Комерційна діяльність без реклами неможлива. Жодного товару чи послугу не можна продати без опису їх переваг і вигод від купівлі, а тому, окрім інформаційного контенту, на сайті мають бути й рекламні тексти, написані професійним копірайтером. Не кажучи вже про створення повноцінної рекламної кампанії, коли потрібні і комерційні пропозиції, і PR тексти, і ефектні описи нових товарів.
Рекламні тексти допоможуть стати помітнішим!
Якісна реклама підвищує продажі, покращує видимість фірми й позначається на її сприйнятті. Вона спонукає до дії. Можна замовити лише один рекламний текст і отримати десятки дзвінків від потенційних покупців!
Рекламні тексти від копірайтерів студії Ямбус (Київ) – це цікавий та інформативний контент, орієнтований на правильну цільову аудиторію. Такі статті гарантовано притягнуть увагу до рекламованого продукту, підвищивши його популярність. Переконатися в цьому можна вже після першого ж тексту!
Замовити крутий рекламний текст
Чим рекламний текст відрізняється від звичайного копірайтингу
Основні завдання рекламного тексту – формування позитивного образу бренду та передача читачеві усієї необхідної інформації для прийняття рішення. Рекламний копірайтинг не повинен містити помилок, подання має бути цікавим, а сам текст – корисним і зрозумілим для цільової аудиторії. А найголовніше – він повинен мати яскравий заклик до дії.
Копірайтинг рекламних текстів в Києві істотно відрізняється від написання звичайних статей. Це не просто інформація, перерахування фактів і низка епітетів. Від інших видів текстового контенту рекламні тексти відрізняються великим психологізмом, опрацюванням усіх можливих деталей. В цьому випадку стаття «зачепить» людину, запам’ятається й підштовхне до дії.
Основні вимоги до рекламного тексту:
- унікальна торгова пропозиція (УТП);
- лаконічність і достовірність;
- цікаве подання;
- висока унікальність;
- коректне застосування маркетингових моделей.
Не кожен копірайтер може писати рекламні тексти, здатні спонукнути читача до цільової дії. А тому замовляти рекламну статтю краще у перевірених авторів.
Якісний рекламний копірайтинг на замовлення
Просування сайту не дає очікуваних результатів? Прийшла пора оновити контент – зробити його таким, щоб він продавав!
Досвід роботи в прямих продажах, знання теорії маркетингу та психології, професіоналізм і творчий підхід до копірайтингу дозволяють нашим копірайтерам створювати по-справжньому ефективні рекламні тексти!
Мінімум «води»!
Читаючи рекламний текст, потенційний покупець повинен отримувати корисну інформацію, а не набір прикметників, що безпідставно вихваляють товар. Копірайтер повинен стисло пояснити суть питання, а не вдаватися до лірики.
У тексті не повинно бути нічого зайвого. В рекламі не можна «розпилюватися» на декілька напрямів відразу, треба вибрати головну ідею й слідувати саме їй: подавати інформацію ємко й по суті.
Унікальна торгова пропозиція!
Оригінальність – передусім! Фрази-паразити, банальні кліше, слабке та сухе подання – усе це викликає у читача неприйняття й не здатне викликати інтересу. Як результат, замовлена реклама не окупляється. Копірайтинг рекламних текстів в Києві має бути яскравим, особливим і неповторним!
Вибір правильної цільової аудиторії!
Головне в рекламі – не розповісти, який крутий товар або послугу ви продаєте, а допомогти клієнтові. Показати, яку вигоду він отримає, якщо вибере цей продукт. А тому перед написанням рекламного тексту на замовлення копірайтер повинен ретельно продумати цільову аудиторію й писати не для усіх, а для невеликого числа покупців, яким до зарізу потрібна така продукція.
Від коректного визначення групи потенційних клієнтів залежить і вибір подачі. Наприклад, реклама фірми, що надає туристичні послуги, може бути написана в легкому, невимушеному стилі, а ось для опису послуг солідного банку краще обрати більш строгий і сухий стиль.
Виключно правда і факти!
Рекламний копірайтинг – це не ода і не вихваляння товару або послуги. Передусім це інформація про реальну користь купівлі, перерахування залізобетонних фактів. Замовляючи написання рекламної статті в Києві, обов’язково дайте копірайтеру усю необхідну інформацію про рекламований продукт, адже саме від неї й залежить ефективність тексту.
У рекламних статей є й інші відмінності від звичайного копірайтингу. Це використання розмовного стилю, пряме звернення до читача, відсутність нудних цифр, цитат, таблиць, аналітики, списків, різнорівневих заголовків й іншого «мусору», який в даному випадку не просто не потрібен, але й шкодить тексту. А тому замовляти написання рекламних статей слід виключно у досвідченого копірайтера, що розуміє, як усе працює.
Нюанси, які роблять текст рекламним
Успіх продажного тексту полягає не лише в грамотному технічному завданні копірайтеру (ТЗ), виборі правильної цільової аудиторії та впровадженні в текст слів на зразок купити, придбати, на замовлення або замовити. Тут важливо вибрати правильну модель тексту – його маркетингову формулу.
Такі тексти стають основою Landing Page і посадочних сторінок сайту – вони ефективні й зрозумілі.
Структура рекламної статті
Як і будь-який інший текст, реклама повинна мати свою структуру – багато в чому вона залежить від цілей тексту. Якщо узагальнювати, то вона має бути приблизно такою:
- Заголовок – це «вивіска» реклами. Перше, на що читач звертає увагу. Щоб притягнути увагу й викликати інтерес подальшого читання, заголовок тексту має бути яскравим і цікавим.
- Введення – сполучна ланка між заголовком і основним текстом. Він перекликається із заголовком, пояснює його, дає нову інформацію, але в той же час створює інтригу.
- Основна частина – розповідає подробиці про продукт, формує позитивну думку й намагається викликати інтерес.
- Заклик до дії – завершальна частина рекламного меседжу, що формує бажання купити, замовити, зателефонувати й пояснює, яким способом це можна зробити.
Є тут і ще один нюанс – маркетингова формула.
Продажні формули рекламного тексту
Найбільш популярні формули, які часто використовують західні інтернет-маркетологи, – AIDA, PPP та ODC, хоча в цілому їх набагато більше.
- формула AIDA – її можна назвати однією з найстаріших, але при цьому не менш дієвою. Причина її ефективності криється у використанні психологічних прийомів і великої адаптивності під різні завдання – кажучи простіше, вона універсальна. Ця формула складається з наступних елементів: Attention (увага) – це яскравий блок, головне завдання якого – притягнути читача. Це може бути інтригуючий заголовок, якась провокація або незвичайний підхід. Interest (виклик інтересу), Desire (бажання), Action (дія).
- формула PPPP – також неймовірно проста. Це дієвий метод рекламного копірайтингу, що дозволяє створити красиві й емоційні тексти. Така модель продажного тексту складається із чотирьох пунктів: Picture (красивий образ), Promise (обіцянка, торгова пропозиція), Prove (доказ) і Push (заклик до дії).
- формула ODC – мабуть, одна з найпростіших і ефективніших в копірайтингу. Розшифровується як Offer (пропозиція), Deadline (дедлайн або обмеження) і Call to Action (заклик до дії). Це універсальна формула, яка дозволяє продати все, що завгодно – від зубної щітки до автомобіля!
На жаль, багато копірайтерів у Києві занадто буквально підходять до написання рекламної статті, впроваджуючи в текст агресивні заяви на кшталт «Купіть зараз», «Терміново замовляйте», «Обов’язково до купівлі» й таке інше. Рекламна стаття має бути як хороший вірш: викликати бажання купити, а не називати його.
Професійний копірайтер ретельно вивчить усі початкові дані, дотримуватиметься правил написання рекламного тексту, додасть в нього «родзинок» і змусить працювати, переконуючи читачів ставати покупцями!
Смачні рекламні тексти від студії Ямбус!
Головний продавець на сайті – це, безумовно, текст. Найважливіше – щоб він працював, а тому писати його повинен професійний копірайтер в Києві, що розуміє основи інтернет-маркетингу. В цьому випадку рекламний текст зіграє в плюс і принесе прибуток.
Чому обирати треба саме нас? Для цього є декілька важливих причин: багатий досвід в копірайтингу, розуміння роботи SEO та психології продажів. Ми вміємо аналізувати ринок і пошукову видачу, завдяки чому напишемо грамотні й цікаві тексти, головне завдання яких – викликати у читача непереборне бажання – купити, замовити, стати клієнтом або скористатися послугою!
Рекламні тексти на замовлення – будь-яка тематика та об’єм!
У вас є сайт, який потребує припливу користувачів? Необхідно розкрутити інтернет-магазин і вигадати забійні рекламні оголошення? Хочете розповісти усім про послуги своєї компанії в Києві й підняти конверсію продажів? У будь-якому з цих випадків без якісної реклами не обійтися!
Тексти, написані професійним копірайтером, здатні створити позитивний, конкурентоздатний імідж компанії, її товарів і послуг. І яким би не був ваш бюджет на рекламу, сміливо підключайте до робіт студію копірайтингу «Ямбус». У нас немає обмежень на мінімальний бюджет, і ви без проблем можете замовити і два рядки, й двісті тисяч знаків. А тому якщо вам потрібен копірайтер, який добре розбирається в рекламі й інтернет-продажах, замовляйте рекламні тексти саме у нас!
Поширені запитання
-
1В чому особливість рекламного тексту?Основне призначення рекламних текстів - це інформування, презентація та просування послуг, товарів або ідей на ринку для збільшення їх збуту. Публікуватися рекламні статті можуть де завгодно - на сайті, в журналах і газетах, на натяжних банерах і білбордах. Вони можуть використовуватися для реклами по радіо та для відеороликів, друкуватися на візитках і роздавальних листівках.