Аналітика

Копірайтинг – за і проти

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Листопада 2019
Копирайтинг

Тексти – найважливіша складова успішного сайту. Проте про копірайтинг можна почути й негативні відгуки: куплені статті не приносять особливо істотного результату, і уся ця історія про просування за допомогою копірайтингу – це лише втрата гроешй. Інші ж дотримуються абсолютно іншої думки, адже саме копірайтинг дозволив їхнім сайтам потрапити в топ.

У чому ж тут справа, і як можлива така двоїстість?

Для того, щоб краще зрозуміти суть питання, спершу необхідно розібратися, що ж це взагалі ...

Копірайтинг і емоції

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 14 Листопада 2019
Копирайтинг и эмоции

Текст відіграє величезну роль. Він визначає настрій, а значить – і відношення до світу. Іноді досить трохи хороших емоцій, щоб в корені змінити стан людини, зробити її щасливішою, добрішою, кращою. Але найголовніше – лояльнішою, що часто використовують маркетологи та досвідчені копірайтери.

Секрет тут простий: якщо на вашому сайті людина відпочиває душею, читає приємні, яскраві й дійсно унікальні тексти, робити покупки їй буде набагато приємніше. Добре написана стаття здатна управляти ...

Яким повинен бути ідеальний web копірайтер?

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 11 Листопада 2019
Идеальный копирайтер - какой он?

Статті на сайті – це прекрасний спосіб розповісти світу про свою комерційну пропозицію. Проте, як вже встигли переконатися багато замовників, в одному випадку тексти починають продавати, а в іншому – призводять лише до збільшення відсотку відмов і падіння відвідуваності, хоча повинні робити зворотне. Причина банальна – неякісний контент, і вирішується усе це звичайно заміною копірайтера.

Так кого ж шукати і від чиїх послуг слід відмовитися?

Складність тут криється в тому, що хоча різниця ...

Як підвищити конверсію за допомогою копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 09 Листопада 2019
Копирайт для сайта. 5 методов повышения конверсии

Тексти – важлива складова будь-якого сайту. Приваблива стаття здатна перетворити користувачів на клієнтів, а згодом зробити з них постійних покупців. Від грамотного копірайтингу залежить не лише інформування про товар, але й підвищення шансів на його придбання, а також поява сприятливих відгуків.

Будь-який читач, хоч трохи обізнаний в маркетингу, здатний відрізнити хороший копірайт від поганого, так само як і будь-який читач відрізнить корисний і красивий текст від того, який таким не є. ...

Контент-стратегія – головна умова успішного сайту

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 08 Листопада 2019
Контент-стратегия – главное правило успешного сайта

Гарні або погані результати інтернет-продажів, так само як і взагалі будь-якого інтернет-проекту – будь то новинний сайт, магазин або корпоративний ресурс – багато в чому визначаються ефективністю презентації інформації. І якщо відбувається поліпшення показників, це означає, що контент на сайті правильний.

Так-так, контент може бути «правильним» і «не правильним», і хоча букви скрізь однакові, тексти можуть кардинально відрізнятися один від одного: одні працюють, притягаючи нових покупців, а ...

Ритміка тексту – особливо ефективний копірайтинг!

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 07 Листопада 2019
Ритмика текста – особо эффективный копирайтинг!

Як зробити, щоб текст «лився, немов пісня»? Які методики написання використати, щоб не викликати почуття втоми у споживача? Як змусити текст продавати?

У 9 з 10 випадків тексти не приносять бажаного ефекту. Така сумна ситуація, на жаль, характерна для більшості сучасних сайтів, що є «сучасними» лише частково – за часом, а не по внутрішньому наповненню та якості. Комерційні пропозиції не спрацьовують, тексти, що мають продавати, не надихають, PR-статті не підвищують імідж, а SEO копірайтинг і ...

Заголовки в копірайтингу – 4 секрети для гарантованого залучення клієнтів

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 06 Листопада 2019
Продающие заголовки в копирайтинге – 4 секрета для гарантированного привлечения клиентов

Заголовок – один з найважливіших параметрів комерційного тексту. Це добре підтверджує ситуація з брендовою продукцією і китайським ноунеймом. Що б не вигадували працівники підвальних фабрик, модники все одно купуватимуть Louis Vuitton, Фенді, Gucci, Prada, Giorgio Armani та Chanel, а одяг без лейблів обходитимуть десятою дорогою.

Назва має величезну роль – у тому числі і в копірайтингу. Лише декілька букв, але як багато в них приховано інформації! І навіть не читаючи сам текст, споживач вже ...

Копірайт у XXI столітті – захист правовласника чи рудимент минулого?

Автор: Юлиан Клицаков в Неформат от 05 Листопада 2019
Копирайт в XXI веке. Защита правообладателя или рудимент прошлого?

Захист прав володіння інформацією та використання інформаційних технологій – одна з головних причин постійних судових позовів. Інтернет щодня приголомшують гучні справи про піратство (досить згадати той же ex.ua), й іноді розгляди закінчуються реальними тюремними термінами. Але чи раціональний увесь цей процес, взагалі уся ця тенденція поступового обгороджування споживача від безкоштовного, не ліцензійного контенту?

Чи треба платити за перегляд фільмів з домашнього ПК? За установку софтверу, ...

Контент-стратегія – це важливо!

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 04 Листопада 2019
Контент-стратегия – копирайт с прицелом на будущее

Бізнес-план має бути не лише у підприємця, але і у власника сайту – інтернет-магазину, новинного чи інформаційного порталу, корпоративного ресурсу й навіть у звичайного блогу. Правда, планування тут торкається не стільки співвідношення витрат і передбачуваних прибутків, скільки підбору правильних текстів і взагалі будь-якого контенту, який публікуватиметься на сайті, адже, як відомо, обдумана дія набагато корисніша за спонтанну.

Контент може бути різним – рерайтом вже готової статті, ...