- ua
- ru
У вас новий сайт? Зробили крутий дизайн і тепер вирішили взятися за тексти? Це саме те, що виділить вас серед конкурентів!
В інтернеті тисячі сайтів, абсолютно нецікавих для користувачів, не інформативних і не корисних. Головне завдання – перестати бути як всі, перебравшись із задвірок пошукової видачі до ТОП-5, адже сайти, чия позиція нижча, рідко коли відкривають. Що для цього треба? Публікувати виключно якісні статті й піклуватися про те, щоб інформація в текстах була дійсно корисною та актуальною. А подання матеріалу – ненудним і нетривіальним.
Головне правило якісного контенту: стаття не може бути дешевою
Багато власників сайтів вважають, що головне – опублікувати на сайті тисячу статей. Завдяки цьому впізнанність компанії підвищиться, й користувачі зрозуміють усю вигоду покупок саме тут. Це в корені не так. Дешеві статті приведуть лише до одного: витраті бюджетних грошей, але зовсім не до підвищення заходів на сайт. Річ у тому, що якщо сайт не надає користувачам унікальну інформацію, якщо їх очікування не виправдовуються, відсоток відмов катастрофічно зростає, що згодом призводить до погіршенні пошукової видачі, погіршення ранжування.
Найбільше користувачі люблять корисні та цікаві статті, що вміщують вичерпну інформацію про продукт і відповідають на питання «як», «навіщо» й «чому». Дізнавшись, все, що треба, користувач з більшою вірогідністю вчинить купівлю, ніж якщо не дізнався про товар нічого.
Ера SEO майже скінчилася. Майже – тому, що багато хто за звичкою продовжує оптимізувати тексти десятками ключів, не розуміючи, що відсоток їх входження не має ніякого відношення до відсотка замовлень. Вірніше, лише знижує його, адже нелегкі для читання тексти, де увесь час запинаєшся на «двоповерхових» ключах, не додають статті елегантності.
Велика кількість ключових слів, засилля канцелярщини й потоки «води» не дають читачам зрозуміти суть комерційної пропозиції. Користувачі втомилися від переоптимізованих текстів, вони не хочуть усього цього і йдуть з сайту, наштовхнувшись на першу ж фразу, заточену під пошукове просування. А тому по-справжньому корисна інформаційна стаття буде набагато ефективніша за SEO. Такий текст не стане дратувати читача й із більшою вірогідністю змусить його купити товар або замовити послугу.
Спершу треба зрозуміти, що в унікальності є два значення:
У першому випадку мається на увазі несхожість на інші тексти, неповторність слів і фраз (копірайтер писав з голови, а не копіював з інших сайтів), а в другому – новизна інформації, оригінальність подання матеріалу, актуальність. Для пошукових систем така унікальність статей є більш важливою.
Якісні статті під замовлення не стільки пропонують купити, скільки дають читачеві корисну інформацію, формують у нього довіру до сайту, підвищують лояльність до продукту або послуги. І саме цим викликають бажання купити або замовити, підписатися на розсилку, поставити лайк або зробити репост. Тобто якісний текст не пропонує купити, а лише формує це бажання.
Корисна та інформативна стаття може забезпечити цікавий ефект: якщо вона зацікавить читача, він з великою вірогідністю порадить її своїм друзям. Погодьтеся, навряд чи хто рекомендуватиме знайомим текст, де через кожне слово буде «купити», «знижки», «недорого», а ось крутий опис товару, детальні характеристики або потужна аналітика здатна зацікавити багато потенційних покупців. Принаймні, факти набагато цікавіші за «воду».
Користувачі часто діляться корисною інформацією, щось обговорюють один з одним, радять і рекомендують, і цим варто скористатися, отримуючи в результаті ще більше клієнтів!
Тут ви можете замовити якісні статті від професійного копірайтера – для розміщення на корпоративному сайті, інтернет-магазині або використати їх в якості контенту для особистого блогу. Пам’ятайте, якісні тексти дадуть максимальну вигоду!
© Студія копірайтингу «Ямбус»