




Інформативний контент з хорошою структурою і правильними ключами набагато корисніше й дозволяє піднятися в ТОП набагато швидше. LSI копірайтинг працює дуже ефективно, і замовити його буде по-справжньому вигідно!
LSI копірайтинг для штурму Топ-позицій!
Чим LSI тексти відрізняються від SEO копірайтингу
Тут все дуже просто: текст з десятком однакових ключів і «триповерховими» конструкціями з «неправильною» відміною – це старий добрий SEO, де ключовики – це завжди щось страшне і неприродне. Нерідко вони використовуються в прямому входженні, навіть якщо це погано відбивається на читабельності. Це незграбна робота, яка не враховує найголовнішого: ефективний текст в першу чергу має бути орієнтований на людину – в цьому випадку комерційна пропозиція працюватиме.
Низькоякісний копірайтинг, де в кожному реченні спіткаєшся об ключі, де вони здаються занадто чужорідними, викликає лише неприязнь і погіршує імідж бренду.
LSI копірайтинг на замовлення можна назвати еволюціонуючими SEO статтями, в яких комерційних ключів стало в рази менше, зате замість них є тематичні фрази-синоніми, що розширюють семантичне ядро й роблять сторінку більш видимою.
Правильні LSI тексти містять ключові запити не лише в точних і морфологічних входженнях, але й релевантні і синонімічні ключі.
Ось простий приклад, який допоможе відрізнити SEO копірайтинг від LSI копірайтингу і дозволить зрозуміти, що замовити буде краще:
SEO текст:
«Вирішив купити медичні товари від компанії «Фармалаб», ви отримаєте максимум переваг! Широкий асортимент якісної медичної продукції дозволить вилікуватися від будь-якої хвороби!».
Тут використані два стандартних ключі: «купити медичні товари» і «медична продукція». LSI фраз немає. Іноді слово купити може змінюватися на замовити, але від цього мало що міняється.
LSI текст:
«Пропонуємо придбати якісні медикаменти для лікування сезонних алергій, простудних і вірусних захворювань – у вільному доступі і по рецепту. Можна знайти лікарські засоби в пігулках, капсулах, мікстурах і порошках, а також спреї та мазі».
Тут ключове слово «Купити медикаменти» трансформувалося в цілий ряд LSI фраз. Текст від цього тільки виграє: стає зрозумілішим і інформативним.
На відміну від SEO статей, де копірайтери вписують один і той же ключ по декілька десятків разів, в LSI копірайтингу щільність ключів не має значення, Головне тут – це реальна користь від прочитання і якомога ширше коло релевантних слів. Саме такі тексти й люблять пошукові системи, і саме їх треба замовляти!
Саме за супутніми словами пошукова система й визначає, чи релевантний сайт запиту користувача і чи варто його виводити на сторінку результатів.
Якими бувають LSI ключі
Подібні ключові слова можна розділити на 2 основних групи:
- Синонімічні (sLSI) – це слова, що є прямими синонімами основного запиту. Наприклад, якщо це «копірайт», то синонімами тут будуть слова «текст», «стаття», «контент», «текстовий контент».
- Релевантні (rLSI) – це слова, які уточнюють або доповнюють головний ключовик. Якщо брати той же «копірайтинг», то релевантними ключами в даному випадку будуть «написання», «стаття на замовлення», «біржа контенту», «оглядова стаття», «унікальність», «фріланс» і так далі.
Скільки коштує LSI копірайтинг і з чого складається ціна
Написання тексту з прихованими семантичними ключами по трудовитратах значно перевищує вартість звичайного копірайтингу на замовлення. Тут необхідно не лише якісно розкрити тему, але й проаналізувати пошукову видачу, скласти список ключових слів і до кожного підібрати синонімічні й релевантні LSI фрази, після чого впровадити їх в текст так, щоб вони опинилися в правильному співвідношенні до основних запитів.
Це має бути саме експертна стаття – копірайтер повинен зануритися в неї й розкрити повністю, а не з якогось одного боку. Тут важливі не купить-ціна-замовити, а саме корисна інформація. В LSI тексті не може бути води, інакше він не працюватиме.
Щоб підібрати LSI ключові слова для статті, потрібне використання відразу декількох аналітичних сервісів і інструментів і не одна година роботи, проте усе це призводить до появи надзвичайно потужного інструменту
Щоб підібрати LSI ключові слова для статті, потрібне використання відразу декількох аналітичних сервісів і інструментів і не одна година часу, проте уся ця робота призводить до появи надзвичайно потужного інструменту продажів! І хоча про латентно-семантичний аналіз стало відомо ще в далекому 1988 році, в SEO цей метод став використовуватися порівняно недавно – по суті всього кілька років тому. Несподівано пошукові системи стали набагато лютішими, кардинально перетворивши видачу.
Хочете дізнатися, як усе це працює? Треба просто замовити LSI статтю в нашій студії копірайтингу! Ми впевнені, що немає нічого кращого за якісний текст, написаний на підставі аналітики. LSI текст здатний на багато що: підняти видимість сайту по пошукових запитах, поліпшити ранжирування сторінки, а найголовніше – надати читачеві вичерпну інформацію, необхідну для ухвалення рішення купити або замовити.
Завоювати довіру пошукових систем цілком реально!