Що таке рекламні тексти

Це контент, який допомагає виділитися на переповненому ринку та покращити продажі! Комерційна діяльність без реклами неможлива, й жоден товар або послугу не можна продати без опису їхніх переваг і вигоди від купівлі, а тому, окрім інформаційного контенту, на сайті мають бути якісні рекламні тексти, написані професійним копірайтером за певними маркетинговими моделями. Завдяки цьому клієнт сам зв’яжеться з вами  та зарпопонує продати йому товари.

Ціна рекламних текстів

Приблизна вартість для тексту обсягом 1000 зн. Точна вартість розраховується в індивідуальному порядку

Реклама товарів

85грн
Що входить у послугу:

  • картки товарів для інтернет-магазину;
  • огляди товарів, порівняння;
  • джингли, тизери та трейлери.

Реклама послуг

150грн
Що входить у послугу:

  • тексти на головну сторінку, лендінг;
  • презентації, ділові листи;
  • тексти для email-розсилок;
  • пресрелізи, тксти для буклетів і брошур;
  • слогани, неймінг, спічрайтинг.

Іміджева реклама

250грн
Що входить у послугу:

  • рекламні та іміджеві статті;
  • статті для зовнішнього розміщення, ЗМІ;
  • аналітичні та PR статті.

 


Рекламні тексти

Які завдання вирішують


Рекламний копірайтинг – це цікавий і надихаючий контент, орієнтований на цільову аудиторію. Такі тексти гарантовано привернуть увагу до продукту або послуги, підвищивши їхню популярність та підштовхуючи до співпраці.

Інформування
Інформування
Повідомлення про новини компанії, цікаві акції, знижки та розпродаж товарів.

Мотивування
Мотивування
Переконання покупців, що цей товар або послуга – найкращі та найвигідніші.

Конверсії
Конверсії
Зростання відсотку вдалих контактів з клієнтами та збільшенян продажів.

Імідж
Імідж
Формування позитивного іміджу бренду, які дозволять запам’ятати його.


 

Що входить в послуги рекламного копірайтингу

Рекламні тексти допоможуть стати більш помітним. Головне завдання такого контенту – зацікавити потенційного клієнта, викликати в нього довіру до компанії та підштовхнути до певної дії – купити або замовити. Він формує позитивний образ бренду і дає читачу всюї необхідну інформацію для прийняття зваженого рішення.

Рекламний копірайтинг інформує і переконує. Він має бути корисним та зрозумілим для цільової аудиторії, а найголовніше – повинен мати яскравий заклик до дії.

Креативний текст – це завжди плюс. Написаний з розумінням уподобань, інтересів і бажань конкретної цільової аудиторії, він значно піднімає продажі. Правильно підібрані слова здатні перевертати гори! Якщо рекламний текст містить потрібні аргументи, він працюватиме та генеруватиме клієнтів.

Основні вимоги до рекламного тексту:

  • унікальна торгова пропозиція (УТП);
  • лаконічність і достовірність;
  • цікава подача;
  • орієнтація на правильну аудиторію;
  • коректне застосування маркетингових моделей.

Професійний копірайтер студії Ямбус в Києві ретельно вивчить всі вихідні дані, продумає стратегію взаємодії з цільовою аудиторією, додасть у текст “родзинки” та змусить його працювати, переконуючи читачів ставати покупцями!

Досвід роботи в прямих продажах, знання теорії маркетингу та психології, творчий підхід до копірайтингу та орієнтація на правильну цільову аудиторію дають нам змогу створювати по-справжньому ефективні рекламні тексти!

Поширені питання

1Кому потрібні рекламні тексти?
Основне призначення рекламних текстів - інформування про торгову пропозицію: продаж товарів і послуг. Публікуватися рекламні статті можуть де завгодно - на сайті, в журналах і газетах, на натяжних банерах і білбордах. Вони можуть використовуватися для реклами по радіо і ТБ.
2Які рекламні тексти краще замовляти?
Тут немає єдиної правильної відповіді. Під різні завдання підбирається свій вид рекламного тексту - короткі і довгі, з інфографікою і без, простою мовою або максимально ділові. Кожна рекламна стаття створюється індивідуально з урахуванням особливостей бізнесу.
3Яка ціна на рекламний текст?
Вартість рекламного копірайтингу залежить від багатьох факторів: кількості статей, необхідного обсягу знаків, тематики, а також мови написання. Надішліть нам ТЗ - і ми скажемо точну вартість.
4Де замовити рекламні статті?
Найвигідніше замовити рекламний копірайтинг буде в студії Ямбус. Співпрацюючи з нами, ви економите час і бюджет на рекламу, водночас отримуєте глибоке опрацювання цільової аудиторії та професійні продажні тексти. Ми суворо дотримуємося термінів і вимог, не допускаємо помилок і завжди на зв'язку.

Професійний рекламний копірайтинг на замовлення

Власноруч написані рекламні статті не дають очікуваних результатів? Замовляли у “професіоналів”, але продажів як не було, так і немає досі? На жаль, багато копірайтерів у Києві та Україні занадто буквально підходять до написання рекламної статті, впроваджуючи в текст агресивні заяви на кшталт “Купіть зараз!”, “Терміново замовляйте!”, “Обов’язково до купівлі” та подібні. Ефективна рекламна стаття має бути немов вірш: викликати бажання купити, а не просити про це.

Прийшла пора оновити контент – зробити його більш рекламним і продажним! Ми пропонуємо замовити рекламний копірайтинг, який буде написаний для людей, формуватиме бажання купити й м’яко підштовхне до цільової дії.

Мінімум “води”

Читаючи рекламний текст, потенційний покупець має отримувати корисну інформацію, а не самовихваляння. Копірайтер повинен ємко пояснити суть рекламної пропозиції, а не ховати її за прикметниками. У якісному рекламному тексті не повинно бути нічого зайвого. Тут не можна “розпорошуватися” на кілька напрямків одразу, потрібно вибрати головну ідею й слідувати саме їй.

Унікальна торгова пропозиція

Оригінальність – перш за все! Побиті фрази й кліше викликають у читача неприйняття й не здатні викликати інтерес. Як результат, замовлена реклама не окуповується. Копірайтинг рекламних текстів у Києві має бути яскравим і незабутнім, особливим і неповторним!

Вибір правильної цільової аудиторії

Головне тут – показати клієнту, яку вигоду він отримає, якщо вибере ваш продукт, а тому перед написанням рекламного тексту на замовлення копірайтер повинен ретельно продумати цільову аудиторію і писати не для всіх, а для невеликої кількості покупців, яким конче потрібна така продукція.

Від коректного визначення групи клієнтів залежить і подача тексту. Наприклад, реклама фірми, що надає туристичні послуги, може бути написана в легкому, невимушеному стилі, а ось для опису послуг солідного банку краще обрати більш суворий, діловий стиль.

Виключно правда і факти

Рекламний копірайтинг – це не вихваляння. Насамперед це інформація про реальну користь товарів та послуг і перерахування залізобетонних фактів, що підтверджують це. Замовляючи написання рекламної статті, обов’язково повідомте копірайтеру всю необхідну інформацію про продукт, адже саме від неї й залежить ефективність тексту.

У рекламних статей є й інші відмінності від звичайного копірайтингу. Це використання розмовного стилю, пряме звернення до читача, відсутність нудних цифр, цитат і таблиць.

Замість цього – цікавий текст, що мотивує на покупку й який приємно читати. Зокрема завдяки ретельно опрацьованій структурі. А найголовніше – тут немає “води”, вона ніколи не приносить користі. Ось чому замовляти написання рекламних статей варто у досвідченого копірайтера, який розуміє, як усе це працює.

Структура рекламної статті

Успіх продажного тексту полягає у виборі правильної цільової аудиторії та впровадженні в текст правильних слів. Тут може не бути жодного “купити”, “придбати”, “на замовлення” або “замовити”. Іноді це навіть відштовхує, а тому бездумно впроваджувати їх у текст точно не варто.

Набагато важливіше вибрати правильну маркетингову модель – продажну формулу.

Як і будь-який інший текст, реклама повинна мати свою структуру – багато в чому вона залежить від цілей тексту:

  • Заголовок – це як  рекламна вивіска: це перше, на що читач звертає увагу. Щоб викликати інтерес, заголовок має бути яскравим та інтригуючим.
  • Вступ – сполучна ланка між заголовком і основним рекламним посланням: тут дається невелике пояснення, нова інформація, а інтрига доповнюється.
  • Основна частина – дає подробиці про рекламований продукт, формує позитивну думку.
  • Заклик до дії – заключна частина рекламного меседжу, що формує бажання купити, замовити, зателефонувати й пояснює, яким способом це можна зробити.

Інтернет-маркетологи вигадали безліч рекламних формул. Наведемо деякі з них – найефективніші та найпопулярніші.

Продажні формули для рекламного тексту

Найчастіше копірайтери використовують маркетингові формули AIDA, PPP і ODC, хоча загалом їх набагато більше.

Формула продажу AIDA

Її можна назвати однією з найстаріших, але при цьому не менш дієвою. Причина її ефективності криється у використанні психологічних прийомів і великій адаптивності під різні завдання – кажучи простіше, вона універсальна.

Ця рекламна формула для тексту складається з таких елементів: А – Attention (увага) – це яскравий блок, головне завдання якого привернути увагу читача. Це може бути інтригуючий заголовок, якась провокація або незвичайний підхід. I – Interest (виклик інтересу), D – Desire (бажання) і A – Action (дія).

Формула продажу PPPP

Також неймовірно проста. Це дієвий метод рекламного копірайтингу, що дає змогу створити красиві та емоційні тексти. Така модель тексту складається з чотирьох пунктів: Picture (гарний образ), Promise (обіцянка, торгова пропозиція), Prove (доказ) і Push (заклик до дії).

Формула продажу ODC

Мабуть, одна з найпростіших і найефективніших у копірайтингу. Розшифровується як Offer (пропозиція), Deadline (дедлайн або обмеження) і Call to Action (заклик до дії).

Це універсальна формула для рекламних текстів, яка дає змогу продати все, що завгодно – від зубної щітки до автомобіля!

Рекламні статті для сайтів і не тільки!

Головний продавець на сайті – це саме текст, а тому писати його повинен професійний копірайтер, який розуміє основи інтернет-маркетингу. У цьому випадку рекламний текст зіграє в плюс і позитивно позначиться на продажах. Це не просто інформація, перерахування фактів і низка епітетів. Від інших видів текстового контенту рекламні тексти відрізняються більшим психологізмом, опрацюванням усіх можливих заперечень. У цьому разі стаття “зачепить” людину, запам’ятається та підштовхне до дії.

Не кожен копірайтер може писати рекламні тексти на замовлення, здатні направити читача до цільової дії, а тому замовляти рекламну статтю краще у перевірених фахівців – це гарантія того, що текст буде працювати.

Чому вибирати потрібно саме нас?  Є кілька причин: багатий досвід у копірайтингу, розуміння SEO та психології продажів. Ми вміємо аналізувати ринок і конкурентів, завдяки чому пишемо грамотні, корисні та цікаві тексти, які можуть викликати у читача непереборне бажання купити, замовити або скористатися послугою!

У вас є продукт, який потребує реклами? Необхідно розкрутити інтернет-магазин і скласти забійні рекламні оголошення? Хочете розповісти клієнтам про розпродаж і прорекламувати новий товар? У будь-якому з цих випадків без якісного рекламного копірайтингу не обійтися!

Продажні тексти, написані професійним копірайтером-рекламником, створять позитивний, конкурентоспроможний імідж бренду, її товарів і послуг. І яким би не був ваш бюджет на рекламу, сміливо підключайте до робіт студію копірайтингу “Ямбус”. У нас немає обмежень до мінімального бюджету, і ви без проблем зможете замовити і невеличку замітку, і двісті тисяч знаків!

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

Може бути

Корисним

 
Підвищення видимості сайту в пошукових системах по потрібних ключових запитах для збільшення відвідуваності й зростання продажу.
01

Пошукова оптимізація (SEO)

Підвищення видимості сайту в пошукових системах по потрібних ключових запитах для збільшення відвідуваності й зростання продажу.
350 грн
 
Вичитка та редагування текстів, виправлення граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок.
02

Редагування тексту

Вичитка та редагування текстів, виправлення граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок.
25 грн
 
Недорогий сайт з мінімалістичним дизайном - для стартапів, презентації невеликої кількості товарів та послуг.
03

Розробка сайту-візитки

Недорогий сайт з мінімалістичним дизайном - для стартапів, презентації невеликої кількості товарів та послуг.
15000 грн