- ua
- ru
Як підібрати ключові слова, щоб підвищити рейтинг сайту в локальному пошуку?
Чи знаєте ви, що близько 73% людей шукають товари та послуги в інтернеті? Чи що 29% цих запитів закінчуються купівлею? Причому йдеться саме про локальні запити, коли шукають, приміром, найближчий китайський ресторанчик.
І тут в гру вступає локальне SEO – оптимізація сайту під місцевий регіон. Вибір правильних ключових слів, що враховують локальні запити, дозволить підвищити рейтинг по конкурентоздатним ключовим словам, пов’язаними з вашим продуктом і галуззю.
Безумовно, локальний пошук забезпечує набагато менший трафік, проте така аудиторія приносить несумірно велику конверсію. А тому ви повинні спростити для споживачів пошук вашої компанії в Google і застосовувати правильні ключові слова, що враховують ваш регіон.
Спершу треба з’ясувати, які пошукові запити допомагають людям знаходити вашу компанію.
Оптимізація сайту стане набагато простішою, якщо ви знатимете ключові слова, по яких ви ранжируєтеся. І тільки після цього ви зможете визначити, які з них будуть більш релевантні для вашого регіону.
Наприклад, якщо ваш ресторан має високий рейтинг за запитом «китайський ресторан», ви зможете приступити до роботи з іншими пошуковими запитами, в тому числі LSI-ключами. Наприклад, «китайська кухня», «чайнатаун» або «качка по-пекіньски». Покращуючи результати пошуку по пов’язаним словам і фразам, ви тим самим збільшуєте охоплення аудиторії.
Не варто обмежувати себе виключно своїм місцем розташування – розширте пошук, включивши в нього передмістя і довколишні населені пункти.
Наприклад, ви можете розширити свій пошук, використовуючи запит «китайський ресторан з кантонською кухнею в…», підставляючи потрібні локальні дані.
Ще якихось 5-7 років тому пошукові системи видавали однакові результати для користувачів, що виконують пошук з різних регіонів. Наприклад, на той же запит «китайська кухня» користувачі з Києва і Одеси отримували один і той же список сайтів.
Сьогодні алгоритми Google значно змінилися, і перевага дається саме локальним результатам. Тобто Google використовує підхід, більшою мірою орієнтований на місцевих жителів і в першу чергу видає їм сайти, розташовані в тому ж самому регіоні. Звичайно ж, за умови, що такий сайт має якісну оптимізацію, що враховує саме локальні запити.
А підсумок тут завжди один: найчастіше користувачі обирають ті варіанти, які розташовані до них найближче. Хоча б тому, що доставка буде швидша. Чи куди можна прийти і побачити все на власні очі.
Займаючись пошуковою оптимізацією, завжди пам’ятайте про локальні ключові слова – це найважливіший принцип SEO. Такі ключі мають величезне значення й покращують ранжирування в регіональному пошуку, дозволяючи споживачам знайти вас у той момент, коли ви їм потрібні.
© Студія копірайтингу «Ямбус»