fast-page браузер google

Браузер Chrome 85 – вбивця повільних сайтів

Нова версія Chrome на Android позначатиме швидкі сайти спеціальною відміткою – це впливатиме на ранжирування в пошуку Google. Версія браузера Chrome 85, яка зараз знаходиться у беті, зовсім скоро почне свою
21 Серпня 2020
0,0
0 33
зачем нужен копирайтинг

Для чого потрібен копірайтинг?

Навіщо потрібен копірайтінг, які завдання він вирішує, що дає? Які переваги у сайту з унікальним текстовим контентом? Без копірайтингу не може обійтись жоден сайт. Авторські тексти надзвичайно важливі в рекламі продукції
18 Серпня 2020
0,0
0 60
Как написать продающий текст

Як написати якісний продажний текст за 15 хвилин

Чи замислювалися ви, чому одні тексти працюють, а інші ні? Чому в одному випадку продаж росте, а в іншому падає нижче плінтуса? Вся річ у тому, як саме написано текст
13 Серпня 2020
5,0
0 114
ранжирование сайтов с приоритетом мобильного

Google відкладає ранжирування сайтів з пріоритетом мобільного контенту до весни 2021 року

Співробітники компанії Google неодноразово заявляли про важливість адаптації контенту під мобільні пристрої. Зручність сприйняття інформації для користувачів так само важлива, як і сама інформація, й ідея індексування сайтів на підставі
28 Липня 2020
5,0
0 36

Page Experience – новий фактор ранжирування в Google

28 травня Google анонсував чергову зміну свого алгоритму. І хоча діяти він розпочне тільки з 2021 року, готуватися до нього треба вже зараз. Це один з тих великих апдейтів, здатних перевернути
05 Червня 2020
5,0
0 42
внутренний PR

Внутрішній PR – інструмент для взаєморозуміння

Складно представити компанію без засобів власної внутрішньої комунікації – від закритих чатів у соц. мережах і месенджерах до внутрішніх корпоративних сайтів і спеціалізованих програм «під ключ», що поєднують і планувальник,
02 Травня 2020
4,5
0 75

Як зібрати семантичне ядро для сайту і що для цього потібно

Семантичне ядро – це список особливих тематичних слів і фраз, які використовуються для просування сайту. На етапі розробки вони використовуються для визначення оптимальної структури сайту, посадочних сторінок і розділів. На
20 Квітня 2020
5,0
0 49
Интернет-магазин. Копирайт, рерайт или копипаст

Який контент потрібен для інтернет-магазину

Практично усі області людської діяльності переплелися з віртуальною реальністю. Найрізноманітніші індустрії – розваги, ЗМІ, реклама та бізнес – давно вже представлені в мережі. За покупками давно «ходять» в інтернет-магазини, слухають
02 Квітня 2020
4,0
0 76
SEO копирайтинг

SEO копірайтинг: від збору семантики до сильного тексту

Ми підготували цікаву навчальну статтю про те, як писати оптимізовані тексти. Тут не обов’язково бути Хемінгуеєм або Чеховим – досить просто робити все осмислено. Трішки аналізу й пояснень внутрішньої кухні
31 Березня 2020
0,0
0 44
Релевантность текста

Що таке релевантність тексту

Поняття релевантності контенту вважається одним з найважливіших в SEO копірайтингу. В той же час, хоч це слово й виглядає незрозуміло, й навіть інтуїтивно його сенс не прочитується, проте значення його
26 Березня 2020
4,0
0 102
внешнее и внутреннее продвижение

Внутрішня оптимізація – основа просування сайту

Просування сайту в будь-якій пошуковій системі умовно можна розділити на два етапи – внутрішню та зовнішню оптимізацію. На першому етапі роботи з сайтом (а в ідеалі відразу ж після його розробки)
20 Лютого 2020
0,0
0 33
SEO-оптимизация. Стоп-слова и стоп-символы

Стоп-слова та стоп-символи в SEO копірайтингу

У системі пошуку інформації існують особливі методи сортування – вони дозволяють упорядковувати дані або, іншими словами, ранжирувати їх, роблячи видачу більш ефективною. Знати ці методи повинен кожен SEO копірайтер. Що таке
18 Лютого 2020
0,0
1 41