Внутрішня оптимізація сайту

Просування сайту в пошукових системах – це комплекс заходів (як разових, так і на постійній основі), що дозволяють покращити видимість ресурсу, збільшити обсяг користувачів, а згодом – замовлень та продажу.

Разова оптимізація під SEO просування поліпшить ранжування сайту в пошукових системах і підвищить його видимість, виправить недоліки в юзабіліті, тобто зручності користування сайтом, зробивши його зручнішим як для користувачів, так і самих пошукових систем. Адже наскільки б блискучою не була стратегія по закупівлі посилань, без правильної внутрішньої оптимізації та коректного рознесення семантики по сторінках сайту вийти в ТОП-10 не вийде.

Якісна оптимізація сайту для просування у пошукових системах

Ви тільки но запустили свій сайт, і хочете, щоб він добре почував себе в пошукових системах? Бажаєте підвищити ранжування по високочастотних або низькочастотних запитах? Треба поповнили асортимент товарів і розширити кількість запитів для просування? Єдиним правильним рішенням в кожному з цих випадків стане внутрішня оптимізація.

Внутрішня оптимізація сайту – ця разова дія вважається не стільки розкручуванням сайту, скільки підготовкою до неї. Просувати не оптимізований сайт неможливо.

Головна мета внутрішньої оптимізації сайту – змусити пошукові системи частіше показувати сайт на запити користувачів, зробити його сторінки більш інформативними й релевантними пошуковим запитам.

Основні кроки внутрішньої оптимізації сайту

Правильна внутрішня оптимізація складається з декількох важливих пластів: технічного аудиту, аудиту розміщеного на сайті контенту, аналізу юзабіліті та комерційних чинників.

Технічний аудит сайту

  • Аналіз валідності html-коду сайту.
  • Аналіз тегів та мета-тегів title і description.
  • Перевірка коректності файлу robots.txt.
  • Перевірка сайту на спам.
  • Усунення дублікатів сторінок.
  • Правильне формування URL сторінок.
  • Аналіз структури сайту та рівнів вкладеності сторінок.
  • Перевірка коректності редиректів і кодів відповідей (200, 404, 505 тощо).
  • Визначення можливих санкцій пошукових систем.

Аудит контенту

  • Перевірка текстового контенту на унікальність.
  • Перевірка на відсутність граматичних, пунктуаційних і стилістичних помилок.
  • Перевірка зручності сприйняття інформації.
  • Аналіз ефективності семантичного ядра.

Аналіз юзабіліті сайту

  • Аналіз зручності серфінгу по сайту.
  • Аналіз доступності інформації й рівнів вкладеності (правило трьох кліків й так далі).
  • Перевірка повноти необхідної для користувача інформації.
  • Аналіз сайту на чинник довіри.
  • Аналіз комерційних чинників.

Вартість внутрішньої оптимізації сайту залежить від його типу (інтернет-магазин, новинний портал, блог), використаної CMS (WordPress, Opencart, Bitrix, Joomla) і числа розміщених на нім сторінок.

Настала пора привести сайт у відповідність до вимог пошукових систем? У вас є усі причини замовити внутрішню оптимізацію тут.