
Що таке контекстна реклама
Принцип роботи контекстної реклами полягає в наступному: якщо пошуковий запит користувача і запит, вказаний при налаштуванні рекламної кампанії, співпадають – то на сторінку видачі автоматично виводиться оголошення. Оплата здійснюється за кліки, тобто переходи на сайт по оголошенню. Одночасно можна використовувати необмежену кількість ключових запитів.




Якісне налаштування контекстної реклами – це не лише визначення найбільш ефективних ключових слів і складання оголошень з ними. Це аналітика отриманих конверсій, моніторинг дій конкурентів і утримання оголошень на верхніх позиціях в пошуковій видачі.
Ефективна рекламна кампанія!
Правильно налагоджена контекстна реклама забезпечить максимально швидкий ефект, подарує «гарячих» клієнтів, причому не просто зацікавлених темою, а готових купувати і замовляти тут і зараз.
Замовити налаштування контекстної реклами
Мета рекламного оголошення – зацікавити користувача, змусити його перейти на сайт. Тобто просто вивести оголошення в топ Google – мало. Необхідно, щоб оголошення було помітне на тлі конкурентів і було переконливішим. Щоб потенційні клієнти клікали саме по вашому оголошенню, а не скролили далі.
Ось чому замовити налаштування контекстної реклами у нас буде найвигідніше: ми використовуємо правильні ключові слова в тексті, підвищуючи релевантність оголошень – це чарівним чином впливає на клікабельність, покращує позиції й знижує вартість кліка. Ви отримуєте максимально ефективну рекламну кампанію – дієву та недорогу.
Жодних банальностей – наші оголошення інформативні, враховують інтереси цільової аудиторії й завжди на верхніх позиціях!
Як відбувається налаштування контекстної реклами
Для покращення ефективності рекламної кампанії в Google Adwords краще застосовувати комплексний підхід, що включає цілий спектр взаємозв’язаних і взаємодоповнюючих один одного заходів.
Професійне налаштування Google Ads включає:
- Визначення цілей і завдань рекламної кампанії.
- Визначення правильної цільової аудиторії, визначення її інтересів, уразливих точок і потреб.
- Підбір ключових запитів під групи товарів і послуг.
- Сегментація ключових слів на семантичні групи і їх розподіл по групах оголошень.
- Розробка унікальної торгової пропозиції (УТП), складання ефективних текстів для оголошень.
- Налаштування часу показів, типу пристроїв, місця розташування користувачів.
- Налаштування рекламних кампаній, ставок, бюджетів і методу показу оголошень.
Правильно налагоджені контекстні оголошення в Google Adwords можуть миттєво збільшити конверсії! Це ідеальний варіант, коли немає можливості чекати результату проведеної SEO оптимізації сайту і підвищення його ранжирування по пошукових запитах. Рекламні оголошення почнуть працювати відразу ж після налаштування!
Реклама в Google Ads
Ефективна рекламна кампанія складається з двох послідовних завдань: разового налаштування і щомісячного ведення аккаунта з систематичною аналітикою і коригуванням.
- Разове налаштування – послуга включає налаштування і 3 дні моніторингу кампаній після запуску.
- Ведення аккаунта – контроль і оптимізація рекламних кампаній, спрямовані на утримання оголошень вверху сторінки видачі.
Вартість налаштування контекстної реклами
Ціна налаштування контекстних оголошень в Яндекс і Google залежить від масштабу рекламної кампанії, кількості товарів/послуг і груп оголошень і завжди прораховується в індивідуальному порядку.
За умови професійно складених оголошень контекстна реклама в пошукових системах здатна дати чарівний результат:
- Миттєве зростання цільового трафіку.
- Збільшення продажів і охоплення території.
- Підвищення впізнанності бренду.
Понад 60% інтернет-магазинів використовують рекламу в Google Adwords в якості основного способу просування. І якщо вам потрібен миттєвий результат, у вас є усі причини замовити налаштування контекстної реклами тут!