Копирайтер без страха и упрёка, или Как написать идеальный текстБудь-який текст, будь то опис товару, комерційна пропозиція або стаття в блог, впливає на імідж сайту, й чим професійніше копірайтер, тим вищим буде відгук читачів. Формула ця досить проста, й якщо узагальнювати, стаття, написана за 5 хвилин, притягне 5 потенційних клієнтів, а за 50 хвилин – у десятки разів більше. Чим же відрізняються статті-хвилинки від професійного копірайтингу?

З’ясувати це буде корисно не лише самим копірайтером, але й тим, хто планує замовити копірайт. Яких же лицарів наймати в загін?

Найголовніша відмінність – це, звичайно ж, час: жоден копірайтер не зможе видати сотню статей за дві години роботи. Ідеальний текст вимагає не лише часу на збір необхідної інформації (якщо йдеться не про рерайт) і подальше написання, але й на вичитування готового матеріалу. І саме в цьому, останньому етапі, й криється увесь секрет. Загнавши коня, лицар не доскакає до позицій свого сеньйора.

Озброївшись фактами й пропустивши їх через призму свого бачення, можна швидко написати текст – особливо, якщо прийшло натхнення. Але часто саме воно й впливає на якість тексту, примушуючи писати швидше, поки є хвиля та не пропала думка. А тому, написавши текст, копірайтер повинен ковтнути води й, сповзаючи з сідла, включити свого внутрішнього редактора – безжального й безкомпромісного.

Вичитування тексту. На ворога в усій красі!

Вистражданий або з любов’ю написаний текст – у будь-якому з цих випадків потрібне вичитування, й краще її робити через пару годин після написання статті. Матеріалу необхідно дати деякий час «відлежатися», після чого ви відразу виявите необхідність його «шліфування». Одягаючи військові обладунки, лицар повинен штовхнути свого зброєносця й змусити його підтягнути усі ремінці.

А починати слід з безжального видалення перших двох абзаців. Їх необхідно замінити двома місткими пропозиціями, написаними з холодним розрахунком. Від такої правки текст лише виграє – перевірено на практиці багатьма іменитими копірайтером.

Бездоганно заточений спис

Текст – це страшна зброя, але її стиль багато в чому пов’язаний з розумінням цільової аудиторії. Саме читач визначає, якими словами ви повинні писати статтю, чи вживати метафори й порівняння або обійтися сухими фактами. Одна некоректна або недоречна алегорія може загубити увесь матеріал, а ось гумор, навпаки, може стати непоганою підмогою в написанні складної й занадто серйозної теми. Подібна «зброя» здатна принести приголомшуючий успіх!

Лаконічність повинна стати вашою візитною карткою, адже рідко який читач «долетить до середини Дніпра», й навіть якщо ви прочитали сотні розумних книг і досконально знаєте тему статті, не слід виливати на читача усі факти за раз – у тексті має бути центральна лінія, й усі факти мають бути підпорядковані саме їй. Їх надлишок лише заплутає читача.

І останній етап…

Бойове гасло!

Обов’язковий атрибут при написанні тексту – правильний заголовок. Його створення – ціла наука, що змусила не спати ночами багатьох герольдів. Девіз на щиті стає кредо для лицаря, що носить його, головним моральним законом.

Дієслівна форма може не лише додати заголовку конкретики, але й стати непоганим закликам до дії – як мінімум почати читання статті.

Цікава та нестандартна стаття вимагає серйозної роботи, але, одягнувшись в несподіванку й провокаційність (адже ніщо не притягне уваги краще), ви змусите своїх ворогів в паніці кидати зброю й бігти з поля бою. А тому при вичитуванні текстів працюйте над матеріалом до тих пір, поки остаточний варіант вас не влаштує.

І тільки тепер пора опускати забрало й пришпорювати коня! За короля!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3