Що покаже аудит контенту
За статистикою, 27,4% користувачів йдуть з сайту, виявивши більше трьох помилок у тексті. Легкість сприйняття інформації, чітка структура, використання потужних та цікавих заголовків, динаміка оповідання – усе це відіграє величезну роль.
Професійний текстовий аудит покаже, чи відповідає розміщений контент нормам української мови та чи є у тексті помилки, що перешкоджають ранжуванню по пошуковим запитам, наскільки приємно чи проблематично читати, чи легко сприймати інформацію та що робити, щоб виправити негативну ситуацію.
На комерційному сайті тексти повинні формувати позитивний образ бренду, проте самовихваляння ніколи не працювало і не працюватиме надалі. Головне – це реальна користь та інформація, яку отримує користувач. Саме від цього й залежить, чи стане він покупцем чи ні. А отже – ніякого спаму та помилок!
Правильний текст має потрібні ключі (але не переспамлений), орієнтований на правильну цільову аудиторію (а не на усіх підряд), вміщує тільки корисну інформацію (а не тони непотрібних даних), вирішує біль читача (а не в лоб рекламує компанію). Якщо хоча б один з цих пунктів не дотриманий, ефективність тексту падає.
Маркетинговий потенціал тексту
Хочете дізнатися, чи все добре з вашими текстами? Раптом ви потрапили на нефахового копірайтера, що підсовує крадений контент. Підозрюєте, що опубліковані статті не працюють в повну силу через неправильно підібрані ключові слова чи взагалі не розумієте, що відбувається і не знаєте. що робити? Замовте професійний аудит контенту в студії копірайтингу Ямбус в Києві – і дізнайтеся відповіді на усі ці питання!
Результати аудиту допомагають визначити стратегію контент-маркетингу та план дій для поліпшення ситуації. Інших варіантів немає: тексти повинні працювати. Це не просто пара рядків про крутизну бренду поруч з кнопкою “купити”. І не заїжджений штамп «тому, що у нас вигідно». Текст – це ефективний інструмент продажів, який працює з логікою та емоціями. Якісний копірайтинг взаємодіє з цільовою аудиторією на усіх рівнях, у тому числі підсвідомому. Відповідає усім вимогам пошукових систем. Контент – це помічник продажів і, як і справжній топ-менеджер, він має бути професійним!
Замовляйте аудит контенту й знайдіть вирішення проблеми! Це можливість отримати потужний імпульс до розвитку бізнесу!