Чи є ваш сайт інструментом продажів? Навіть якщо він в топі по запитах, це ще не означає, що ви добилися бажаного, адже головним показником його роботи є конверсія – продаж і замовлення послуг. Але при чому ж тут копірайтинг?

Конверсія – це основний показник ефективності сайту. Її найвищого ефекту можна досягти, додавши на сайт якісні тексти, що продають, націлені на правильну цільову аудиторію.

За допомогою текстів можна легко підняти конверсію, а разом з нею і свій прибуток. Чим якісніше ваш маркетинг і копірайтинг, тим вище рівень продажів. Новинні статті для сайту, описи товарів і послуг, рекламні оголошення й інший текстовий контент – усе це повинно бути якісним.

Способи збільшити конверсію тексту

Максимизируем конверсию!Часто тексти для сайту запозичуються з інших ресурсів, переписуються і рерайтяться. Змінюється їх зовнішній вигляд, але сенс залишається тим самим, тоді як міняти в першу чергу змінювати треба саме його – контент має бути унікальним і в цьому відношенні.

Правильна стаття для сайту містить наступні елементи:

  • яскравий і інформативний заголовок – він повинен «кричати», дивувати і зацікавлювати читача;
  • унікальна торгова пропозиція – оффер має бути особливим і неповторним (знижка, бонус, акція, розпродаж);
  • зручне візуальне оформлення – структурований текст сприймати набагато зручніше і простіше;
  • мотивація на здійснення купівлі – завершуватися текст повинен мотивуючим комерційним посланням.

Багато власників сайтів не приділяють великої уваги статтям, оскільки, на перший погляд, це не самий визначальний чинник в продажах – на відміну від яскравої картинки та ціни. Це не зовсім правильно, оскільки опис товару або послуги здатний дати саме ту інформацію, яка потрібна для прийняття рішення – купувати або ні. А тому копірайтинг завжди має бути на першому місці.

В результаті ефективний сайт – це об’єднання якісної візуалізації (загальний дизайн сайту, ілюстрації, заголовки, інфографіка, шрифти), якісного текстового наповнення (копірайтинг, що надихає продає) і якісного маркетингу (позиціонування бренду, підхід до продажів і подання товарів і послуг).

Щоб не допустити фатальної помилки, необхідно зовсім небагато – замовити якісні статті у копірайтера з хорошою репутацією. Чи самому почати писати правильні, грамотні й коректні тексти. Поважайте час клієнта, і він відповість взаємністю.

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3