- ua
- ru
SEO – обов’язковий компонент пошукового просування сайту, й часто новоявлені власники інтернет-магазинів, блогів й інших веб-ресурсів розпочинають саме з нього, вважаючи оптимізацію текстів панацеєю від усіх бід.
На жаль, тотальне захоплення подібною хитрістю не залишилося не поміченим, і Яндекс поспішив зробити ряд заходів, резонно вважаючи, що такі тексти створюються копірайтерами не для людей, а для пошукових алгоритмів, оскільки інформаційна цінність таких статей – мінімальна.
«Баден-Баден» – це новий алгоритм, розроблений спецами Яндексу для визначення переоптимізованих текстів, читати які для користувача шкідливо. В першу чергу дію цього алгоритму помітять ті, хто вважає SEO оптимізацію статей банальним повтором ключових слів.
Тексти з надмірною щільністю ключовиків в комерційному сегменті надзвичайно популярні – вони вимагають від копірайтера мінімум часу й навичок, дозволяючи тиражувати єресь і отримувати від замовника за це гарантовану плату за надруковані кілознаки.
Із запуском алгоритму «Баден-Баден» у вотчині Яндексу почнеться «олюднення» сайтів і кардинальна зміна в їх рейтингах. Можна сказати, що пріоритетне завдання пошукової системи, нарешті, буде реалізовано: на свій запит користувач отримає перелік по-справжньому інформативних і корисних ресурсів.
«Баден-Баден» – це частина загального алгоритму ранжирування, а результатом його роботи стане погіршення позицій переоптимізованих сторінок – вони знижуватимуться в ранжируванні до тих пір, поки контент на них не буде поправлений, тобто доки текст не стане легким та зрозумілим.
Варто відмітити, що дія алгоритму максимальна високоточна, і знижуватися в рейтингу буде тільки конкретна сторінка, а не увесь сайт цілком. Втім, специфіка роботи алгоритму «Баден-Баден» доки не ясна, і не ясно, чи уся сторінка піде вниз або ж тільки по спамних фразах: це належить з’ясувати.
Санкції Яндексу сильно вдарять по власниках інтернет-магазинів і їх дзеркалах, де групи товарів мають однакову назву, відрізняючись лише буквеною або цифровою маркіровкою. І хоча фахівці Яндексу завіряють, що вони врахували цей момент при розробці «Баден-Бадена», але те, що корисний контент тепер котируватиметься вище, незаперечно.
Час безглуздого і нещадного SEO, нарешті, дістався свого завершення.
Студія копірайтингу «Ямбус» рекомендує проаналізувати сторінки своїх сайтів і відмовитися від заспамлених ключами текстів, щоб потім не було так боляче, інакше за вас це зробить новий алгоритм визначення текстового спаму «Баден-Баден».
© Студія копірайтингу «Ямбус»