прочитати приклад копірайтингу на медичну тематику, якщо перейдете по цьому посиланню.

Із слів замовника стаття працює так:

  • За тиждень із статті з посиланням відбувається приблизно 30–35 переходів. Це порівняльно небагато, проте завдяки тому, що на другій посадочній сторінці тест чітко структурований, вміщує всю необхідну інформацію для ухвалення рішення та яскравий заклик до дії, відсоток конверсій виріс.

формула эффективности копирайтинга1500 гривень на посилання, 600 гривень на копірайтинг (в сумі за обидві статті) – і в результаті понад сімдесят нових клієнтів за місяць, кожен з яких зробив чек на 150 гривень. І це тільки первинна консультація!

Отже, витрати окупилися в 4 рази. Здається, це відмінний результат для двох простих статей.

Через декілька місяців Роман звернувся за текстами в інші розділи сайту, але це вже зовсім інша історія.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *