- ua
- ru
Сайт на платформі Prom.ua значно відрізняється від звичайного, й існує думка, що просувати його в органіці практично неможливо або як мінімум важко. Це не так. Просування сайту на Промі цілком реальне.
Запуск інтернет-магазину на Prom.ua – відмінне рішення для старту. Це можливість швидко отримати готовий сайт, який необхідно лише заповнити потрібними товарами. Дизайн і верстання вже готові, в тому числі мобільна версія, оптимізацію коду робити не потрібно. Єдине ж, над чим доведеться дійсно попрацювати, це налаштування мета-тегів Title, Description і h1. Проте те ж саме доведеться робити і зі звичайним сайтом.
Промівський сайт може мати три основні типи сторінок: бренди, категорії та безпосередньо самі товари. На кожній з таких сторінок можна прописувати індивідуальні мата-дані. У картках товарів є можливість додати унікальні тексти, а тому – жодних відмінностей в принципах оптимізації немає. Все стандартно, як і повинно бути.
Якщо говорити безпосередньо про просування, на Промі можна використовувати SEO шаблони (що дуже зручно для новачка) або ж прописувати свої дані, ґрунтовані на аналізі пошукової видачі та семантичному ядрі. Якщо треба, файл robots.txt можна коригувати, а ось файл sitemap.xls можна тільки подивитися. Втім, шаблони тут досить якісні, і жодних проблем з картою сайту зазвичай не виникає.
Багато в чому завдяки тій самій «шаблонності» промівський сайт дає деякі переваги. Ось найбільш очевидні з них:
Мікророзмітка
На Промі вже впроваджена мікророзмітка для товарів, контактів і хлібних крихт, що позитивно позначається на просуванні.
Швидкість завантаження сайту
Шаблони на Пром не потребують поліпшення швидкості завантаження, хоча й не завжди знаходяться в «зеленій зоні». В середньому при перевірці по сервісу PageSpeed Insights вони дають 65–70%. Не ідеально, але цифри цілком нормальні.
Відгуки
До кожного товару можна додати відгук – ця можливість вже вшита у функціонал.
Блок супутні товари
У картках товарів можна вивести блок схожих або супутніх товарів – ця функція вже реалізована і допомагає поліпшити поведінкові чинники.
Незважаючи на досить великий функціонал «з коробки» платформа Prom.ua все ж має свої складнощі в просуванні. Найголовніша проблема – це неможливість змінити код, а тому – деяке обмеження в можливостях впровадження індивідуальних рішень.
Недоліки Прому для просування:
І, нарешті, найголовніші мінуси Прома: ви не є власником сайту, а лише орендуєте його. Зробити бекап і вивантажити його на новий домен тут не вийде – можна лише експортувати товари у вигляді таблиці.
Отже, що виходить: зробити сайт на платформі Prom.ua і просувати його в цілому нескладно. Принаймні – цілком можливо. Деяка його шаблонність дійсно заважає й не дає провести повноцінну оптимізацію, проте ніякої критичної ситуації тут немає.
Якщо говорити про швидкість запуску – Пром дозволяє почати бізнес вже в день створення аккаунта. Звичайний же сайт можна розробляти місяцями. У довгостроковій перспективі промівський сайт буде дорожчим: мінімальна щорічна абонплата складає 4900 грн. У випадку із звичайним сайтом за хостинг доведеться платити в районі 500-600 грн на рік.
Цей майданчик чудово підходить для великих сайтів, де не одна сотня товарів. При цьому її можна розглядати як стартову, вона добре підходить для експериментів і дозволяє зрозуміти, чи піде бізнес.
Чи можна просувати сайт на Промі? Цілком. І хоча SEO фахівці тут розділилися на два табори: ті, хто береться за просування сайту на Пром, і хто рекомендує не морочити голову і перебиратися на «нормальну» CMS з усіма правами і доступами, це прекрасна можливість почати бізнес, не вкладаючи значні суми на старті.
Основа будь-якого просування – оптимізація основного контенту і мета-даних. Необхідно правильно прописувати теги title, description і заголовки першого рівня, додавати потрібні ключі в текстах розділів і публікувати товари з цікавими, інформативними описами.
Визначте список ключових запитів і розподіліть їх по розділах – так користувачі зможуть знаходити ваш магазин і переходити на нього з пошукової видачі. Створіть новинний розділ і систематично додавайте в нього статті з низькочастотними запитами. Це поліпшить конверсію по запитах.
Розміщуйте анкорні та безанкорні посилання на трастових сайтах-донорах. Запустіть рекламну E-mail розсилку, заведіть групу в соцмережах і генеруйте додатковий трафік! І запасіться терпінням: молоді сайти розкручувати набагато складніше.
Просування сайту на Пром можливе, хоча і не завжди, а іноді – взагалі недоцільно. Хочете дізнатися, чому? Зателефонуйте або напишіть нам на електронну пошту, і дізнайтеся про все із перших рук.
© Студія копірайтингу «Ямбус»