Для чого потрібен копірайтинг?

Без копірайтингу не може обійтися жодна маркетингова структура. Авторські тексти займають одне з перших місць у рекламі товарів і послуг, адже саме текст – переконує й продає.

зачем нужен копирайтингСлово «копірайтинг» прийшло з англійської й на самому початку своїх витоків означало “написання тексту під копірку”. В наші дні копірайтинг отримав зовсім інший сенс і став позначати інший вид діяльності – написання унікальних текстів для сайту. Опис товарів і послуг, новинні статті в блог, комерційні пропозиції, тексти для соціальних мереж, слогани на банерах і лендінгах – усе це копірайтинг!

Для чого потрібен копірайтинг? Тут все просто: інтернет-маркетологи вважають копірайтинг двигуном реклами, й це дійсно так: від того, як написана пропозиція про співпрацю або якими словами описаний новий товар, безпосередньо залежить і те, чи його купуватимуть. Авторські статті доповнюють візуальну складову й одночасно з тим самі по собі є комерційною пропозицією.

Як же копірайтинг впливає на маркетинг і що взагалі він з себе представляє? Давайте розбиратися.

Що робить копірайтинг

Копірайтинг має величезну інформаційно-рекламну цінність, адже пишуться тексти не для заповнення порожнього місця, а для взаємодії з цільовою аудиторією. І чим корисніші такі тексти й простіші для сприйняття, тим вони ефективніші.

Копірайтинг – це авторський, унікальний текст. Проте його написання може базуватися на частковому використанні й переосмисленні інформації з різних джерел. Головне тут – унікальне подання, особливість і неповторність.

Критеріїв у ефективного тексту декілька. Найважливіші – орієнтація на цільову аудиторію й інформаційна цінність, а додаткові – естетична насолода від процесу читання. Хороший текст запам’ятовується й викликає позитивні емоції.

Щоб текст працював, він має бути написаний з урахуванням семи основних параметрів:

  • Правильний вибір цільової аудиторії.
  • Заголовок, що запам’ятовується.
  • Подання інформації без кліше і шаблонних фраз.
  • Насиченість корисною інформацією.
  • Авторський стиль і унікальне подання матеріалу.
  • Коректна маркетингова формула і заклик до дії.
  • Правильне оформлення.

Використовувати копірайтинг можна для будь-яких маркетингових цілей – продажу товарів на сайті, пропозиції послуг, інформування про майбутні знижки та розпродаж. Також якісний копірайтинг добре позначається на іміджі компанії – це можуть бути PR статті, пости на соціальних спільнотах компанії. На основі професійного копірайтингу створюються промо-ролики, друкуються каталоги продукції та рекламні буклети.

Тексти, написані професійним райтером, стають прекрасною можливістю перехопити потенційного покупця – не лише привести його на сайт (з цим впорається і звичайне SEO), але й утримати там.

Хочете швидко і з максимальною ефективністю просунути свій бренд в інтернеті? Треба збільшити приплив нових клієнтів? Забезпечте свій сайт по-справжньому яскравими текстами, написаними з урахуванням усіх вимог маркетингу і пошукових систем!

Правильного вам контенту!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

 

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар