Як за допомогою копірайтингу збільшити продажі з сайту в 2 рази

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 28 Липня 2019

Как при помощи копирайтинга увеличить продажи с сайта в 2 разаБільшість власників сайтів вважають рекламні тексти якимось абстрактним інструментом, який, ніби як повинен продавати. І дуже дивуються, коли замовлений у копірайтера текст не виправдовує покладених на нього надій. Причина тут одна – і копірайтер, і власник сайту підійшли до справи не системно: дотрималися форми, але не врахували зміст.

Рекламний текст не пишеться за 15 хвилин. Це цілий комплекс дій – аналітика, розрахунки, аналіз цільової аудиторії та комерційної ніші, які часто звичайному копірайтеру не під силу. Виправити ситуацію може тільки повне розуміння процесу: навіщо пишеться цей текст, яка його головна мета, а яка вторинна, для кого він призначений, а кому його краще не читати, коли він спрацює, коли не спрацює, де він буде розміщений й так далі.

І тільки обробивши усі ці дані, можна приступати… ні, не до написання тексту, а до аналізу маркетингової формули, і визначення подальшої стратегії написання тексту.

Сім раз проаналізуй – один раз напиши!

Стаття, що продає – це привертаючий увагу, цікавий й інтригуючий текст. Саме інтерес збільшує ефективність комерційної пропозиції!

Від звичайного копірайтингу він відрізняється тим, що його користь можна виміряти, прорахувавши конверсію.

Маркетингових формул для тексту досить багато, але їх завдання одне й те ж – змусити купити та замовити. Якщо узагальнити, то в такій формулі мають бути присутніми п’ять головних компонентів:

  • офер, унікальна комерційна пропозиція;
  • пояснювальна інформація;
  • перелік плюсів;
  • робота із запереченнями;
  • заклик до дії.

Ефективність рекламного тексту завжди можна прорахувати, якщо відомі чотити параметри: кількість потенційних клієнтів (лідів), конверсія, чек і число покупок, що здійснюються одним клієнтом.

Тобто ефективність тексту можна розрахувати по формулі:

Э = Л * К * Ч * П,

де Л – це ліди, К – конверсія, Ч – середній чек, а П – кількість здійснюваних клієнтом покупок.

І тільки визначивши, який з параметрів треба збільшити (число лідів, конверсію, середній чек або об’єм покупок), можна приступати до… ні, знову не до написання тексту, а до вибору найбільш відповідної маркетингової формули. А їх вже неймовірна множина: ODC і PPPP, AIDA і AIDCA, QUEST і PMHS, DIBABA і DAGMAR, VIPS і SCORRE, PINC й багато інших. Адже у кожному конкретному випадку засоби досягнення мети будуть різними, тобто різною буде і цільова аудиторія, і способи впливу на неї – стилістика тексту, його об’єм і структура статті.

І тільки усвідомивши це і склавши чітке технічне завдання (ТЗ), можна приступати безпосередньо до написання тексту або пошуку копірайтера, який візьметься за нього.

Потрібний якісний текст, що надихає та продає, який дійсно зацікавить і збільшить конверсію на 100 % – замовляйте його в нашій студії!

© Студія копірайтингу «Ямбус». Тексти, які продають!

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *