Аналітика

10 причин, чому треба терміново переписати статті на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 15 Вересня 2019
10 причин, почему вам нужно срочно переписать статьи на сайте

Просувати сайт можна по-різному: робити ставку на закупівлю посилань, рекламні пости в соціальних мережах… Але є дещо, про що завжди забувають: починати рекламну кампанію слід з текстів, тобто копірайтингу. Це особливо важливо, якщо йдеться про блог або ресурс, що надає інформацію.

Безумовно, нарощування посилальної маси – це добре, проте, якщо, потрапивши на ваш сайт, користувач не знайде того, що шукав, конверсія буде невелика, і відсоток відмов, навпаки, злетить до самих зірок, що ...

Копірайтинг, що надихає та продає

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 14 Вересня 2019

Продавати можна по-різному. В одному випадку робити ставку дешевих копірайтерів, здатних за ніч написати десятки нехитрих текстів, а в другому – на статусні, емоційні тексти. Дорогі, але такі, що викликають бурю емоцій.

Що виберете?

Для правильної відповіді слід зрозуміти, чим взагалі професійний копірайтинг відрізняється від бездумних фанфиків а-ля «купуйте в нас, бо ми найкращі». Але тут, як мовиться, все на поверхні: низькопробні тексти будуються на узагальнених фразах і бездоказових ...

Усі говорять про SEO, але майже ніхто не вміє це робити

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 13 Вересня 2019

Здавалося б, про SEO не говорять тільки ледарі, й складається враження, що воно з’явилося задовго до винаходу електрики й усіх благ сучасного суспільства. Й усі, хто так чи інакше продавав в інтернеті, хоча б раз, але зверталися до сеошників. В той же час будь-які невдачі в інтернет-маркетингу пояснюється нічим іншим, як неякісною пошуковою оптимізацією. Але чи вміють робити SEO ті, хто його пропонує?

Щоб упарити послугу, багато знань не треба – досить з розумним видом погортати сторінки ...

Як часто треба оновлювати контент на сайті

Автор: Юлиан Клицаков в Копірайтеру до уваги от 10 Вересня 2019
Как часто нужно обновлять контент сайта

Частота оновлення текстового контенту сайту стала важливим параметром просування ще в 2011 році, коли алгоритми Google були доповнені модулем Freshness. Відтоді для поліпшення ранжування необхідно частіше публікувати статті й систематично оновлювати інформацію на цільових сторінках. Такі сайти швидше опиняються в топі і довше протримаються на першій сторінці видачі, адже вони, на думку пошукової системи, більш актуальні.

З якою ж частотою необхідно оновлювати тексти на сайті? Які статті ...

Справжнє призначення SEO, про яке мало хто знає

Автор: Юлиан Клицаков в Оптимізація тексту от 09 Вересня 2019
SEO тексты, которые действительно работают

На тему SEO копірайтингу вже було немало баталій. Яке сео краще – з досконально вирахуваним відсотком входження ключів або з непомітними LSI фразами? На три тисячі знаків чи на п’ять? Виділяти ключі жирним чи ні? ВЧ ключ ставити в першому абзаці, а НЧ в середині? Збирати семантичне ядро з пошукової видачі чи придумувати самостійно?

Усе це не грає
жодної ролі, адже важливе зовсім інше:

Використовувати
правдивий офферВирішити
«біль» клієнта тут і заразНадати
якісну та корисну інформацію

...

Надихаючий копірайтинг про художню фотографію

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
Эмоциональный копирайтинг фото

Це було замовлення, виконувати який було надзвичайно цікаво. Фотохудожник організовував виставку, і для проекту був потрібний емоційний супровідний текст, здатний не лише розповісти про світ художньої фотографії, але й викликати непереборне бажання купити роботи представлених авторів.
Завдання
З причини того, що художня фотографія має особливий шарм, був потрібен не менш особливий текст, здатний наблизитися до якості самих фотографій, представити їх у вигідному світлі – особливими й ...

Емоціональний копірайтинг про світ художньої фотографії

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
Эмоциональный копирайтинг фото

В маркетингу існує ряд випадків, коли не можна говорити слова на кшталт «купити», «ціна» й їм подібні, адже це призведе до зворотного ефекту. Набагато правильніше не пропонувати, а викликати бажання купити.

Створюючи особливу атмосферу, текст формує необхідність в залученні, зачіпає струни душі – й після цього клієнт сам проситиме продати йому товар, адже без нього йому просто не жити!

Перед вами – приклад емоційного копірайтингу, присвяченого світу художньої фотографії. Текст став ...

Рекламна стаття про послуги приватного медичного центру

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 06 Вересня 2019
медицинский копирайт

Результативність копірайтингу повинна вимірюватися не в репостах, лайках і часі, проведеному користувачами на сторінці, а в реальному прибутку – замовленнях і покупках, які вона забезпечила.

Нижче маленький, але чесний приклад, як спрацювала написана мною рекламна стаття про послуги приватного медичного центру.
Завдання
Отже, до мене звернувся Роман Кобутов – адміністратор сайту медичного центру. Йому був потрібний невеликий текст для стороннього ресурсу, який би вигідно презентував ...

Редизайн та оптимізація сайту Stekloff.by

Автор: Юлиан Клицаков в Портфоліо от 05 Вересня 2019

Іноді до нас звертаються клієнти, які невідомо яким дивом знаходяться на плаву. Яким не пощастило ні з розробником, ні з копірайтером. Здавалося б, ще один апдейт Google – і сайт випаде з індексу або потрапить під бан.

Дублювання сайту в двох прихованих каталогах, велетенські, не оптимізовані зображення, не унікальні тексти, мільйон java-скриптів і завантаження за пекельні 7 секунд очікування.

Все б так і залишалося, якби ми не виправили ситуацію: змінили CMS, зробили редизайн, ...