Аналітика

Внутрішній PR – інструмент для взаєморозуміння

Автор: Татьяна Найдыш в Рекламні техніки от 02 Травня 2020
внутренний PR

Складно представити компанію без засобів власної внутрішньої комунікації – від закритих чатів у соц. мережах і месенджерах до внутрішніх корпоративних сайтів і спеціалізованих програм «під ключ», що поєднують і планувальник, і засіб обміну інформацією. При цьому власники платять чималі гроші маркетологам й PR спеціалістам для просування, популяризації та підвищення іміджу компанії або бренду у світі.

Але ж як бути з внутрішніми комунікаціями?
Що стосується внутрішнього клієнта – власних ...

Як зібрати семантичне ядро для сайту і що для цього потібно

Автор: Владимир Майков в SEO от 20 Квітня 2020

Семантичне ядро – це список особливих тематичних слів і фраз, які використовуються для просування сайту. На етапі розробки вони використовуються для визначення оптимальної структури сайту, посадочних сторінок і розділів. На етапі оптимізації – допомагають швидше опинитися в топі видачі пошукових систем. Використовується зібрана семантика й при контекстній рекламній кампанії, допомагаючи створити декілька груп оголошень під один й той самий товар.

Головне завдання збору ключів полягає в ...

Який контент потрібен для інтернет-магазину

Автор: Юлиан Клицаков в Рекламні техніки от 02 Квітня 2020
Интернет-магазин. Копирайт, рерайт или копипаст

Практично усі області людської діяльності переплелися з віртуальною реальністю. Найрізноманітніші індустрії – розваги, ЗМІ, реклама та бізнес – давно вже представлені в мережі. За покупками давно «ходять» в інтернет-магазини, слухають інтернет-радіо, переговори з клієнтами й партнерами проводять по скайпу, а обіди замовляють в ресторанних онлайн-сервісах. Зручно, не посперечаєшся!

В той же час уявна простота приховує часом титанічну роботу по налагодженню робочого процесу. І, якщо говорити ...

SEO копірайтинг: від збору семантики до сильного тексту

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 31 Березня 2020
SEO копирайтинг

Ми підготували цікаву навчальну статтю про те, як писати оптимізовані тексти. Тут не обов’язково бути Хемінгуеєм або Чеховим – досить просто робити все осмислено. Трішки аналізу й пояснень внутрішньої кухні професійного копірайтера. Загалом, перед вами – вичерпна інформація про те, як навчитися писати правильні SEO тексти.
SEO копірайтинг – це своєрідний виклик рекламникам і піар-агентствам. Такий спосіб дозволяє самостійно просувати товари й послуги без масової закупівлі посилань, ...

Що таке релевантність тексту

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 26 Березня 2020
Релевантность текста

Поняття релевантності контенту вважається одним з найважливіших в SEO копірайтингу. В той же час, хоч це слово й виглядає незрозуміло, й навіть інтуїтивно його сенс не прочитується, проте значення його досить просте. Це своєрідна оцінка відповідності тексту запиту, який користувач вводить у пошуковому рядку.

Наприклад, якщо текст присвячений туристичній поїздці й оптимізований під запит «купити тур», він релевантний. А якщо вміщує ключі «замовити рекламу в інтернеті» або «глиняні чашки на ...

Внутрішня оптимізація – основа просування сайту

Автор: Юлиан Клицаков в SEO от 20 Лютого 2020
внешнее и внутреннее продвижение

Просування сайту в будь-якій пошуковій системі умовно можна розділити на два етапи – внутрішню та зовнішню оптимізацію. На першому етапі роботи з сайтом (а в ідеалі відразу ж після його розробки) необхідно провести внутрішню оптимізацію й тільки потім переходити до роботи із зовнішніми чинниками, при цьому постійно аналізуючи та коригуючи внутрішні.
Що включає внутрішня оптимізація сайту
Чинників дуже багато, назвемо лише основні, що грають головну роль у просуванні:

Технічно «чистий і ...

Стоп-слова та стоп-символи в SEO копірайтингу

Автор: Юлиан Клицаков в SEO от 18 Лютого 2020
SEO-оптимизация. Стоп-слова и стоп-символы

У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер.
Що таке стоп-слова і стоп-символи
До непотрібних з точки зору робота, стоп-слів можна віднести числа та частини мови – частку, вигук, причастя, прийменник, займенник («це», «воно», «саме», «майже», «зроблений», «в», «на», «с», «по», «без», «ми», «ви» й інші). Сюди ж відносяться й ...

Правильний заголовок в копірайтингу, або Вершник без голови

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 17 Лютого 2020
Правильный заголовок, или Всадник без головы

На вашому сайті багато цікавих статей, але їх ніхто не читає? Швидше за все, справа в поганому заголовку, який не відповідає назві статті й не здатний викликати навіть натяку на інтерес. Така стаття багато в чому схожа на вершника без голови – безлика, німа та мчить крізь бурелом: куди кінь винесе.

Змінити ситуацію досить просто: знайти копірайтера, який пише яскраві заголовки.
Заголовок для ідеального тексту
Неймінг – найважливіша складова якісного тексту, й багато в чому саме заголовок ...

Копірайтинг для Гомера Сімпсона

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 13 Лютого 2020
Копирайтинг для Гомера Симпсона

Власний сайт – це досить потужний інструмент продажів. Проте сам по собі він продавати не може: продають тексти та грамотно написані комерційні пропозиції. Головне тут – правильно визначити цільову аудиторію, для якої призначені товари. Але є й інший секрет.

Власників сайтів мріють, щоб на їх ресурс заходило якомога більше покупців, щоб вони, не вагаючись, купували та залишали цікаві, високохудожні відгуки під придбаними товарами. Чекаючи на таку ситуацію, власники сайтів публікують ...