ЕФЕКТИВНЕ НАЛАШТУВАННЯ РЕКЛАМИ В ЯНДЕКС ДИРЕКТ І GOOGLE ADWORDS
Звичайне SEO просування виявилося малоефективним або тільки-тільки почалося, й сеошники пообіцяли ефект тільки через півроку, а підвищення конверсії хочеться вже зараз? Прийшов час почати рекламну кампанію в Google Adwords і Яндекс Директ!
Правильно складена контекстна реклама забезпечить максимально швидкий ефект, подарує “гарячих” цільових користувачів, причому не просто зацікавлених темою, а готових купувати й замовляти саме зараз.
Як відбувається налаштування контекстної реклами в студії “Ямбус”
Для поліпшення ефективності рекламної кампанії в Google Adwords і Яндекс Директ потрібен комплексний підхід, що включає цілий спектр взаємозв’язаних і взаємодоповнюючих один одного заходів:
- Розробка структури аккаунта – кампаній і груп оголошень
- Визначення цілей і завдань майбутньої рекламної кампанії
- Виявлення портрета цільової аудиторії, визначення її інтересів, уразливих точок і потреб
- Розробка унікальної торгової пропозиції (УТП)
- Підбір ефективних ключових слів і фраз, виключення мінус-слів
- Написання унікальних текстів для оголошень
- Налаштування необхідного таргетингу (стать, вік, регіон, тип пристрою й ін.)
У разі якісного підходу контекстні оголошення в Google Adwords і Яндекс Директ зможуть миттєво збільшити відвідуваність сайту.
Вартість налаштування контекстної реклами
Ціна налаштування контекстних оголошень в Яндекс і Google залежить від масштабу рекламної кампанії й завжди прораховується в індивідуальному порядку.
При правильному бюджеті й якісно написаних оголошеннях контекстна реклама в пошукових системах здатна дати чарівний результат:
- Миттєве зростання цільового трафіку
- Збільшення продажів і охоплення території
- Підвищення впізнанності бренду
Більше 60 % інтернет-магазинів використовують рекламу в Google Adwords і Яндекс Директ в якості основного способу просування. І якщо вам потрібен миттєвий результат, у вас є усі причини замовити налаштування контекстної реклами тут!
Поширені запитання
-
1Скільки коштує налаштування контекстної реклами?Вартість цієї послуги залежить від кількості груп товарів/послуг, числа запитів, широти рекламних оголошень і необхідності додаткового опрацювання цільової аудиторії. Ми завжди пропонуємо оптимальний варіант, здатний задовольнити замовника і за часом роботи, і за підсумковою вартістю. В середньому ціна налаштування контекстної реклами складає 3000 грн, без урахування щомісячного ведення рекламної кампанії.