- ua
- ru
Просування сайту – процес досить складний. Придумати цікавий домен, замовити якісний копірайт, купити десяток посилань з трастових сайтів. Але кількість відвідувачів так і не збільшується. У чому ж тут причина?
У сайту можуть бути неякісні сніпети – обрані пошуковою системою автоматично, на власний розсуд, а не на основі прописаного description.
А між тим сніпет – це найважливіший компонент ефективного просування сайту. Адже це перше, що користувачі бачать в результаті видачі на свій запит? Заголовок сайту, його адреса й короткий опис. І навряд чи хто перейде на сайт, опис якого не відповідає запиту, або якщо він написаний з помилками чи взагалі не має ніякого сенсу. А ось у разі, якщо опис сайту красивий, інформативний, якісний – заходи на сайт зростуть.
У перекладі з англійського snippet означає «шматок», «фрагмент», «частину». Це блок інформації, невеликий текст, який розміщується відразу під заголовком сайту. Простіше кажучи, це пара пропозицій або фраз, в яких відображена головна думка усієї статті. Дуже зручна річ, якщо потрібно визначити, про що піде мова. Користувачеві не треба читати усю статтю – сніпет введе в курс справи й дасть зрозуміти: читати далі або ні.
Сніпет може містити назву статті, ключі й інші корисності. Інформативний і змістовний сніпет – важлива частина просування web-ресурсу в пошукових системах. Якщо сніпету немає, то немає й гарантій, що користувач захоче зайти на ваш сайт. Що він взагалі його побачить.
Зазвичай сніпет складається із заголовка (назви статті) й анотації (опису). У сучасних пошукових системах сніпети формуються з мета-тегів tittle і description й частково з тексту самої статті.
Сніпет має бути коротким, але інформативним. Не треба намагатися впхнути в нього увесь зміст статті, хай і в скороченому вигляді. Пари тез буває досить.
Наявність ключових слів обов’язкове! Правильно підібрані слова – також запорука успішного ранжування сайту. Втім, змістовність заголовка сніпету не менш важлива.
Як же придумати такий сніпет, щоб його розпізнала і прийняла пошукова система?
По-перше, вставити в нього декілька пропозицій на основі мета-тегів і ключів. По-друге, серйозно підійти до самого копірайтингу й написати статтю якісно, з розумінням справи. Адже у разі, якщо мета-тегами ви не користуєтеся, пошукова система складає сніпет з перших абзаців статті. Втім, робот може вивернутися й використати для сніпету перший абзац тексту. Так що копірайт має бути на всі сто.
Візьмемо, приміром, Google – одну з найпопулярніших пошукових систем. Сніпет в Google створюється переважно з мета-тегів і має меншу кількість знаків, ніж в інших пошукових системах. Крім того, досить часто Google використовує мікроформати й мікродані – специфічну розмітку інформації, працюючу невідомо за яким принципом. Вірніше, відому тільки самим творцям цієї пошукової системи, а звичайним вебмастерам і копірайтерам – ні.
Ось і виходить, що для отримання якісного сніпету найголовніше – це цікава, інформативна стаття, високоякісний, унікальний копірайт та стислий й інформативний опис, description. Знаючи цей невеликий секрет, можна з успіхом просунути сайт, підвищивши його відвідуваність і конверсію.
Додайте на сайт якісний копірайт!
© Студія копірайтингу «Ямбус»