Унікальні тексти
Унікальні тексти
на технічні теми
Загальнотехнічні та спеціальні тексти, інструкції, опис техніки та обладнання
Що таке технічний копірайтинг

Спецконтент
Спецконтент
Зрозуміле й грамотне подання складних технічних даних.

Інформування
Інформування
Технічні тексти на вузькоспеціалізовану тематику для професійної аудиторії.

Презентація
Презентація
Знайомство з функціоналом і особливостями устаткування, звіти та специфікації.

Імідж
Імідж
Формування інтересу до товару та бренду, який не втаює технічні дані.

У технічних текстів немає завдання розважати або бути частиною SEO, хоча спеціалізовані ключові запити в них також можуть бути. Такі статті вміщують грамотний технічний опис, факти й аналітичні дані, повноцінно презентуючи техніку або устаткування.

На відміну від інших видів професійного копірайтингу загальнотехнічні тексти та спеціалізовані статті відрізняється більшою складністю. До них пред’являються підвищені вимоги, а тому головним завданням копірайтера стає вміння працювати з масивами інформації, супровідною документацією, таблицями, схемами й керівництвами до дії, популяризовати довідкову інформацію, надаючи їй читабельного, художнього вигляду. Такі тексти будуть зручні для читання, розуміння і запам’ятовування.

Унікальні тексти на технічну тему!

Цікаве подання технічної інформації
Структурована, цікава та корисна інформація, що добре розкриває технічну сторону.

Достовірність
Дотримання професійної термінології, правильна передача інформації без спотворення й домислів.

Вигідна презентація товарів і послуг
Технічні тексти здатні презентувати товари і послуги, задіюючи факти, а не бездоказові прикметники на зразок «красивий», «недорогий», «якісний».

Робота з ЦА
Технічний контент націлений на вузьку цільову аудиторію, відповідає на усі її питання й формує купівельне бажання.

До технічних статей відносяться найрізноманітніший контент:

  • інструкції по складанню таексплуатації устаткування;
  • документація супровідного йдовідкового характеру;
  • Аналітичні огляди та опис схем;
  • Принципроботы різних механізмів та пристроїв;
  • опис комп’ютернихпрограм і мобільних застосувань;
  • вузькоспеціалізовані тексти (юридична, будівельна, IT, финансоватематика).

Цільова аудиторія технічних текстів вимагає добре структурованої, цікавої та корисної інформації, тому копірайтер в першу чергу повинен потурбуватися про повноту й правдивість даних, працювати тільки з перевіреними фактами.

Грамотний технічний опис, що відповідає очікуванням цільової аудиторії, вміщує потрібний перелік властивостей товару й розкриває усі його особливості й нюанси, підвищує довіру до бренду, формує купівельне бажання.

Для чого потрібен технічний копірайтинг

Послуги технічного копірайтера можуть знадобитися в самих різних випадках: завдяки публікації на сайті цікавих тематичних статей про устаткування підвищується увага до товарів. За допомогою технічних текстів можна продемонструвати професіоналізм компанії, презентувати послуги так, щоб вони підвищували довіру клієнтів. По наявності якісної технічної інформації клієнти судитимуть про вашу авторитетність.

На більшості сайтів є лише продажний контент, націлений в основному на емоції, проте жодної реально корисної та експертної інформації він не вміщує – і це можна використовувати у свою користь: позбавитися від шаблонних фраз і витонченої словесності, публікуючи дійсно потрібну користувачам інформацію!

Замовити технічний копирайтинг
Продажні тексти, що вміщують максимум корисної інформації
Замовити

Мало створити сайт й додати на його сторінки декілька фото і кнопок для купівлі або замовлення послуг – щоб ресурс дійсно працював, необхідно описати продукцію так, щоб було видно, що ви досконально розбираєтеся у своїй предметній області.

Особливості технічного копірайтингу мають на увазі, що автор не просто дотримується професійної термінології, але й не припускається помилок, двозначності або неточностей при передачі інформації, працює з першоджерелами й не додає в текст суб’єктивні домисли. Тобто досконально розбирається в цій області і вміє пояснювати все швидко й дохідливо.

Технічний копирайтинг відрізняє чітка структура з акцентом на моментах, які необхідно донести до користувача, послідовне і логічне викладення матеріалу, точність в кожному слові й переконливість в усіх фразах. Завдання технічного копірайтера – цікаво розкрити суть даної теми, викликати бажання мати такий товар або послугу. Автор таких текстів повинен мати інженерне мислення, вміти зрозуміти або розібратися, як це усе працює і для чого потрібне. В ідеалі копірайтер технічних текстів повинен мати спеціальну освіту,  досвід роботи в цій сфері або як мінімум у використанні такого продукту. Юридичні тексти повинні писати юристи, медичні – лікарі, а технічні – інженери.

Де замовити технічні тексти

Додати в статтю декілька професійних термінів і таблиць з характеристиками – це формальний підхід, який не вирішує головну задачу спеціалізованого контенту. Тут не повинно бути води та недоречних метафор – тільки корисна інформація, а тому найкращим рішенням буде замовити технічний копирайтинг в студії «Ямбус».

Ми пишемо тексти з чіткою й логічною структурою, подаємо складну технічну інформацію в доступній формі, відповідній для специфічної аудиторії й форматуємо текст для кращого візуального сприйняття.

Не економте на професійному контенті, адже він – ваша візитна картка і спосіб підвищити конверсію продажів!

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте