Без копірайтингу не може обійтися жодна маркетингова структура. Авторські тексти займають одне з перших місць у рекламі товарів і послуг, адже саме текст – переконує й продає.
Слово «копірайтинг» прийшло з англійської й на самому початку своїх витоків означало “написання тексту під копірку”. В наші дні копірайтинг отримав зовсім інший сенс і став позначати інший вид діяльності – написання унікальних текстів для сайту. Опис товарів і послуг, новинні статті в блог, комерційні пропозиції, тексти для соціальних мереж, слогани на банерах і лендінгах – усе це копірайтинг!
Для чого потрібен копірайтинг? Тут все просто: інтернет-маркетологи вважають копірайтинг двигуном реклами, й це дійсно так: від того, як написана пропозиція про співпрацю або якими словами описаний новий товар, безпосередньо залежить і те, чи його купуватимуть. Авторські статті доповнюють візуальну складову й одночасно з тим самі по собі є комерційною пропозицією.
Як же копірайтинг впливає на маркетинг і що взагалі він з себе представляє? Давайте розбиратися.
Що робить копірайтинг
Копірайтинг має величезну інформаційно-рекламну цінність, адже пишуться тексти не для заповнення порожнього місця, а для взаємодії з цільовою аудиторією. І чим корисніші такі тексти й простіші для сприйняття, тим вони ефективніші.
Копірайтинг – це авторський, унікальний текст. Проте його написання може базуватися на частковому використанні й переосмисленні інформації з різних джерел. Головне тут – унікальне подання, особливість і неповторність.
Критеріїв у ефективного тексту декілька. Найважливіші – орієнтація на цільову аудиторію й інформаційна цінність, а додаткові – естетична насолода від процесу читання. Хороший текст запам’ятовується й викликає позитивні емоції.
Щоб текст працював, він має бути написаний з урахуванням семи основних параметрів:
- Правильний вибір цільової аудиторії.
- Заголовок, що запам’ятовується.
- Подання інформації без кліше і шаблонних фраз.
- Насиченість корисною інформацією.
- Авторський стиль і унікальне подання матеріалу.
- Коректна маркетингова формула і заклик до дії.
- Правильне оформлення.
Використовувати копірайтинг можна для будь-яких маркетингових цілей – продажу товарів на сайті, пропозиції послуг, інформування про майбутні знижки та розпродаж. Також якісний копірайтинг добре позначається на іміджі компанії – це можуть бути PR статті, пости на соціальних спільнотах компанії. На основі професійного копірайтингу створюються промо-ролики, друкуються каталоги продукції та рекламні буклети.
Тексти, написані професійним райтером, стають прекрасною можливістю перехопити потенційного покупця – не лише привести його на сайт (з цим впорається і звичайне SEO), але й утримати там.
Хочете швидко і з максимальною ефективністю просунути свій бренд в інтернеті? Треба збільшити приплив нових клієнтів? Забезпечте свій сайт по-справжньому яскравими текстами, написаними з урахуванням усіх вимог маркетингу і пошукових систем!
Правильного вам контенту!
© Студія копірайтингу “Ямбус”