Цілі та завдання

PR тексти повинні писатися по-особливому. В них не повинно бути ні “купити”, ні “замовити”, ні “низьких цін”, але в той же час у читача повинне складатися позитивне враження про компанію та її продукцію.

Рішення

Перед вами – копірайтинг для компанії, що створює інтер’єрні вироби зі скла, зокрема офісні перегородки. Текст написаний без пропозиції купити, проте пропонує саме це, адже позитивні аспекти дійсно наявні. Додатково за допомогою напівжирного шрифту в тексті створені смислові акценти, що допомагають читачеві прийняти “потрібне” рішення. У результаті стаття добре спрацює й у разі сканування, а не читання – усе найголовніше користувач гарантовано побачить.

© Студія копірайтингу Ямбус

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3