- ua
- ru
Віднедавна Google став шифрувати усі без виключення пошукові запити, й тепер замість пошукової фрази, що показує число візитів на сайт, в Google Analytics все частіше можна побачити “not provided”. Схожа картина і з Яндексом – разом з відміною посилального ранжування ця пошукова система стала шифрувати текст пошукової фрази в заголовку Referer у частини пошукових запитів. Для більшості SEO оптимізаторів картина більша, ніж жахлива.
Очікується, що революція в алгоритмах роботи ПС зовсім скоро дійде до свого апогею, й услід за більш просунутим побратимом і Яндекс відмінить показ усіх пошукових запитів.
У недалекому майбутньому розуміти, які тематичні запити приводять користувачів на сайт, більше не буде можливо – залишиться тільки прогнозувати й проводити експерименти. Але це, звичайно ж, не один місяць поневірянь. Та й ефективність таких дій буде практично нульова.
Загалом, сеошники та сеошниці, просування по позиціях поступово стає історією, й зовсім скоро про це згадуватимуть з легкою долею ностальгії. Чекає ж усіх тільки одне – пошуковий трафік. Саме він стане мірилом результативності SEO кампаній. А його апологетом стане LSI копірайтинг. Проте, що ж це таке?
Але перед тим, як відповісти, повернемося до витоків.
Подібні нововведення, звичайно ж, негативно позначаться на секторі SEO, зате вдихнуть подих надії представникам контент-маркетингу. Ймовірно, Google та Яндекс втрішили вкінець знищити партизан і залишки класичного SEO, існуючого сьогодні в пошуковому маркетингу, та підуть ще на більш жорсткі заходи. Маніпулятивні практики оптимізаторів будуть повністю нейтралізовані.
Стане неефективним не лише розміщення в статті ключів, але й перестане піддаватися аналізу сама релевантність сторінки, оскільки самі запити, по яких сайт отримує трафік, відстежити стане неможливо.
Але, як стало ясно з пояснень агентів матриці розробників нового алгоритму, він все одно базуватиметься на релевантності сторінки, тобто відповідності тексту пошуковому запиту. Проте цього разу на відповідності до тексту, що викладається на сторінці, а не фраз-маячків. І до того ж цей критерій вже не залежатиме від щільності ключа на сторінці.
До речі, хто не в курсі: скрипт оцінки щільності ключа на підставі аналізу сайтів, що входять в ТОП-20 пошукової видачі, підрахований на зорі часів, з 2010 року вже не є частиною алгоритму. Він винесений за рамки. Якщо простіше, релевантність тепер – це вже не щільність ключа на сторінці, а щось абсолютно інше.
Швидше за все, хоча не швидше за все, а абсолютно точно – головною рухомою силою просування сайтів стане LSI копірайтинг і латентно-семантичне індексування. Цей метод кардинально змінить якість контенту, й розробникам нового алгоритму саме це й треба – цікаві та якісні тексти, а не рерайти-перепечатки, присмачені десятком безглуздих ключів.
За допомогою нового алгоритму пошукові системи почнуть видавати більш релевантні відповіді, й LSI копірайтинг стане не лише відповіддю на подібні зміни, але й тим інструментом, який дозволить усунути конкурентів.
Він і знищить SEO. І якщо перефразовувати автора саги “Лід і Полум’я”, королем стане саме він – копірайтинг з латентними ключами.
© Студія копірайтингу “Ямбус”