Налаштування і ведення контекстної реклами
Налаштування і ведення контекстної реклами
Ефективне налаштування рекламної кампанії в Яндекс Директ і Google Adwords
Що таке контекстна реклама
Контекстна реклама в Google Adwords і Яндекс Директ – це найшвидший і найбільш ефективний спосіб повідомити про свої послуги або товари якомога більшому числу користувачів. Це текстові оголошення, які показуються над результатами органічної видачі в пошукових системах на запит користувача.

Принцип роботи контекстної реклами полягає в наступному: якщо пошуковий запит користувача і запит, вказаний при налаштуванні рекламної кампанії, співпадають – то на сторінку видачі автоматично виводиться оголошення. Оплата здійснюється за кліки, тобто переходи на сайт по оголошенню. Одночасно можна використовувати необмежену кількість ключових запитів.

Більше охоплення аудиторії
Більше охоплення аудиторії
Розширення охоплення цільової аудиторії, збільшення трафіку.

Зростання продажів
Зростання продажів
Значне покращення конверсій. Нові клієнти прийдуть до вас вже сьогодні.

Ремаркетинг
Ремаркетинг
Взаємодія з лояльними клієнтами, повернення і повторні продажі.

Збереження бюджету
Збереження бюджету
Оптимізація витрат на рекламу, максимум результату при мінімальній ціні.

Якісне налаштування контекстної реклами – це не лише визначення найбільш ефективних ключових слів і складання оголошень з ними. Це аналітика отриманих конверсій, моніторинг дій конкурентів і утримання оголошень на верхніх позиціях в пошуковій видачі.

Ефективна рекламна кампанія!

Швидкий запуск
За допомогою контекстної реклами почати рекламувати свій бізнес і отримувати прибуток можна лише за декілька днів. Це відмінний варіант для стартапів і сезонних продажів.

Ви платите тільки за результат
Ви контролюєте усі витрати на контекстну рекламу і платите не за покази оголошення, а виключно за користувачів, які зацікавилися і перейшли на ваш сайт.

Гнучке налаштування
Інструменти контекстної реклами дозволяють провести гнучке налаштування під себе, включати і вимикати оголошення, міняти їх зміст або час показу. Якщо все налагоджено коректно, результати ви побачите вже в день запуску.

Результативність
Ефективність контекстної реклами легко аналізувати, що дозволяє спланувати бюджет і очікуваний прибуток. Ви можете розрахувати конверсії, трафік і кінець кінцем визначите рентабельність інвестицій.

Правильно налагоджена контекстна реклама забезпечить максимально швидкий ефект, подарує «гарячих» клієнтів, причому не просто зацікавлених темою, а готових купувати і замовляти тут і зараз.

Замовити налаштування контекстної реклами
Яскраві оголошення, які завжди на верхніх позиціях!
Замовити

Мета рекламного оголошення – зацікавити користувача, змусити його перейти на сайт. Тобто просто вивести оголошення в топ Google – мало. Необхідно, щоб оголошення було помітне на тлі конкурентів і було переконливішим. Щоб потенційні клієнти клікали саме по вашому оголошенню, а не скролили далі.

Ось чому замовити налаштування контекстної реклами у нас буде найвигідніше: ми використовуємо правильні ключові слова в тексті, підвищуючи релевантність оголошень – це чарівним чином впливає на клікабельність, покращує позиції й знижує вартість кліка. Ви отримуєте максимально ефективну рекламну кампанію – дієву та недорогу.

Жодних банальностей – наші оголошення інформативні, враховують інтереси цільової аудиторії й завжди на верхніх позиціях!

Як відбувається налаштування контекстної реклами

Для покращення ефективності рекламної кампанії в Google Adwords і Яндекс Директ краще застосовувати комплексний підхід, що включає цілий спектр взаємозв’язаних і взаємодоповнюючих один одного заходів.

Професійне налаштування Google Ads включає:

  • Визначення цілей і завдань рекламної кампанії.
  • Визначення правильної цільової аудиторії, визначення її інтересів, уразливих точок і потреб.
  • Підбір ключових запитів під групи товарів і послуг.
  • Сегментація ключових слів на семантичні групи і їх розподіл по групах оголошень.
  • Розробка унікальної торгової пропозиції (УТП), складання ефективних текстів для оголошень.
  • Налаштування часу показів, типу пристроїв, місця розташування користувачів.
  • Налаштування рекламних кампаній, ставок, бюджетів і методу показу оголошень.

Правильно налагоджені контекстні оголошення в Google Adwords і Яндекс Директ можуть миттєво збільшити конверсії! Це ідеальний варіант, коли немає можливості чекати результату проведеної SEO оптимізації сайту і підвищення його ранжирування по пошукових запитах. Рекламні оголошення почнуть працювати відразу ж після налаштування!

Реклама в Google Ads
Професійне налаштування контекстної реклами
Замовити

Ефективна рекламна кампанія складається з двох послідовних завдань: разового налаштування і щомісячного ведення аккаунта з систематичною аналітикою і коригуванням.

  • Разове налаштування – послуга включає налаштування і 3 дні моніторингу кампаній після запуску.
  • Ведення аккаунта – контроль і оптимізація рекламних кампаній, спрямовані на утримання оголошень вверху сторінки видачі.

Вартість налаштування контекстної реклами

Ціна налаштування контекстних оголошень в Яндекс і Google залежить від масштабу рекламної кампанії, кількості товарів/послуг і груп оголошень і завжди прораховується в індивідуальному порядку.

За умови професійно складених оголошень контекстна реклама в пошукових системах здатна дати чарівний результат:

  • Миттєве зростання цільового трафіку.
  • Збільшення продажів і охоплення території.
  • Підвищення впізнанності бренду.

Понад 60% інтернет-магазинів використовують рекламу в Google Adwords і Яндекс Директ в якості основного способу просування. І якщо вам потрібен миттєвий результат, у вас є усі причини замовити налаштування контекстної реклами тут!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте