- ua
- ru
Тексти – головна зброя сеошника, однак ефективними вони можуть бути не завжди. Особливо в тих випадках, коли з SEO просуванням копірайтер познайомився тільки-но вчора. Головна ж помилка, вірніше найбільш поширена, полягає в неправильному тлумаченні кількості та якості текстів.
Багато копірайтерів впевнені, що одного разу кількість переросте в якість. Однак тут дуже багато застережень, і скільки б статей не з’явилося на сайті, якщо вони не читабельні, не цікаві та не призначені для цільової аудиторії, навіть через десять років систематичного поповнення контенту, купувати на цьому сайті так і не стануть.
Тексти можуть бути різними – комерційними та інформативними, цікавими та не дуже й складатися суцільно із води. В цьому й криється проблема багатьох власників сайтів, які вважають SEO оптимізаторів відвертими шарлатанами, адже після їх рекомендацій й написання на сайт сотні статей нічого так і не змінюється: кількість відвідувачів залишається незмінною, результати пошукової видачі далекі від очікуваних, а конверсія на колишньому рівні.
Причина тут тільки в одному – в копірайтері. Тобто у низькій якості опублікованого текстового контенту. Відсутність належної уваги до змісту тексту, його смислової наповненості та концептуальності призводить до плачевних результатів. Як мінімум, до втрати іміджу.
Як видно, технічній унікальності тексту ми відвели останнє, сьоме місце. Безумовно, це головний фактор для пошукової системи, але є ще один – поведінковий фактор. Саме він вирішує, чи купить щось користувач, що потрапив на ваш сайт, чи замовить він щось або закриє сайт, підвищивши і без того поганий відсоток відмов.
І пам’ятайте, коли сеошники радять додавати на сайт контент, вони мають на увазі саме такий копірайт, який відповідає приведеним вище вимогам.
© Студія копірайтингу «Ямбус»