- ua
- ru
Ті, хто віддає перевагу копірайтингу, отримують у 13 разів більше клієнтів. Тексти не лише підвищують ефективність SEO, а й підживлюють інші маркетингові зусилля.
Копірайтінг генерує трафік, приводить на сайт потенційних клієнтів. Він забезпечує довгострокові та стійкі результати. Тексти дають у 3 рази більше клієнтів, ніж інші канали, причому вартість послуг копірайтера на 62 відсотки менша.
Задіявши контент-стратегію та систематично публікуючи статті у блозі, можна у 13 разів частіше отримувати позитивний ROI. За статистикою, компанії, що займаються контент-маркетингом, отримують у 7,8 разів більше органічного трафіку, ніж ті, які цього не роблять. Крім того, контент-маркетинг не просто відкриває діалог з аудиторією – тексти здатні покращити імідж компанії. Якісний копірайтинг веде до залучення та побудови відносин.
Бренди, які інвестують у копірайтінг, домінують в органічному пошуку. Їм програють навіть компанії з мільйонними оборотами.
Переваг у копірайтингу по-справжньому багато, але 5 із них найбільш важливі.
Контент – це основа органічного пошуку та найкращий спосіб збільшити відвідуваність сайту. Публікуючи корисні статті, що відповідають на запитання користувачів, можна розраховувати на відповідну реакцію Google, який нагородить вас вищим рейтингом на сторінках результатів пошукової системи (SERP). Унікальні тексти, написані за контент-планом, які хвилюють, інтригують, інформують, надихають та розважають, допоможуть посилити видимість по ключовим словам з довгим хвостом. Згодом копірайтінг почне залучати різноманітний потік цільового трафіку.
Для Google дуже важливим є показник Expertise, Authority, Trust (EAT) – і тексти дають можливість підняти його. Публікуючи вічнозелений контент, написаний цікаво та експертно, даючи відповіді на запитання клієнтів та забезпечуючи їх всією необхідною інформацією, ви не просто вибудовуєте довірчі стосунки, а й показуєте свою авторитетність, що стає гарним сигналом для пошукової системи, покращує EAT та посилює SEO. В результаті ваш сайт почнуть розглядати як надійне та авторитетне джерело інформації.
Покращуючи лояльність до бренду, ви підвищуєте шанс реакції у відповідь. Багато людей віддані компанії не тільки тому, що їм подобається продукт, а й тому, що вони люблять бренд.
Якісний копірайтинг значно підвищує впізнаваність бренду. Незалежно від того, чи хтось зустрічається з вашим контентом у пошуковій видачі, на галузевому ресурсі або за посиланням від когось – він знайомиться з вашою компанією, її послугами та продуктами. А згодом може відрізняти такі тексти від контенту інших брендів – за стилем написання, поданням фактів, інформативності чи іншим якостям. Тобто копірайтинг – це чудова можливість презентувати індивідуальність бренду, показати його особливість та унікальність, показати цінності бренду.
Бадьорий, енергійний та авторитетний голос бренду закладає основу для історії про те, хто ви є.
Копірайтінг дає відразу кілька форматів спілкування з аудиторією. Хтось любить читати довгі тексти, хтось – прес-релізи. Хтось віддає перевагу контенту, розбавленому візуальними вставками, хтось хоче бачити інфографіку та короткі списки-вижимки.
За допомогою копірайтингу можна вирішити всі ці завдання, пропонуючи різні формати, що відповідають різним потребам клієнтів: статті для блогу, інтерв’ю, інструкції та шаблони, електронні листи, живі запитання та відповіді, лукбуки, фоторепортажі та багато іншого.
Формат може змінюватись в залежності від того, що є найбільш підходящим або корисним для аудиторії, і який канал обраний для взаємодії.
Коли відвідувач потрапляє на будь-який контент на вашому сайті й знаходить його корисним та цікавим, він стає ще одним можливим прихильником бренду та починає безкоштовно рекламувати його в соцмережах – робить репости, ділиться посиланнями, коментує, перетворюючи витрати на копірайтинг на інвестиції в маркетинг.
Як тільки ви створите такого «адвоката бренду», він стежитиме за вами в соціальних мережах і щиро, а головне абсолютно безкоштовно займатиметься вашим бізнесом. Він буде ділитися вашим контентом зі своїми друзями (і, можливо, тисячами своїх онлайн-друзів) по «сарафанному радіо».
Авторитетні блоги прагнуть інформації, якою можна ділитись. Коли ваш сайт надає таку інформацію, вони посилатимуться на неї.
Якісний копірайтинг має багато переваг й дозволяє стати брендом, на який покладається цільова аудиторія, коли їй потрібна інформація. А також брендом, інформація від якого цінується. Це почуття довіри спричиняє лояльність, і такий бренд обов’язково піднімається вгору.
© Студія копірайтингу «Ямбус»