Аналітика

Що таке релевантність тексту

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 26 Березня 2020
Релевантность текста

Поняття релевантності контенту вважається одним з найважливіших в SEO копірайтингу. В той же час, хоч це слово й виглядає незрозуміло, й навіть інтуїтивно його сенс не прочитується, проте значення його досить просте. Це своєрідна оцінка відповідності тексту запиту, який користувач вводить у пошуковому рядку.

Наприклад, якщо текст присвячений туристичній поїздці й оптимізований під запит «купити тур», він релевантний. А якщо вміщує ключі «замовити рекламу в інтернеті» або «глиняні чашки на ...

Внутрішня оптимізація – основа просування сайту

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 20 Лютого 2020
внешнее и внутреннее продвижение

Просування сайту в будь-якій пошуковій системі умовно можна розділити на два етапи – внутрішню та зовнішню оптимізацію. На першому етапі роботи з сайтом (а в ідеалі відразу ж після його розробки) необхідно провести внутрішню оптимізацію й тільки потім переходити до роботи із зовнішніми чинниками, при цьому постійно аналізуючи та коригуючи внутрішні.
Що включає внутрішня оптимізація сайту
Чинників дуже багато, назвемо лише основні, що грають головну роль у просуванні:

Технічно «чистий і ...

Стоп-слова та стоп-символи в SEO копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 18 Лютого 2020
SEO-оптимизация. Стоп-слова и стоп-символы

У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер.
Що таке стоп-слова і стоп-символи
До непотрібних з точки зору робота, стоп-слів можна віднести числа та частини мови – частку, вигук, причастя, прийменник, займенник («це», «воно», «саме», «майже», «зроблений», «в», «на», «с», «по», «без», «ми», «ви» й інші). Сюди ж відносяться й ...

Правильний заголовок в копірайтингу, або Вершник без голови

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 17 Лютого 2020
Правильный заголовок, или Всадник без головы

На вашому сайті багато цікавих статей, але їх ніхто не читає? Швидше за все, справа в поганому заголовку, який не відповідає назві статті й не здатний викликати навіть натяку на інтерес. Така стаття багато в чому схожа на вершника без голови – безлика, німа та мчить крізь бурелом: куди кінь винесе.

Змінити ситуацію досить просто: знайти копірайтера, який пише яскраві заголовки.
Заголовок для ідеального тексту
Неймінг – найважливіша складова якісного тексту, й багато в чому саме заголовок ...

Копірайтинг для Гомера Сімпсона

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 13 Лютого 2020
Копирайтинг для Гомера Симпсона

Власний сайт – це досить потужний інструмент продажів. Проте сам по собі він продавати не може: продають тексти та грамотно написані комерційні пропозиції. Головне тут – правильно визначити цільову аудиторію, для якої призначені товари. Але є й інший секрет.

Власників сайтів мріють, щоб на їх ресурс заходило якомога більше покупців, щоб вони, не вагаючись, купували та залишали цікаві, високохудожні відгуки під придбаними товарами. Чекаючи на таку ситуацію, власники сайтів публікують ...

Що таке комерційна стаття, і для чого вона потрібна?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 09 Лютого 2020
Что такое продающая статья и для чего она нужна?

Комерційна, продажна стаття – це основа будь-якого інтернет-проекту. Вона може бути прямою або завуальованою, коли пропозиція купівлі формується в голові у читача, але самих слів «купіть» чи «замовте» в тексті немає. В цьому й полягає підхід до продажних текстів – в одному випадку вони працюють, а в іншому ні.
Яким має бути продажний копірайтинг?
Зазвичай тексти, що продають, можна побачити на сторінках комерційних сайтів – в розділі товарів інтернет-магазину або на сторінці з послугами. ...

Продажні тексти за ціною бізнес-ланча!

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 09 Лютого 2020
Продающие тексты по цене бизнес-ланча!

Всесвітня павутина – ідеальне місце для продажів. Інформація тут дуже ходовий товар, і, маючи свій сайт, можна легко використати його для реклами, заповнивши текстами з комерційною пропозицією для читачів.

Рекламні оголошення переповнюють інтернет-простір через край. Проте по-справжньому цікавих текстів не так вже й багато, а тому формулу успіху можна визначити досить просто: чим якісніше текст, тим він ефективніший.

Якісний копірайтинг здатен продавати не гірше за високооплачуваного ...

Як змусити замовника вибрати виконавцем саме вас

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 03 Лютого 2020
Советы копирайтеру: Как забрать клиента у своих конкурентов?

Копірайтинг – ідеальна зброя рекламника і разом з тим швидкий спосіб заробітку для тих, хто вміє складати слова у речення. Проте ця сфера досить конкурентна, й знайти замовника буває не так-то й просто. Сьогодні ми розкриємо декілька цікавих, але найголовніше – працюючих способів, як відняти, вкрасти, переманити клієнтів у копірайтерів-конкурентів. Все неймовірно просто!

Краще за все цей спосіб підійде досвідченим копірайтерам, чиї доходи вимірюються в доларах, а не в гривнях. Дійшовши до ...

Де та як шукати копірайтера?

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 02 Лютого 2020
Где искать копирайтера

Від копірайтера залежить усе. Незалежно від того, на яку цільову аудиторію розрахований текст, він має бути цікавим та інтригуючим. Непохитне дотримання цього простого, але вкрай важливого правила врешті решт визначає результативність написаної статті, роблячи її комерційно спрямованою або іншими словами – успішною.

Стаття повинна чіпляти за живе, давати по-справжньому корисну інформацію й не відпускати до останньої крапки. І хоча написана вона має бути чітко, проте, повинна залишати деяке ...