Аналітика

10 причин, чому треба терміново переписати статті на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Вересня 2019
10 причин, почему вам нужно срочно переписать статьи на сайте

Просувати сайт можна по-різному: робити ставку на закупівлю посилань, рекламні пости в соціальних мережах… Але є дещо, про що завжди забувають: починати рекламну кампанію слід з текстів, тобто копірайтингу. Це особливо важливо, якщо йдеться про блог або ресурс, що надає інформацію.

Безумовно, нарощування посилальної маси – це добре, проте, якщо, потрапивши на ваш сайт, користувач не знайде того, що шукав, конверсія буде невелика, і відсоток відмов, навпаки, злетить до самих зірок, що ...

Копірайтинг, що надихає та продає

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 14 Вересня 2019

Продавати можна по-різному. В одному випадку робити ставку дешевих копірайтерів, здатних за ніч написати десятки нехитрих текстів, а в другому – на статусні, емоційні тексти. Дорогі, але такі, що викликають бурю емоцій.

Що виберете?

Для правильної відповіді слід зрозуміти, чим взагалі професійний копірайтинг відрізняється від бездумних фанфиків а-ля «купуйте в нас, бо ми найкращі». Але тут, як мовиться, все на поверхні: низькопробні тексти будуються на узагальнених фразах і бездоказових ...

Усі говорять про SEO, але майже ніхто не вміє це робити

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 13 Вересня 2019

Здавалося б, про SEO не говорять тільки ледарі, й складається враження, що воно з’явилося задовго до винаходу електрики й усіх благ сучасного суспільства. Й усі, хто так чи інакше продавав в інтернеті, хоча б раз, але зверталися до сеошників. В той же час будь-які невдачі в інтернет-маркетингу пояснюється нічим іншим, як неякісною пошуковою оптимізацією. Але чи вміють робити SEO ті, хто його пропонує?

Щоб упарити послугу, багато знань не треба – досить з розумним видом погортати сторінки ...

Як часто треба оновлювати контент на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 10 Вересня 2019
Как часто нужно обновлять контент сайта

Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично оновлювати інформацію на цільових сторінках. Такі сайти швидше опиняються в топі і довше протримаються на першій сторінці видачі, адже вони, на думку пошукової системи, більш актуальні.

З якою ж частотою необхідно оновлювати тексти на сайті? Які статті ...

Справжнє призначення SEO, про яке мало хто знає

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 09 Вересня 2019
SEO тексты, которые действительно работают

На тему SEO копірайтингу вже було немало баталій. Яке сео краще – з досконально вирахуваним відсотком входження ключів або з непомітними LSI фразами? На три тисячі знаків чи на п’ять? Виділяти ключі жирним чи ні? ВЧ ключ ставити в першому абзаці, а НЧ в середині? Збирати семантичне ядро з пошукової видачі чи придумувати самостійно?

Усе це не грає
жодної ролі, адже важливе зовсім інше:

Використовувати
правдивий офферВирішити
«біль» клієнта тут і заразНадати
якісну та корисну інформацію

...

Емоціональний копірайтинг про світ художньої фотографії

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
Эмоциональный копирайтинг фото

В маркетингу існує ряд випадків, коли не можна говорити слова на кшталт «купити», «ціна» й їм подібні, адже це призведе до зворотного ефекту. Набагато правильніше не пропонувати, а викликати бажання купити.

Створюючи особливу атмосферу, текст формує необхідність в залученні, зачіпає струни душі – й після цього клієнт сам проситиме продати йому товар, адже без нього йому просто не жити!

Перед вами – приклад емоційного копірайтингу, присвяченого світу художньої фотографії. Текст став ...

Копірайтинг на замовлення: тексти, які зроблять конкурентів!

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 03 Вересня 2019
Копирайтинг на заказ: тексты, которые сделают конкурентов!

Потрібен ідеальний контент, орієнтований під певну цільову аудиторію (ЦА)? Текст на головну сторінку або в основні розділи сайту? Рекламна стаття на зовнішній ресурс? Комерційна пропозиція для важливого клієнта? У будь-якому з цих випадків текстовий контент має бути максимально якісним, адже це обличчя компанії та складова частина її іміджу.

Студія копірайтингу «Ямбус» пропонує тексти на замовлення на будь-яку тематику – інформаційні, рекламні, іміджеві, супровідні тексти до відеороликів, ...

SEO копірайтинг – це командна робота!

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 02 Вересня 2019
SEO-копирайтинг – командная работа!

Дивно, але за допомогою звичайного контент-маркетингу можна легко вивести сайт до топу пошукових систем, зробити його відомішим, відвідуваним і отримати неабиякий прибуток. SEO статті дійсно багато що означають, проте правильно їх писати вміє не кожний копірайтер.
Як же працювати над сайтом – зібрати команду, писати якісні сео статті й просувати їх? Ми хочемо поділитися своїм досвідом у написанні оптимізованого копірайтингу й дати декілька практичних порад. Отже, поїхали!

Як зібрати команду ...

Дескриптор в копірайтингу – прості рецепти бізнес-текстів

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 29 Серпня 2019
Дескриптор в копирайтинге

Подача інформації важлива не менше, ніж сама інформація. Вона має бути повною, вичерпною та корисною. Багато копірайтерів обмежуються лише маркетинговими формулами, забуваючи, що текст – це не стільки реклама, скільки комерційна пропозиція, й побудована вона повинна бути зовсім інакше, ніж рекламна стаття.

Найголовніше у будь-якому комерційному посланні – це сенс. На який сайт потрапив користувач? Що за текст перед ним? Що пропонує компанія? І яка вигода врешті-решт чекає покупця? Для ...