- ua
- ru
Крім виправлення технічних помилок та виконання рекомендацій Google щодо оптимізації, ведення блогу, тобто текстовий контент – один з найефективніших способів покращити SEO та підвищити видимість сайту.
Але просто писати статті недостатньо. Це потрібно робити з розумом. Ось кілька порад, як за допомогою текстів можна покращити рейтинг сайту та вийти в топ.
Мабуть, це перше, з чого треба починати. Необхідно скласти семантичне ядро, кластеризувати його та відібрати ключі бля блогу. Вони мають бути зовсім іншими, ніж ті, що використовуються для оптимізації посадочних сторінок.
Ведення блогу по-справжньому ефективне в SEO, оскільки дозволяє публікувати контент на різні теми й ранжуватися по тисячах різних ключових слів – як звичайним низькочастотникам, так і ключам з довгим хвостом.
Чому це важливо? Більшість запитів виконуються за довгими ключовими словами, особливо якщо брати до уваги голосовий пошук – за статистикою, тут пошукові запити на 30-40% довші.
69,7% пошукових запитів містять чотири слова та більше.
Ключові слова з довгим хвостом – це непопулярні пошукові фрази з низьким обсягом пошуку та високою варіативністю. Кожен такий запит використовується в середньому 5-10 разів на місяць, тому для оптимізації сторінок послуг такі ключі не дуже підходять, але всі разом, якщо їх сотні, вони здатні творити чудеса!
Зберіть усі ці запити в один список, складіть контент-план та задійте їх у статтях блогу. Вони дадуть ранжування за безліччю різних ключових слів, які набагато перевищують можливості головної сторінки та категорій послуг чи товарів.
Над яким би сайтом ви не працювали (інтернет-магазин, особистий блог, корпоративний або розважальний сайт), переконайтеся, що публікуєте якісний контент з високим ступенем зручності читання. Google давно навчився визначати неякісний текст та знижує рейтинг таких сторінок.
Якщо ви хочете покращити SEO, ваша контент-стратегія має бути зосереджена на створенні високоякісного корисного контенту. Зробіть його цікавим та переконливим! Читачі обов’язково оцінять це.
Будь-який автор може створювати контент. Будь-який контент-менеджер може додати кілька ключових слів у текст. Проте написання статей без будь-якої стратегії призведе лише до розчарування в копірайтингу. І для вас, і для вашої аудиторії.
Публікуйте контент, який захопить вашу аудиторію! Надихніть її. Зробіть тексти переконливими! Це підвищить ймовірність того, що читачам сподобається ваш бренд, і вони ділитимуться контентом і посилатимуться на нього, що також вплине на SEO.
Довгі статті набагато ефективніші. Покращення оптимізації сайту за допомогою тексту означає включення до вашого міксу довгого контенту. По-перше, він дає широкі можливості для створення авторитетних, докладних матеріалів, де можна дати всю необхідну для ухвалення рішення інформацію.
По-друге, довгі статті краще ранжуються за пошуковими запитами, оскільки сама стаття виходить більш релевантною. Минули ті часи, коли текст у блозі з кількох сотень слів міг вийти в топ!
Для покращення SEO за допомогою контенту вам знадобиться авторитетний, вартий довіри, всеосяжний контент. Довгі тексти легко домінують у пошуковій видачі Google!