Чим SEO відрізняється від SMM

Що таке SEO та SMM, чим вони відрізняються один від одного, коли використовуються та що дають? Потрібно використовувати їх окремо чи разом?

отличия SEO от SMMЗ еволюцією старих способів та технологій просування бренду у глобальній мережі з’являються абсолютно нові та невідомі до цього методи. Одними з таких вважаються SEO та SMM, але в чому ж різниця між ними?

Обидва ці інструменти надзвичайно ефективні й у порівнянні з контекстною рекламою недорогі, що дозволяє вважати їх найзручнішими для невеликих компаній та стартапів, рекламний бюджет яких не дозволяє витрачати великі суми. Водночас SEO та SMM – це відмінне рішення і для великих, дорогих проектів з сотнями конкурентів та сегментів цільової аудиторії.

Замовити SEO та SMM
Пошукове просування сайту та реклама в соцмережах
Замовити

Обирати спосіб просування – SEO чи SMM – потрібно з прив’язкою до цілей компанії, адже ці два інструменти працюють все ж таки по-різному й дають різний результат.

Що таке SEO та що таке SMM

SEO або Search Engine Optimization

Це внутрішня оптимізація сайту для подальшого просування у пошукових системах. Подібний процес завжди має бути комплексним й охоплювати всі сторінки сайту.

Пошукова оптимізація – це одноразова дія, і щоразу, коли змінюються алгоритми пошукових систем, вносити зміни не потрібно. Якщо все зроблено якісно, ​​SEO оптимізація сайту працюватиме роками.І ноді фахівець з просування все ж повинен реагувати на зміни в пошуковій видачі, з появою нових, сильних конкурентів або глобальних змін у ранжируванні, однак у більшості випадків ці правки мають точковий характер. Тобто, на відміну від SMM, при SEO оптимізації не потрібно щось робити постійно.

Головними інструментами SEO вважається складання мета-даних Title та Description на всіх цільових сторінках, а також написання на них оптимізованих пошуковими запитами статей, SEO-копірайтинг.

SMM або Social Media Marketing

Це зовнішнє просування сайту в соціальних мережах, пошук зацікавлених відвідувачів на цих майданчиках (наприклад, Facebook, LinkedIn або Instagram) та залучення їх до сайту. SMM дозволяє встановити двосторонній контакт із клієнтами та отримувати необхідні дані (зворотний зв’язок) для розвитку бізнесу.

Отримання трафіку через соціальні мережі відбувається не стільки завдяки рекламі, як за допомогою статей і постів, які буде цікаво читати тамтешній цільовій аудиторії. Їхній формат (обсяг, подача, ілюстрації) визначаються особливостями конкретної соцмережі. Варіантом такого контенту можуть бути вранішні пости, розважальні нотатки, інформація про знижки та акції, конкурси та розіграші. Крім генерації трафіку, завданням SMM є поліпшення іміджу бренду та забезпечення ефекту сарафанного радіо.

Що краще – SMM чи SEO

Тут є один важливий нюанс. При правильному підході перед SMM завжди має йти SMO, Social Media Optimization. Тобто правильні пари – це SEO-SMO та SEM-SMM. В результаті питання, що краще, SEO або SMM, абсолютно не коректне: порівнювати їх не можна, адже вони вирішують різні завдання і працюють “в різних площинах”. Це все одно, що порівнювати мотоцикл і ложку – обидва з металу, але використовуються для вирішення різних завдань.

Search Engine Optimization – це внутрішня оптимізація сайту, що включає написання текстів з усіма необхідними ключами, складання мета-даних Title та Description, а також виправлення технічних помилок в коді та приведення сайту до виду, рекомендованого пошуковими системами. А ось Social Media Marketing – це подальше зовнішнє просування сайту в соціальних мережах, актуальне у випадку, коли цільова аудиторія відповідає користувачам таких соціальних мереж. Тобто порівнювати оптимізацію та просування в принципі не слід.

SEO та SMM – це абсолютно різні способи залучення клієнтів. При цьому найбільш ефективним завжди вважається комплексне просування, що включає роботи з усунення технічних помилок, і оптимізацію мета-даних для пошукового просування, і оптимізацію під просування в соцмережах.

За допомогою SEO можна підвищити ранжування сайту по пошуковим запитам, а завдяки SMO ​​отримати можливість спілкуватися зі своєю аудиторією та зробити маркетинг у соціальних мережах більш ефективним.

Потрібен саме такий результат? Давайте співпрацювати!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Коментарі 2
  • Відповісти 2019 Сер 26 - 13:26:38 gus

    Я действительно поражен твоими способностями настолько хорошо
    представлять материалы на ресурсе )

  • Відповісти 2019 Вер 05 - 12:58:27 Юлиан Клицаков

    Большое спасибо!

Написати коментар