- ua
- ru
Конкуренція за увагу користувачів на Facebook стає все більш жорсткою. І єдиним способом виділитися з натовпу й привернути увагу підписників стає якісний візуальний контент і написання привабливих текстів. У комплексі вони здатні вивести продукцію або послуги на новий рівень.
Копірайтинг постів для соціальної мережі Facebook – це не просто написання кількох тематичних постів. Це створення контенту, який збудить інтерес до вашої компанії, це глибоке розуміння цільової аудиторії, вміння привертати й утримувати її увагу.
Кожен пост повинен мати чітку мету і спрямованість.
Щоб написати хороший текст, потрібно враховувати кілька речей:
Заголовок, що чіпляє
Він має бути яскравим і привабливим, щоб захопити увагу користувачів, відображати суть вашого повідомлення й бути поясненням того, що користувач дізнається далі.
Заголовок для поста на Facebook має бути привабливим, викликати інтерес і змушувати людей прочитати статтю або подивитися відео. Люди вирішують, читати далі чи ні ґрунтуючись саме на заголовку, а тому це чудове місце, щоб додати інтриги.
Унікальна торгова пропозиція
Пости у Фейсбуці повинні відображати вашу унікальність і давати розуміння, чому ваша компанія, товари або послуги – це найкращий вибір. Купівля 3 речей за ціною 2, знижка для сім’ї або невеликий презент до кожної покупки – все це може змусити користувачів звернути увагу на ваш бренд.
Ваші публікації у Фейсбуці повинні говорити тільки про унікальний досвід роботи, оскільки більшість людей цікавить саме унікальний продукт або послуга.
Стислість. Facebook – це не місце для довгих пояснень. Ваш текст має бути лаконічним і коротким. Потенційні клієнти мають розуміти суть вашого продукту чи послуги лише за кілька речень.
Інформативність. Будь-який пост на Фейсбуці має бути інформативним – ви маєте надати дійсну цінність, розділити корисну інформацію, яка сприятиме розв’язанню проблеми цільової аудиторії. Безглузді тексти, пости заради постів ніколи не бувають ефективними.
Заклик до дії. По завершенню допису не забудьте додати заклик до дії: користувачі мають розуміти, що робити і як замовити продукт чи послугу. Це може бути навіть заклик до коментування посту, передплати акаунту, реєстрації на сайті компанії або написання відгуку.
Але перш, ніж починати писати текст на Facebook, потрібно визначити, для кого він призначений. Хто ваша цільова аудиторія і якою мовою з нею слід розмовляти: максимально сухо, захоплено або зухвало, а також який ваш очікуваний результат.
Спілкуватися з фанатами техніки – це одне, а з батьками немовлят – зовсім інше. Якомога докладніше уявіть, до кого ви звертаєтеся, щоб підібрати мову і спілкуватися ефективніше.
Добре написані тексти для Facebook допоможуть вашій компанії отримати більшу кількість клієнтів і назавжди запам’ятатися користувачам, а тому, якщо для вас важливий результат, почніть діяти – зателефонуйте нам і замовте пости для своєї сторінки!
Студія копірайтингу Ямбус