Чому копірайтинг коштує так дорого?

Тексти бувають різними. Як і копірайтинг не завжди буває копірайтиингом, являючись по суті лише купою слів. Звичайно ж, у тому випадку, якщо його пише не копірайтер, а хтось абсолютно далекий від інтернет-маркетингу або професійної журналістики. Чому ж статті для сайту коштують так дорого, і чому текст не завжди можна назвати копірайтингом?

Процес написання комерційного тексту – а він завжди буде комерційним, якщо публікується на сайті, що приносить прибуток своєму власникові, в якому б ключі він не проявлялася – надзвичайно  складний, і таке написання – це лише мала частина усієї роботи, що займає від сили 10–15 % часу. Основна маса роботи – це аналіз сайту, визначення правильної цільової аудиторії, а в деяких випадках і вивчення сайтів конкурентів, збір необхідної інформації й продумування ефективного подання матеріалу.

По-друге, аналіз цільової аудиторії спричиняє за собою пошук правильної маркетингової моделі представлення товару. Тобто, щоб текст продавав, необхідно, щоб він мав відповідну формулу (ODC, PPPP, AIDA, AIDCA й ін.). Звичайний студент, що вирішив заробити на написанні текстів, їх не знає. Ось чому ціни на послуги копірайтера такі високі.

Якою має бути ціна на копірайтинг

Вважаєте текст, який коштує 100–150 гривень, занадто дорогим?

У 90 % випадків, щоб замовлений копірайтеру текст окупився, досить отримати з його допомогою від 1 до 3 клієнтів, а сам текст необхідно розглядати як своєрідну інвестицію. Після цього як грошовий вклад він продовжує залишатися на сайті, день за днем продовжуючи роботу по залученню нових замовників.

Проте купівля контенту – це не просто інвестиція в проект. Копірайтинг працює краще за рекламу, а коштує в десятки разів менше. Досить згадати, скільки коштує хвилина прайм-тайму на телеканалі або популярному радіо. Текст же, опублікований на сайті, працює не лише в прайм-тайм, а цілих 24 години на добу, при цьому оплачується він не щохвилини, а одноразово, при оплаті послуг копірайтера.

А тому, якщо порівнювати із звичайною і, як показує практика, малоефективною рекламою, ціна на копірайт в розмірі навіть 150 гривень за текст надзвичайно низька та вигідна.

Для солідного сайту потрібні хороші тексти. Без них не буде ні постійного припливу клієнтів, ні ранжування сайту в пошукових системах. І якщо вам потрібний правильний копірайт – тексти, написані з урахуванням правильної ж цільової аудиторії, що б’ють без промаху в слабке місце потенційних замовників, забезпечте, щоб на вашому ресурсі були професійні тексти!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *