- ua
- ru
Велоклуб «Там-Де-Ми» – громадська організація, що займається розвитком і популяризацією велотуризму в Кіровоградській області. Це перший велосипедний клуб, що з’явився в Кропивницькому в 2010 році. З ініціативи учасників велоклубу традиційно проводяться змагання крос-кантрі, дитячі перегони «РоверОк», а також весняний парад велосипедистів, відомий як Велодень.
Згідно з технічним завданням, сайт велоклубу повинен мати лаконічний, мінімалістичний дизайн зі зручною навігацією та інтуїтивно зрозумілим розташуванням елементів, що дадуть змогу користувачам без зусиль знаходити потрібну інформацію. Сайт має знайомити з основною діяльністю велоклубу, його проектами та прокладеними веломаршрутами. Подібний проект з інтерактивною мапою унікальний для України й спрямований на популяризацію велоспорту та велотуризму.
Для розробки сайту було обрано популярну CMS WordPress, а для функціоналу карти веломаршрутів використано самописний плагін. Шаблон отримав хорошу адаптивність і доступність для користувачів на будь-якому пристрої.
Створюючи UI/UX дизайн для сайту велоклубу, ми зробили ставку на мінімалізм і спокійну колірну гаму, проте вирішили трохи згладити кути кнопок і функціональних блоків – завдяки подібній збалансованості контент сприймається набагато легше.
Додатково на сайті було проведено SEO-оптимізацію та написано всі необхідні тексти, завдяки чому вже за місяць він вийшов у топ-3 за пошуковими запитами “велоклуб у Кропивницькому”, “велосипедні маршрути Кропивницький”, “велоклуб Там-Де-Ми” та іншим.
Приріст органічного трафіку необхідний не тільки інтернет-магазинам і сайтам послуг. Громадська організація Клуб велолюбителів “Там-Де-Ми” націлена на популяризацію велоспорту та велотуризму, а тому, провести SEO оптимізацію ми запропонували безкоштовно – з огляду на некомерційну спрямованість проекту.
Було поставлене завдання вивести сайт в топ-10 по високо- і середньочастотним запитам, особливу увагу приділивши покращенню видимості у регіональному пошуку.
Ми провели комплексну оптимізацію сайту: прописали релевантні мета-теги Title, Description та h1, склали семантичне ядро й розподілили його по цільових сторінках, впровадили мікророзмітку, проаналізували конкурентів, написали унікальні тексти на сторінки категорій й склали контент-план для блогу.
Завдяки проведеним діям після переіндексації сайт отримав видимість за низкою цільових некомерційних запитів: “велоклуб у Кропивницькому”, “велосипедні маршрути”, “веломайстерня кропивницький” тощо.
В процесі роботи з сайтом ми отримали збільшення видимості за 60 пошуковими запитами й значно наростили органічний трафік.
Досить непоганий результат, враховуючи, що до оптимізації видимість сайту зовсім була відсутня.
Аналізуючи причини зростання сайту в пошуку, ми вкотре дійшли висновку важливості якісного текстового контенту. Крім загальної трастовості сайту на основі внутрішніх і зовнішніх сигналів, саме SEO тексти є одним з основних інструментів просування в органіці.