Цілі та завдання

Елітне житло повинне мати відповідний опис – як і рієлторські послуги з продажу такої нерухомості. Преміальний сегмент – це не лише про квадратні метри та близькість до метро. Це скоріше про стиль життя та достаток. Це більше сторітелінг, ніж рекламне оголошення.

Перед нами було поставлене завдання написати текст об’яви про продаж преміум-житла в центрі міста для подальшої публікації в соціальних мережах. Зважуючи на це, він повинен бути коротким, емоційним та разом з тим максимально інформативним, дозволяючи прийняти рішення про купівлю квартири тут і зараз.

Рішення

Перед вами два приклади копірайтингу рекламних оголошень про прордаж преміум-нерухомості для публікації на сторінці приватного рієлтора в Instagram. Тексти написані з урахуванням цільової аудиторії (середній+ та високий достаток), вміщають необхідні емоційні елементи та факти для прийняття рішення. Цікаві факти поєднуються із закликом до дії.


Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3