- ua
- ru
Копірайтер – це фахівець, який займається написанням авторських текстів для різних цілей: він може писати рекламні статті, складати описи товарів для інтернет-магазинів і буклетів, скрипти для виступів, відео та багато іншого. Але чим же конкретно він займається?
Головне завдання копірайтера – зацікавити, переконати читача в необхідності придбання товару або послуги. Для цього він використовує різні техніки – емоційні образи та психологічні прийоми, що дають змогу вигідно представити товар й викликати відчуття його унікальності.
Гра слів, підбір оптимальної структури тексту, низка фактів і аргументацій – все це доповнюється високою грамотністю, умінням аналізувати ринок і цільову аудиторію, креативністю та гнучкістю подачі інформації.
Робота копірайтера дуже важлива для просування бренду й залучення нових клієнтів. Якщо ви хочете створити якісний текстовий контент для корпоративного сайту або особистого блогу, описати товари в магазині так, щоб їх захотілося купити, зверніться до досвідченого копірайтера – він допоможе досягти цих цілей.
А тепер трохи докладніше про те, хто такий копірайтер і чим він займається.
Серед головних завдань копірайтера – зацікавити читача з перших рядків. Для цього необхідно правильно визначити цільову аудиторію, використовувати правильну структуру тексту й подачу матеріалу, яка буде зрозумілою читачам.
Основним завданням копірайтера є інформування, не нав’язливе рекламування товарів і послуг. Він повинен переконати читача в тому, що йому потрібен цей товар або послуга, і що саме цей продукт найкращий на ринку. Тобто в завдання копірайтера входить не тільки написання тексту на задану тему, а й маркетинговий аналіз, а також психологія продажів. Саме цим і займається професійний копірайтер.
Крім того, у завданнях копірайтера – ще два важливих моменти:
Створення унікального контенту: копірайтери пишуть оригінальні тексти, які відрізняються від стандартних шаблонів і привертають увагу споживачів.
Оптимізація пошукових систем: копірайтери створюють оптимізований під пошукові фрази контент. Це допомагає поліпшити рейтинг сайту і вийти в Топ-3.
Такий фахівець повинен вміти аналізувати пошукову видачу й працювати з ключовими словами – багато в чому це робота SEO-фахівця, але хороший автор також повинен у цьому розбиратися, хоча б на поверхневому рівні. Також копірайтер – це універсальний автор, який повинен уміти писати на найрізноманітніші теми та працювати з різними форматами текстів – великими й малими, писати як ємні замітки, так і великі товарні огляди.
Він має знати, як скласти короткий і яскравий заголовок, який гарантовано приверне увагу клієнта. Грамотно вписувати в текст оффери та УТП – унікальні торгові пропозиції, від яких важко відмовитися.
Насамкінець, копірайтер – це не тільки технічний фахівець, а й творча людина. Він має знаходити незвичайні ідеї для текстового контенту, які привертатимуть увагу. Грати зі словами й створювати ефектні, емоційні образи, мислити творчо та аналітично.
Сподіваємося, тепер вам стало зрозуміліше, хто такий копірайтер і чим саме він займається. Він допомагає просувати товари і послуги, привертаючи увагу потенційних клієнтів й переконуючи їх зробити покупку. І якщо вам потрібні саме такі тексти – зв’яжіться з нами і дайте ТЗ – ми напишемо все, що потрібно!