Оптимизация сайта - это главноеСтатистика безжальна: при перегляді результатів видачі далі першої сторінки мало хто заходить. Тільки 16 % користувачів переходять на другу сторінку й не більше 3,2 % на третю. Але ж популярність сайту і його дохід безпосередньо залежать від кількості заходів! Рішення тут може бути тільки одне – зробити все, щоб потрапити на першу сторінку й більше з неї не виходити. Допоможе в цій справі SEO копірайтинг – оптимізація сайту ключами та написання релевантних мета-тегів tittle та description.

Саме від SEO оптимізації й залежить позиція сайту по пошукових запитах. Процес це нелегкий, оскільки, окрім уміння писати якісні тексти, копірайтер повинен розуміти механізм інтернет-продажу, тобто бути ще й маркетологом, а також розбиратися в психології, адже без цього написати яскравий текст, що надихає та продає, здатний зацікавити та викликати бажання купити або замовити, просто не вийде.

SEO копірайтинг – це в першу чергу корисні тексти!

Оптимізація контенту – це не лише впровадження необхідних ключів і ключових фраз. Якісний SEO копірайтинг – це, передусім, цікаві та корисні тексти, які не просто рекламують товар, але й пояснюють, чому його треба купити, чим він цікавий, в чому вигода. Тобто SEO копірайтинг – це не «купуйте у нас, тому що ми кращі», а «цей товар цікавий цим, цим і цим». Правильний рекламний текст має бути корисним, повідомляти про вигоду!

Факти продають набагато краще, ніж прикметники та окличні знаки.

Яка мета у SEO копірайтингу?

SEO копірайтинг вирішує відразу декілька завдань:

  • інформування про товар, акцію, послугу;
  • пояснення переваг і вигоди від співпраці або купівлі;
  • поліпшення ранжування сайту по пошукових запитах;
  • підвищення рейтингу сторінок в результаті внутрішньої перелінковки.

Як би то не було, робота SEO копірайтера полягає не лише в створенні текстового контенту для тієї або іншої сторінки або розділу, але й у загальній оптимізації сайту. Тобто SEO копірайтинг – це комплексний підхід до написання текстів і просування ресурсу.

Такі тексти повинні мати оптимальну кількість ключів, при цьому семантика не повинна перетинатися з іншими розділами сайту. Необхідно використати правильні ключі та не спамити.

По-друге, тексти мають бути унікальними. Інакше пошукова система ніколи не виділить сторінку й не видасть її на пошуковий запит.

По-третє, SEO копірайтинг – це заголовки, нумеровані та маркіровані списки, таблиці, інфографіка та візуалізовані вставки. Тобто особливе форматування тексту, що покращує сприйняття інформації.

SEO копірайтинг – це написання по-справжньому ефективних текстів, здатних зацікавити користувача, змусити його вчинити необхідну цільову дію – купити, замовити, зателефонувати.

Оптимізація під вимоги пошукових систем, корисна інформація та спонукання до певних дій – ось що таке SEO копірайтинг!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3