Чим SEO відрізняється від SMM

Інтернет-технології продовжують свій розвиток. З еволюцією старих способів і технологій просування бренду в глобальній мережі з’являються абсолютно нові й невідомі методи, й SEO і SMM одні з найпопулярніших і найпоширених. Але в чому ж різниця між SEO та SMM?

Що таке SEO і що таке SMM?

Чем SEO отличается от SMMSEO – це абревіатура від Search Engine Optimization, яка має на увазі оптимізацію сайту для подальшого його просування в мережі інтернет. Процес SEO оптимізації досить тривалий і тернистий. Річ у тому, що така методика повинна постійно удосконалюватися через зміни алгоритму самих пошукових систем. Як тільки порядок роботи пошукової системи хоч трохи коригується, SEO фахівець повинен на це відреагувати й не дати рейтингу сайту впасти.

Найпоширенішим підвидом такого просування є SEO копірайтинг, тобто написання оптимізованих під просування текстів та статей з використанням ключів і ключових фраз.

SMM – це Social Media Marketing, який за принципом роботи дуже відрізняється від SEO. Реклама сайту і пошук зацікавлених відвідувачів найчастіше відбувається через соціальні мережі. Також можливий варіант залучення аудиторії через блоги й замітки в інших інтернет ресурсах.

Розкручування сайту відбувається у вигляді залучення відвідувача не просто рекламою, а цікавою статтею, заміткою або навіть картинкою. В принципі, варіантом наповнення блогу або сторінки в соцмережі може бути що завгодно, аби це було цікаво, актуально й приносило свої плоди. Що ж до принципової відмінності між вищеописаними технологіями просування, то SEO не дозволяє встановити двосторонній контакт з відвідувачами сайту, чого не скажеш про SMM.

SMM ефективніше SEO?

Незважаючи на явні переваги SMM, стверджувати, що ця система краща, не можна. Необхідно розуміти, що це абсолютно різні варіанти залучення аудиторії. Тому порівнювати їх в принципі не можна. Якщо ж треба просунути сайт якомога ефективніше, то краще використати обидва методи разом – вони відмінно будуть доповнювати один одного.

Так, допомогою сео розкручування можна підвищити рейтинг, а ґрунтуючись на SMM, утримати аудиторію й деяким чином управляти нею.

У будь-якому випадку обидві технології досить ефективні. Вони дозволяють просунути певний бренд, використовуючи різні технології, але переслідуючи одну й ту саму мету. Незважаючи на це, вони не можуть бути конкурентами між собою.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *