Аналітика

Копірайтинг на замовлення – завуальована реклама, що дійсно працює!

Автор: Юлиан Клицаков в Рекламні техніки от 18 Вересня 2019
реклама копирайтинг

Реклама – двигун торгівлі. Проте напрямок руху безпосередньо залежить від якості тексту. Назад або вперед. Грамотна стаття, написана й оформлена зі знанням законів інтернет-маркетингу, може в рази збільшити конверсію. Буває й так, що через невдалу рекламну кампанію йдуть клієнти та рушиться увесь прибуток фірми. Тобто копірайтер може звести нанівець усі зусилля керівника.

Чи часто ви з увагою слухаєте рекламні ролики, коли дивитеся телевізор? Чи вчитуєтеся в рекламні вставки, коли ...

Як зробити email-розсилку максимально ефективною?

Автор: Юлиан Клицаков в Як написати... от 17 Вересня 2019
Как сделать email-рассылку максимально эффективной

Текст – це основний носій інформації в інтернеті, і розсилка не виключення. У більшості випадків вона створюється в комерційних цілях і пропонує адресатові купити, ознайомитися, перейти по посиланню та дізнатися щось важливе. І саме супроводжуючий текст і стає запорукою ефективності.

Безумовно, можна замість тексту додати пару зображень товару і приписати «смачну» ціну. Проте поштові фільтри відреагують на це закономірним чином – відправлять лист до спаму.

Яким же має бути текст для ...

Як текстовий контент впливає на просування сайту?

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 16 Вересня 2019
контент копирайтинг

Про те, що актуальність контенту – це один з найбільш важливих чинників в просуванні, сеошники зрозуміли вже досить давно. Якщо точніше, то цей параметр став впливати на ранжування ще в 2011 році – відразу ж після оновлення алгоритму Google Freshness. SEO спеціалісти отримали знатний удар під дих, а ось копірайтери, навпаки, зуміли отримати з ситуації максимум користі.

Загалом, більше текстів – вище в позиції.

Необхідність в систематичному оновленні контенту зробила сайти більш ...

10 причин, чому треба терміново переписати статті на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Вересня 2019
10 причин, почему вам нужно срочно переписать статьи на сайте

Просувати сайт можна по-різному: робити ставку на закупівлю посилань, рекламні пости в соціальних мережах… Але є дещо, про що завжди забувають: починати рекламну кампанію слід з текстів, тобто копірайтингу. Це особливо важливо, якщо йдеться про блог або ресурс, що надає інформацію.

Безумовно, нарощування посилальної маси – це добре, проте, якщо, потрапивши на ваш сайт, користувач не знайде того, що шукав, конверсія буде невелика, і відсоток відмов, навпаки, злетить до самих зірок, що ...

Копірайтинг, що надихає та продає

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 14 Вересня 2019
продающий копирайтинг

Продавати можна по-різному. В одному випадку робити ставку дешевих копірайтерів, здатних за ніч написати десятки нехитрих текстів, а в другому – на статусні, емоційні тексти. Дорогі, але такі, що викликають бурю емоцій.

Що виберете?

Для правильної відповіді слід зрозуміти, чим взагалі професійний копірайтинг відрізняється від бездумних фанфиків а-ля «купуйте в нас, бо ми найкращі». Але тут, як мовиться, все на поверхні: низькопробні тексти будуються на узагальнених фразах і бездоказових ...

Усі говорять про SEO, але майже ніхто не вміє це робити

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 13 Вересня 2019
копирайтинг на заказ

Здавалося б, про SEO не говорять тільки ледарі, й складається враження, що воно з’явилося задовго до винаходу електрики й усіх благ сучасного суспільства. Й усі, хто так чи інакше продавав в інтернеті, хоча б раз, але зверталися до сеошників. В той же час будь-які невдачі в інтернет-маркетингу пояснюється нічим іншим, як неякісною пошуковою оптимізацією. Але чи вміють робити SEO ті, хто його пропонує?

Щоб упарити послугу, багато знань не треба – досить з розумним видом погортати сторінки ...

Як часто треба оновлювати контент на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 10 Вересня 2019
Как часто нужно обновлять контент сайта

Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично оновлювати інформацію на цільових сторінках. Такі сайти швидше опиняються в топі і довше протримаються на першій сторінці видачі, адже вони, на думку пошукової системи, більш актуальні.

З якою ж частотою необхідно оновлювати тексти на сайті? Які статті ...

Справжнє призначення SEO, про яке мало хто знає

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 09 Вересня 2019
SEO тексты, которые действительно работают

На тему SEO копірайтингу вже було немало баталій. Яке сео краще – з досконально вирахуваним відсотком входження ключів або з непомітними LSI фразами? На три тисячі знаків чи на п’ять? Виділяти ключі жирним чи ні? ВЧ ключ ставити в першому абзаці, а НЧ в середині? Збирати семантичне ядро з пошукової видачі чи придумувати самостійно?

Усе це не грає
жодної ролі, адже важливе зовсім інше:

Використовувати
правдивий офферВирішити
«біль» клієнта тут і заразНадати
якісну та корисну інформацію

...

Надихаючий копірайтинг про художню фотографію

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
Эмоциональный копирайтинг фото

Це було замовлення, виконувати який було надзвичайно цікаво. Фотохудожник організовував виставку, і для проекту був потрібний емоційний супровідний текст, здатний не лише розповісти про світ художньої фотографії, але й викликати непереборне бажання купити роботи представлених авторів.
Завдання
З причини того, що художня фотографія має особливий шарм, був потрібен не менш особливий текст, здатний наблизитися до якості самих фотографій, представити їх у вигідному світлі – особливими й ...