Копірайт і рерайт – оптимальний контент для просування сайту

Головна складова будь-якого сайту – це грамотно написані тексти. Але які з них будуть більш ефективними – рерайт чи копірайт?

Для початку розберемося у термінах.

Рерайт текстів

Копирайт и рерайт. Оптимальный контент для продвижения сайтаРерайтинг або рерайт, як його ще називають, пішов від слова rewriting, й означає переписування тексту. Це зміна першоджерела, подання або стилістики тексту. З’являється новий, унікальний текст, що має мало спільного із оригіналом у плані побудови речень та інколи семантики. Тобто рерайт – це переміщення лексичних одиниць, а також їх заміна на слова близькі за значенням.

Маючи під рукою хоча б якесь першоджерело, рерайтери можуть створити унікальний текст для сайту. Написати його таким, що навіть автор первинника ніколи не помітить у новому тексті свою статтю. Якісно зроблений рерайт нічим не буде нагадувати статтю-першоджерело, але при цьому збереже число символів і основний смисловий зміст матеріалу.

Найосновнішим плюсом рерайту є ціна. Такий контент коштує помітно дешевше, ніж професійний копірайтинг. Зазвичай вартість рерайту залежить від проценту унікальності: так стаття з унікальність 85 % буде дорожча, ніж стаття із унікальністю в 70 %. Загалом це справедливо, адже саме унікальність для пошукової системи є найважливішим оцінним критерієм.

Копірайтинг

Копірайтинг – це написання нового стопроцентно унікального тексту. При замовленні копирайтингу власник сайту отримує оригінальній текст, якого більше немає в інтернеті. Через це копірайт в порівнянні з рерайтом коштує значно дорожче, а іноді перевищує його вартість у декілька разів.

Копірайтингом називають створення тексту, за основу якого береться авторський досвід. Іноді під цим терміном розуміють написання інформаційних або продажних текстів на замовлення, які ніде й ніколи до цього не зустрічалися. Такий текст для сайту має бути наповнений досить великим числом фактів і в той же час мати комерційну пропозицію –купити товар або замовити послугу.

Семантика – головна складова правильного контенту!

Якщо говорити про правильну статтю, то незалежно від того рерайт це чи копірайт, вона повинна вміщувати в себе ключові слова та фрази, адже це важливо для просування.

Будь-який текст, написаний рерайтером чи копірайтером, повинен мати спеціально підібрані ключові слова – тематичні та релевантні, інакше заходи на сайт будуть хаотичними, а конверсія мінімальною.

Замовляйте для свого сайту правильний контент!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделитесь с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *