- ua
- ru
Копірайтинг – це найефективніший спосіб зробити сайт помітніше. А тому усі тексти, що викладаються на його сторінках, мають бути ідеальними – як жінка, що поряд з вами. Згадайте, чим вона вас підкорила, і вкладете це у свої статті.
Написание статті схоже з правилами пікапа, де копірайтер – це не лише майстер слова, але й психолог-спокусник, здатний закохувати у свій текст кого завгодно. Згадайте фільм “9½ тижнів”, де описана неймовірна тяга один до одного двох пристрасних сердець. Саме так потенційного клієнта повинно тягнути до ваших статей!
Треба вміти викликати у читача непереборне бажання вбирати кожне слово, кожну букву, не пропускаючи жодного рядка.
До пошукових систем і в першу чергу до відвідувачів сайту потрібен особливий підхід. І щоб статті були ідеальними, досить дотримуватися деяких простих правил.
Щоб написати першокласну статтю, уявіть, що ви створюєте ідеальну жінку. Як у кожній пані має бути родзинка, так і продажна чи рекламна стаття має бути унікальною, ні з чим незрівняною й особливою.
Не варто писати статті, де з перших рядків пропонується щось купити. Справжня леді не стане привселюдно кричати “Візьміть мене”!, вона вибере менш вульгарні й оригінальніші методи, щоб викликати прихильність до себе наміченого самця (для копірайтера ця мета – потенційний клієнт).
Стаття повинна мати “легке дихання”, як у головної героїні розповіді Бунина. Тут не потрібна зайва суворість і занудность мови документів. Пишіть простіше, але не відмовляйтеся від епітетів і порівнянь – це зробить текст зрозуміліше.
Є ще один вагомий момент. Назвемо його “ефект червоної сукні”. Цей елемент гардеробу здатний надовго прикувати погляди чоловіків. Червона сукня статті – це, звичайно ж, її заголовок. Зробіть його таким, що розкриває суть статті, але при цьому інтригує.
Якісну статтю завжди цікаво читати, як і гарненьку жінку. Додайте своїй статті інформативності, зробіть її корисною. Оперуйте фактами і статистикою, щоб викликати довіру.
Стаття не має бути схожа на дівчину легкої поведінки. Мета її написання – поліпшення бізнесу, а не потурання примхам замовника. Вмійте довести, що краще писати так, як треба, а не так, як закортить замовникові. Щоб цю статтю потім не було соромно додати в портфоліо.
Зачарувати можна не лише красивою сукнею або тонким устроєм душі. Буває, що жінка може підкорити чимось, що з першого погляду не зрозуміти. Така ж історія і з копірайтингом: ключі повинні грати саме цю роль, а не бути чимось на зразок зеленої сумочки під червоні туфлі.
Мало з тих, хто обертався услід красивій жінці, не представляв її… без сукні. Та й взагалі без нічого. Адже одяг завжди приховує усе найкрасивіше! Стрункі ніжки та стенга, що погойдуються в такт ходьбі, спокусливі груди. Ідеальна “фігура” має бути й у статті – її структура із законним вступом, основною частиною і підсумком.
Маленьке правило, проте без нього не обійтися. Любіть свою роботу, це надасть вам натхнення!
Для когось це дійсно важливо, але на реальну картину речей це жодним чином не впливає. Використовувайте стільки символів, скільки треба. Більше – не означає краще.
Справжній якісний текст має чимось бути схожим на рокову жінку, що не залишає інших альтернатив, окрім як впасти до її ніг. Написати таку статтю можна. Адже тільки по-справжньому сексуальний копірайт (написаний за усіма правилами, працюючий і цікавий) зможе виконати покладене на нього завдання: спонукати читача на те, щоб купити, замовити або, принаймні, зателефонувати і поцікавитися.
Чи полюбить читач ваші тексти, залежить тільки від вас.
© Студія копирайтинга “Ямбус”
Привет , хорошая статья . Сегодня очень актуально что то уметь делать в интернете и получать за это деньги . Полезная практическая информация
Спасибо!
Доброго времени , интересный подход в статье к написанию текстов . Возьму на заметку , тем более , что на этом можно заработать
Всегда пожалуйста! Кстати, именно подход к написанию зачастую и становится фишкой. И именно это и ценится в копирайтинге.