Самі собою посилання ніколи не були панацеєю. Вони не можуть вирішити ситуацію повністю, і хоча з їх допомогою можна розкрутити навіть посередні сторінки, вони будуть неефективними, якщо контент буде неякісним.

Ідеальною формулою завжди буде якісний контент та посилання. Вони мають бути разом – тільки в цьому випадку можна розраховувати на великий органічний трафік.

Майже 2/3 сторінок не мають зворотних посилань. Це дає чудову нагоду випередити конкурентів. Більше того, якщо отримати високоякісні зворотні посилання та провести SEO оптимізацію текстів, можна з легкістю вийти навіть у топ-3.

Складіть SEO стратегію

SEO – це контент і посиланняДії навмання рідко коли дають результат. Важливим етапом процесу нарощування посилань, так само як і написання текстів, є стратегія. Навіть невелика кількість зворотних посилань, якщо вони йдуть із трастових, якісних сайтів, можуть бути надзвичайно цінними.

Справедливо це і стосовно текстів. Можна без особливих зусиль написати кілька десятків статей, але так і не домогтися поліпшення трафіку, тоді як одна хороша, структурована стаття з правильними ключами здатна змінити ситуацію. Просто тому, що написана вона була згідно обраної стратегії.

Посильте контент

Просто опублікувати на сайті статтю недостатньо. Щоб вона почала працювати й генерувати трафік, потрібно зробити низку додаткових дій.

Якщо у вас є контент, яким можна поділитися, обов’язково повідомте про це тих, хто може вважати його цінним. Це можуть бути пыдписники у Facebook, Instagram або Twitter, інсайдери, експерти або популярні блогери. Це може привернути їхню увагу й спровокувати поділитися посиланням зі своєю аудиторією через соціальні мережі.

Замовити крутий копірайтинг і посилання

Ефективне рішення для розкрутки сайту
Замовити

Якщо ви працюєте на висококонкурентному ринку, вам знадобиться більше, ніж просто кілька статей та кілька посилань. Можливо, потрібно щось значно масштабованіше. Комплексний підхід та планування вирішує ситуацію, даючи сотні, а в деяких випадках і тисячі взаємодій із цільовою аудиторією.

Коли справа доходить до виміру прогресу в SEO, головною стає послідовність. Постановка цілей, визначення інструментів та способів їх досягнення та впровадження всього цього на практиці. Не просто дії навмання (закупівля посилань на перших-ліпших сайтах, що попалися під руку, або написання статей на випадкові теми), а цілеспрямовані дії, що підкоряються обраній стратегії.

Якість проти кількості

Алгоритми ранжирування Google давно змінилися, і сьогодні кількість вже не така важлива, як якість. Наприклад, одне посилання з суперрелевантного та авторитетного сайту дає набагато більший ефект, ніж сто дешевих посилань із менш релевантних і, тим паче, менш якісних сайтів-донорів. Це дуже важливо в SEO.

Google розуміє, авторитетний сайт чи ні, і залежно від цього, підвищує чи не підвищує рейтинг сайту, на який веде посилання. Якщо в тексті 10 вихідних лінків, кожному з одержувачів донор передає лише десяту частину «ваги». Якщо стаття, де розташоване посилання, неякісна, неінформативна та неунікальна, її рейтинг нульовий – таке посилання не дасть жодної користі.

В результаті стає ясно, що способу замінити відсутність якісного контенту, наприклад посиланнями, просто немає. У більшості випадків сайти з хорошими посиланнями та якіснішим контентом мають більш високий авторитет, ніж сайти з якісним контентом, але без посилань, і сайти з поганим контентом, але з посиланнями.

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3

© Студія копірайтингу “Ямбус”