Де замовляти тексти – в студії копірайтингу чи у фрілансера?

Питання про те, де замовляти тексти вигідніше всього – в студії копірайтингу чи у того, хто сидить де-небудь у себе вдома й попиває чай, лежачи на дивані з ноутбуком в руках, турбує багатьох власників сайтів. Питання дійсно резонне, але справа далеко не в ціні за кілознак.

Вартість однієї тисячі знаків у копірайтера та студії може бути однаковою, а ось інших відмінностей – безліч. В них і спробуємо розібратися.

Якщо замовляти у фрілансера

Фрілансер – як недбалий студент. Він обов’язково зірве термін написання текстів або почне тягнути до останнього, зосередившись на виконанні більш високооплачуваних завдань.

Студия копирайтинга или фрилансер

Прийміть це як факт: окрім вашого проекту, у нього горять ще чотирнадцять інших замовлень. Виправдовуючись, він придумуватиме креативні алібі:

  • мурахи перегризли інтернет-кабель;
  • по всій вулиці згасло світло, й він сидить в інтернеті з телефону;
  • звалив в ліжко качиний грип H5N1;
  • намагаються забрати у військкомат;
  • хакери викрали вже готовий текст й багато іншого.

Це дико дратує. Проте у сто разів небезпечніше той факт, що половина фрілансерів працюють нечесно: беруть передоплату й пропадають, а то й зовсім заносять замовника в лист ігнорування. Поставити відповідний відгук найчастіше не вдається.

А ось чим фрілансери можуть порадувати, так це ціною на копірайт. Але і в цьому випадку є нюанси: якщо копірайтер бере за свої послуги дешево, то або в нього взагалі немає досвіду, або недолік клієнтів. А друге витікає з першого. Хороший копірайтер знає собі ціну й ніколи не проситиме копійки.

Якщо замовляти в студії

Безпечніший варіант, щоб замовити тексти для сайту й отримати дійсно якісний матеріал – точно в строк, без помилок та інших ляпів.

Якість копірайтингу тут визначається відразу декількома чинниками: написаний текст перевіряється штатним коректором або редактором на момент помилок і друкарських похибок; великий штат копірайтерів виключає всякий поспіх, а можлива участь у проекті професійного інтернет-маркетолога здатна додати тексту переконливості, а значить і ефективності, в чому й полягає головна роль тексту.

Якщо студія копірайтингу організована правильно, то на кожному етапі створення тексту стоїть правильна людина. Копірайтер пише, редактор виправляє шорсткості, а контент-менеджер публікує статтю на сайті, прописуючи усі покладені мета-теги – тайтли, дескріпшени, альти картинок й інше.

Ціна копірайтингу в студії може бути більшою, але й спектр завдань набагато ширший – написання текстів, оптимізація статей під популярні пошукові запити, публікація їх на сайті, а в деяких випадках – і повноцінне SEO просування сайту.

заказать копирайтинг баннер

Ефективний копірайтинг – це виправдано дорого, проте такі тексти працюють: приносять нових клієнтів і підвищують конверсію продажів.

Хочете переконатися? Замовте тексти для свого сайту в професійній студії копірайтингу й порівняйте статистику.

Давайте працювати!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Залишіть заявкуі ми зателефонуємо вам впродовж 5 хвилин
Як вас звати
Куди зателефонувати
ще фішки
Що треба зробити
Куди написати
Що нам варто знати
Або прямо зараз зателефонуйте
Написати коментар