Про латентно-семантичний аналіз стало відомо ще в 1988 році, проте в пошукових алгоритмах цей метод став використовуватися порівняно недавно – по суті лише кілька років тому. Несподівано пошукові системи стали набагато жорсткішими, кардинально змінивши видачу.

Нові алгоритми виявили дійсно цінні сторінки, а статті, заспамлені SEO ключами, нарешті випали з ТОПа, як і повинно бути.

Що таке LSI копірайтинг

LSI копірайтинг – це написання текстів з використанням особливих тематичних ключів, які збільшують релевантність сторінки. В ході аналізу пошукова машина сканує зміст тексту, його сенс (так-так, Google вже вміє це робити!) і семантичне оточення ключового запиту. Завдяки LSI ключам стаття здасться роботові ідеальною й опиниться вище у видачі.

Абревіатура LSI розшифровується так – latent semantic indexing, тобто латентно-семантичне (приховане) індексування. Такі слова та фрази роблять текст кориснішим для читача, він змістовніший. Іншими словами – релевантний. І хоча написання LSI статті на замовлення припускає використання великої кількості ключів, вони не псують текст, не призводять до втрати сенсу і переспаму.

Чим LSI тексти відрізняються від SEO копірайтингу

Ситуація така: текст з десятком однакових ключів і «триповерхові» конструкції з «неправильною» відміною – це старий добрий SEO, де ключовики завжди використовуються в прямому входженні, навіть якщо це погано відбображається на читабельності. Це незграбна робота, яка не враховує найголовнішого: ефективний текст в першу чергу має бути орієнтований на людину, а не робота. В цьому випадку комерційна пропозиція працюватиме. Низькоякісний копірайтинг, де в кожному реченні спіткаєшся об ключі, де вони здаються занадто чужорідними, викликає лише роздратування. LSI тексти на замовлення можна назвати еволюціонувавшими SEO статтями, в яких комерційних ключів стало в рази менше, проте замість них додані тематичні фрази-синоніми. У правильному тексті їх значно більше, ніж звичайних ключів, та й самі LSI статті більші за об’ємом. Вони містять ключові запити не лише в точних і морфологічних входженнях, але й релевантні і синонімічні ключі.

Щільність входження ключів в LSI копірайтингу не має значення, на відміну від тих же SEO статей, в яких копірайтери намагалися добитися значення в 3–4%. Головне тут – інформативність, корисність і актуальність, відсутність води та розкриття теми на експертному рівні. Саме такі тексти й люблять пошукові системи!

Усі переваги LSI копірайтингу

Алгоритм латентно-семантичного індексування має масу плюсів:

  • синоніми, асоціативні слова й фрази піднімають інформативність тексту;
  • поліпшення ранжирування по низькочастотних (НЧ) запитах;
  • зниження спамності контенту за рахунок розбавлення основного ключа релевантними запитами;
  • зниження відсотка відмов завдяки корисності текстового контенту;
  • збільшення часу, проведеного користувачами на сайті: інформативний контент з хорошою структурою набагато цікавіший за бездумно вписані ключі.

Як же виглядають LSI ключі?

Тут все просто: приміром, візьмемо слово «копірайт». Якщо надрукувати цей запит у пошуковому рядку, робот знайде тисячі статей, присвячених написанню статей на замовлення – пропозиції від копірайтерів і бірж контенту, сторінки з Вікіпедії й інші онлайн-словники з трактуванням терміну.

Завдання пошукової системи – за супутніми в запиті словами визначити, які сторінки підійдуть користувачеві краще за все й видати їх у числі перших. Якщо це LSI слова «замовити», «на замовлення», «купити», «купівля», «написати», це означає, що мова йде, швидше за все, про пошук копірайтера для написання тексту. Якщо «авторське право», «власність», «знак», «патент», то сайт буде віднесено в категорію юридичних послуг і захисту інтелектуальної власності.

Подібні слова й фрази допомагають пошуковим роботам краще зрозуміти, що треба користувачеві, і, якщо ваш текст оптимізований лише під один ключ, це означає, що ви втрачаєте великий відсоток потенційних клієнтів. Вони просто не потрапляють на ваш сайт!

LSI ключі дозволяють підняти копірайтинг на якісно інший рівень, де головною фігурою є користувач з його бажаннями і перевагами, а не пошуковий робот.

Ключові LSI слова можна розділити на 2 основних групи:

  • Синонімічні (sLSI) – це слова, що є прямими синонімами основного запиту. Якщо це «копірайт», то синонімами тут будуть слова «текст», «стаття», «контент», «текстовий контент».
  • Релевантні (rLSI) – це слова, які уточнюють або доповнюють головний ключовик. Якщо брати той же «копірайтинг», то релевантними ключами в даному випадку будуть «фрілансер», «кілознак», «біржа контенту», «технічне завдання», «унікальність», «замовити», «автор» й так далі.

Скільки коштує LSI копірайтинг та з чого складається ця ціна

Написання тексту з прихованими семантичними ключами по трудовитратах перевищує вартість звичайного копірайтингу на замовлення. Тут необхідно не лише якісно розкрити тему та «вгадати» цільову аудиторію, але й вмістити в текст правильні ключі – в правильних місцях і в правильному співвідношенні до основних фраз.

Це має бути саме експертна стаття – копірайтер повинен зануритися в неї й розкрити повністю, а не з якогось одного боку. По-друге, в LSI тексті не може бути води, навіть враховуючи її збільшений об’єм.

Щоб підібрати LSI-ключові слова, потрібно використання відразу декількох аналітичних сервісів та інструментів:

  • Пошукові підказки – з’являються при наборі запиту в пошуковому рядку, а також внизу сторінки пошукової видачі «Разом з цим часто шукають»;
  • Google AdWords – планувальник ключових слів дозволить знайти усі групи ключовиков з довгим хвостом (шлейфом), по суті вони вважаються LSI фразами;
  • Платні сервіси – дозволяють проаналізувати сторінки з ТОПа й визначити найбільш часті приховані ключі;
  • Ручний аналіз пошукової видачі – дозволить визначити, по яких запитах конкуренти просувають свої ресурси.
  • Статистика контекстної реклами – дозволяє отримати нестандартні, несподівані НЧ запити.

Зібрати пристойне LSI ядро для складання подальшого ТЗ копірайтеру непросто. Проте уся ця робота цього коштує – такі тексти набагато ефективніші!

Правильні LSI-тексти на замовлення!

Не хочете розбиратися, як збирати ключі й складати LSI ядро? Студія копірайтингу «Ямбус» пропонує рішення під ключ!

Ми впевнені, що немає нічого кращого за якісний текст, написаний після ретельної аналітики. У поєднанні з грамотним SEO цей інструмент здатний на багато що: поліпшити ранжирування сторінки, розширити кількість запитів, а головне – надати читачеві вичерпну інформацію, необхідну для ухвалення рішення купити або замовити.

Довіру пошукових систем завоювати не так вже й просто, але цілком реально!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте

Найпоширеніші запитання

  • 1В чому особливість LSI копірайтингу?
    Це особливі тексти, призначені для просування товарів і послуг, які, окрім звичайних ключів в точних і морфологічних входженнях, вміщують цілий ряд додаткових - синоніми та близькі за значенням слова, терміни й навіть сленг, супутні ключовому запиту й маючі додаткову цінність. Така семантична варіативна робить текст в очах пошукової системи більш цінним, тобто сторінка потрапить в ТОП набагато швидше. Особливість LSI копірайтингу полягає і в тому, що щільність ключів тут не має значення. Головне - це інформативність, корисність і актуальність для читача, відсутність води та розкриття теми на експертному рівні.

© Студія копірайтингу “Ямбус”