- ua
- ru
Google Florida Update – один з найпотужніших фільтрів цієї пошукової системи. З’явився він наприкінці 2003 року й завдав нокаутуючого удару переоптимізованим сайтам. Діє він, до досади SEO фахівців, і сьогодні, безжально пресуючи ресурси, чиї власники грішать чорними методами оптимізації контенту.
У більшості своїй фільтр «Флорида» торкнувся комерційних сайтів – магазині і веб-сторінок, що надають платні послуги, проте навіть самі програмісти не чекали, що дія цього фільтру виявиться настільки фатальною. Під фільтр потрапили і ті ресурси, які мали небагато ключів у точному входженні, ключі в заголовках і підзаголовках рівня h1 і h2. Так само, як і за саму наявність тегів h1 і h2, через що у користувачів склалося відчуття, що фільтр «Флорида» торкнувся взагалі усіх сайтів, де явно велася SEO оптимізація, якої б інтенсивності вона не була.
Фільтр «Флорида» б’є по сайту у наступних випадках:
Визначити «Флориду» можна досить просто: сайт залишився в індексі, але його позиції скотилися за ТОП-100, і трафік з Гуглу різко впав. Для виправлення ситуації необхідно видалити усі фрагменти переоптимізації – провести семантичний аналіз усіх текстів на сайті і прибрати зайві ключі. Входження запиту в статті не повинне перевищувати 2–3 % .
SEO аналіз тексту можна провести за допомогою різних сервісів (їх багато, наприклад Адвего або Текст.ру) або вручну – стаття об’ємом у дві тисячі знаків повинна вміщувати не більше 10 входжень одного ключа. Це максимум.
Через якийсь час після маніпуляцій позиції сайту відновляться, проте на колишній рівень він вже, швидше за все, не підніметься. А тому, затіваючи оптимізацію свого ресурсу, робіть все якісно або довірте це завдання фахівцям.
© Студія копірайтингу «Ямбус»