- ua
- ru
Усупереч думці, що унікальний дизайн сайту – єдина гарантія його успіху, це абсолютно не так. В першу чергу сайт має бути цікавий читачеві, мати унікальний та корисний контент – статті, які дійсно захочеться почитати.
Щоб відвідувачі сайту могли побачити вашу рекламу (тобто тексти на сайті – описи товарів та послуг), їх спочатку необхідно притягнути на свій ресурс. Це допомагають зробити оптимізовані тексти, SEO статті із ключами.
Нещодавно пошукові системи ставили в топ сайтів ті ресурси, які мали багато текстів з ключами. Прості математичні алгоритми пошукових систем не були здатні виділити смислове навантаження текстів, тому в топі дуже часто опинялися сайти, контент яких був написаний «для роботів» і був абсолютно не читабельний. Сьогодні ж зайняти місце в топ-10 можуть лише сайти з якісними текстами, написаними не лише «за законами SEO копірайту», але й для людей.
Робота пошукових програм нині враховує й простий поведінковий чинник. Якщо відвідувач не затримується на ресурсі більше 3 секунд, пошукова система може знижувати місце сайту у видачі, тому правильно написані й дійсно цікаві для відвідувачів і пошукових систем тексти з корисною складовою – умова популярності сайту. Це відповідальність SEO копірайтера.
Однією з умов ідеального тексту для сайтів вважається правильний об’єм. Для того, щоб визначити, який текст сподобається пошуковим системам і зацікавить відвідувачів, необхідно проаналізувати топ – перші десять сайтів по вашому ключовому запиту.
При складанні тексту треба враховувати частотність ключових слів. Високочастотні запити зажадають строгого розміщення в тексті, низькочастотники можуть обмежитися одним входженням. Ключі при цьому варто вписувати, рівномірно розподіляючи в тексті. Частина в незмінному вигляді, а частина – у відмінку. Тут йдеться вже про інше поняття – щільність ключових слів. Вона не повинна перевищувати 4–5 %.
Успішне виконання сайтом своїх функцій впритул залежить від правильного SEO копірайтингу. Текст кожної сторінки сайту повинен повністю відповідати тим проблемам, для вирішення яких відвідувач зайшов на цей ресурс.
© Студія копірайтингу «Ямбус»