Баден-Баден – новий алгоритм від Яндексу почав діяти!

Автор: Юлиан Клицаков в SEO оптимізація от 23 Жовтня 2019

SEO – обов’язковий компонент пошукового просування сайту, й часто новоявлені власники інтернет-магазинів, блогів й інших веб-ресурсів розпочинають саме з нього, вважаючи оптимізацію текстів панацеєю від усіх бід.

На жаль, тотальне захоплення подібною хитрістю не залишилося не поміченим, і Яндекс поспішив зробити ряд заходів, резонно вважаючи, що такі тексти створюються копірайтерами не для людей, а для пошукових алгоритмів, оскільки інформаційна цінність таких статей – мінімальна.

Чи не поїхати вам у Баден-Баден?

Баден-Баден алгоритм«Баден-Баден» – це новий алгоритм, розроблений спецами Яндексу для визначення переоптимізованих текстів, читати які для користувача шкідливо. В першу чергу дію цього алгоритму помітять ті, хто вважає SEO оптимізацію статей банальним повтором ключових слів.

Тексти з надмірною щільністю ключовиків в комерційному сегменті надзвичайно популярні – вони вимагають від копірайтера мінімум часу й навичок, дозволяючи тиражувати єресь і отримувати від замовника за це гарантовану плату за надруковані кілознаки.

Із запуском алгоритму «Баден-Баден» у вотчині Яндексу почнеться «олюднення» сайтів і кардинальна зміна в їх рейтингах. Можна сказати, що пріоритетне завдання пошукової системи, нарешті, буде реалізовано: на свій запит користувач отримає перелік по-справжньому інформативних і корисних ресурсів.

«Баден-Баден» – це частина загального алгоритму ранжирування, а результатом його роботи стане погіршення позицій переоптимізованих сторінок – вони знижуватимуться в ранжируванні до тих пір, поки контент на них не буде поправлений, тобто доки текст не стане легким та зрозумілим.

SEO – безглуздий і нещадний

Варто відмітити, що дія алгоритму максимальна високоточна, і знижуватися в рейтингу буде тільки конкретна сторінка, а не увесь сайт цілком. Втім, специфіка роботи алгоритму «Баден-Баден» доки не ясна, і не ясно, чи уся сторінка піде вниз або ж тільки по спамних фразах: це належить з’ясувати.

Санкції Яндексу сильно вдарять по власниках інтернет-магазинів і їх дзеркалах, де групи товарів мають однакову назву, відрізняючись лише буквеною або цифровою маркіровкою. І хоча фахівці Яндексу завіряють, що вони врахували цей момент при розробці «Баден-Бадена», але те, що корисний контент тепер котируватиметься вище, незаперечно.

Час безглуздого і нещадного SEO, нарешті, дістався свого завершення.

Студія копірайтингу «Ямбус» рекомендує проаналізувати сторінки своїх сайтів і відмовитися від заспамлених ключами текстів, щоб потім не було так боляче, інакше за вас це зробить новий алгоритм визначення текстового спаму «Баден-Баден».

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *