SEO копірайт

SEO-копирайт фотоSEO тексти – це надзвичайно потужний інструмент для ефективного просування сайту. Такі статті не лише несуть корисну інформацію, але й містять в собі унікальні ключові слова, необхідні для поліпшення ранжування.

  • Покращують видимість сторінки по ключових запитах
  • Високі позиції по великій кількості ключових слів
  • Підвищення кількості конверсій

SEO копірайт – це оптимізовані під популярні запити статті, основна мета яких полягає в поліпшенні видимості сайту в пошукових системах.

Що таке SEO копірайтинг

По суті, SEO статті – це рішення відразу двох проблем: наповнення сайту унікальним контентом і оптимізації сторінки під популярні запити.

SEO (англ. Search Engine Optimization) – це пошукова оптимізація, яка складається з цілого комплексу заходів, спрямованих на збільшення відвідуваності сайту за рахунок поліпшення його видимості в пошукових системах. Робота включає як дії над сайтом в цілому, так і безпосередню оптимізацію розміщених на ньому текстів.

SEO копірайтинг (англ. SEO copywriting) – це написання тексту, що вміщує певні ключові слова, з метою підвищення позицій у видачі по певному запиту користувача. Такі статті зазвичай пишуться в строгій відповідності з семантичним ядром сайту (СЯ) і контент-планом.

SEO оптимізований контент приводить клієнтів!

seo копирайт пример

Відповідь на питання, навіщо потрібен SEO копірайтинг, дуже проста: оптимізовані ключами тексти краще видно для пошукових систем і на запити користувачів вони виводяться в числі перших.

  • Яскравий оффер
  • Правильна щільність ключів
  • Інформативність і користь

SEO копірайтинг – це один з найрезультативніших способів просування сайту в інтернеті, який полягає в написанні унікальних текстів з якісно підібраними ключовими словами та фразами.


Робота сеошника полягає в адаптації тексту під вимоги пошукових систем, але це далеко не найголовніше.

Основні завдання SEO тексту

Давно пройшли ті часи, коли єдиним підходом до SEO копірайтингу було впровадження в текст псевдомагічних слів на кшталт «купити», «замовити», «ціна» та «знижки». Сьогодні SEO оптимізований контент – це унікальні, корисні, грамотно написані й цікаві для читачів тексти з правильно підібраними й органічно вписаними в зміст ключовими словами, підібраними в ході серйозного аналізу.

Але SEO статті – це не одні тільки ключі, але і вплив на самі поведінкові чинники, тобто дії користувача, який знаходиться на сторінці з сео текстом.

До поведінкових чинників можна віднести наступні моменти:

  • Збільшення часу, проведеного користувачем на сторінці
  • Здійснення цільової дії
  • Переходи на інші сторінки сайту по внутрішніх посиланнях
  • Репост сторінки в соціальних мережах
  • Коментування
  • Повторні заходи на сторінку

SEO контент – це, без перебільшення, найбільш ефективний і доступний інструмент інтернет-маркетингу.

Якщо до написання таких текстів був залучений професійний копірайтер, вони обов’язково «зачеплять» робота, змусивши його вивести статтю в топ-10, і при цьому дадуть читачеві необхідну для ухвалення рішення інформацію.

Завдяки широкій різноманітності SEO інструментів статтю можна оптимізувати під потрібні пошукові фрази, не погіршивши її читабельність і візуальну складову!

В той же час читати таку статтю буде набагато цікавіше!

Як відбувається SEO оптимізація тексту

Пошукові системи оцінюють якість і релевантність статті за словами і словосполученнями, що в ній містяться – чим більше в ній буде тематичних ключових фраз, синонімів і близьких за значенням слів, тим більше шансів, що стаття отримає високу оцінку й потрапить до ТОПу.

Щоб зробити якісний SEO копірайтинг, слід пропрацювати декілька важливих параметрів статті: визначити оптимальний об’єм контенту (кількість символів з пробілами або без пробілів), проаналізувати конкурентів і підібрати потрібні ключовики, визначити ефективний відсоток їх входження в текст, частотність і щільність.

Ось 4 головні критерії, якими повинна відповідати якісна сео стаття:

  1. Унікальність – відсоток збігів з іншими джерелами в інтернеті. В ідеалі унікальність має бути від 95 до 100 %. При цьому в якісному авторському тексті допускається невеликий відсоток цитат (не більше 5–7 %). Текст, який не має жодної співпадаючої фрази, вважається абсолютно унікальним.
  2. Нудота – використання в статті слів, що часто повторюються, і їх співвідношення до загального об’єму тексту. Чим менше цей показник, тим краще сторінка ранжуватиметься у видачі. Виділяють 2 види нудоти: класичну та академічну, значення яких підраховується по-різному.
  3. Заспамленість – це співвідношення повторення ключовиків до загального об’єму тексту. При написанні SEO тексту до цього параметру не повинні потрапляти звичайні слова, а саме значення не повинне перевищувати 3–5 %.
  4. Вода – наявність у тексті зайвих слів і фраз, стоп-слів, що ускладнюють сприйняття інформації, які не несуть жодного смислового навантаження або не відносяться до тематики статті. Норма водності в СЕО тексті складає 45–60 % й часто залежить від об’єму статті.

Різні сервіси перевірки по-різному визначають унікальність, нудоту, спамність і водність тексту, й їх значення можуть відрізнятися. Наприклад, водність одного й того ж тексту в онлайн-сервісі advego.ru може складати 64,7 %, тоді як перевірка на text.ru виявить лише 13 %, а pr-cy.ru/tools лише 6,63 %.

Скільки коштує SEO копірайтинг і з чого складається ціна

SEO-копирайт банерSEO копірайтинг – це процес створення текстів, оптимізованих під вимоги пошукових систем. Роботи тут значно більше, ніж при написанні звичайного інформаційного тексту до блогу, а тому й вартість послуг SEO копірайтингу значно вища.

Ціна на SEO копірайтинг складається з наступних пунктів:

  1. Аналіз пошукової видачі
  2. Аналіз текстів на сайтах конкурентів з ТОП-10
  3. Збір і кластеризація семантичного ядра
  4. Формування мета-даних Tittle і Description
  5. Написання статті з потрібною кількістю знаків
  6. Додавання релевантних заголовків
  7. Впровадження ключів у готовий текст

І хоча існує думка, що сео оптимізовані тексти від звичайного копірайтингу нічим, окрім числа входження й щільності ключів, не відрізняються, це зовсім не так. У наявності цілих 7 пунктів, а не 1. Тобто роботи значно більше, що й впливає на вартість SEO тексту.

У будь-якому випадку витрати на SEO копірайт – це інвестиція в майбутнє сайту, й жаліти тут кожну гривню точно не варто.

Правильний контент і правильно підібрані ключі дають вражаючий результат!

ОСНОВНІ ПОМИЛКИ ПРИ ОПТИМІЗАЦІЇ ТЕКСТУ

Головна помилка, яку допускають недосвідчені копірайтери при написанні сео статті – це нерозуміння, для кого вона пишеться. Будь-який текст на сайті призначений передусім для людей, а не для роботів, і підходити до оптимізації слід з чітким розумінням цього.

Через неправильну орієнтацію на пошукового робота при написанні тексту відбувається надмірне вживання ключових запитів, слів і фраз. Підвищується нудота документу, відбувається переспам. І якщо раніше, 5–7 років тому це давало вагомий результат, то зараз, з поліпшенням алгоритму пошукових систем, така практика приносить більше шкоди, ніж користі.

Помилки SEO копірайтингу можуть привести і до більш серйозних наслідків: наприклад, випаданню статті з ТОПу та втраті органічного трафіку, а тому написанням сео оптимізованого контенту повинен займатися професіонал.

Чому SEO – це важливо

цена на SEO копирайт

Унікальна торгова пропозиція та смачний оффер – це, звичайно, добре, але щоб були продажі, необхідно, щоб на сайт потрапляло якомога більше потенційних клієнтів. Зробити це можна тільки одним способом – змусити пошукову систему краще ранжувати тексти, щоб на кожен запит користувача він бачив на сторінці видачі саме ваш сайт.

Все просто. Хочете потрапити до ТОПу – оптимізуйте тексти під популярні пошукові запити.

На першій сторінці видачі не знайти ні сайтів з коротенькими рекламними пропозиціями, ні переоптимізированих сторінок, які виглядають так, ніби повернулися з мережевого пекла – такі сайти давно під санкціями. Усього повинно бути в міру, але – строго за вимогами пошукових систем.

Вирішив замовити SEO копірайтинг, ви підвищите видимість свого сайту по потрібних запитах і зможете донести до споживачів вигоду своєї комерційної пропозиції! Проте не варто доручати написання сео текстів першому копірайтер, що з’явився на горизонті – краще, якщо за це візьметься професіонал. У цьому випадку тексти не доведеться правити, вичищати помилки й прибирати зайві ключі.

SEO оптимізація вже готових текстів і написання статей з нуля!

Своєчасне наповнення сайту сео статтями з потрібними ключами, створення ефективних посадочних сторінок з чіпляючим оффером – це гарантія поліпшення ранжування по пошукових запитах.

Послуги SEO копірайтера піднімуть відвідуваність ресурсу й перетворять потенційних покупців на реальних! Ось чому на кожну звичайну статтю правильним буде замовити хоча б одну сео оптимізовану.

Замовити SEO статті, прорахувати ціну написання й почати повноцінну рекламну кампанію в інтернеті.

Напишіть нам на електронну пошту glavred@yambus.com.ua або телефонуйте за номером +38 (063) 401-25-99 і +38 (066) 993-56-93. Наші тексти працюватимуть!

Ми напишемо цікаві, інформативні SEO статті, які міститимуть усі необхідні ключі, а їх входження в текст буде непомітним навіть для найвимогливішого читача!