- ua
- ru
Бізнес іде в онлайн, і з кожним роком цей процес стає дедалі стрімкішим. Разом із цим підвищується і конкуренція, а тому без SEO оптимізації сайту прибутку не буде. Для чого ж потрібна SEO оптимізація і що вона дає?
Перед тим, як розбиратися, навіщо потрібна SEO оптимізація, необхідно визначити, що таке SEO.
Це пошукова оптимізація, підвищення ефективності сайту і його видимості в пошукових системах. Основна мета SEO – вивести сайт на перше місце в пошукових системах або, принаймні, отримати позицію на першій сторінці.
Тобто SEO оптимізація потрібна, щоб отримати органічний трафік – результати ранжуються відповідно до релевантності сторінки пошуковому запиту.
SEO охоплює аудит сайту (пошук і виправлення помилок у коді), дослідження цільової аудиторії та конкурентів, збір ключових слів і складання семантичного ядра, підготовку рекомендацій з написання текстів і сам копірайтинг, побудову посилань, контент-маркетинг і багато іншого.
SEO є фундаментальною частиною маркетингу, оскільки люди вбивають мільйони різних запитів у Google, щоб знайти інформацію про продукти та послуги, які їх цікавлять. Говорячи простіше, SEO оптимізація потрібна для того, щоб зробити сайт помітнішим.
Ось факти.
Для чого ще потрібна SEO оптимізація сайту? Це можливість залучити більше користувачів і налагодити з ними контакт.
А тепер детальніше.
Щоб виграти органічну битву в пошукових системах, вам потрібна хороша SEO-стратегія. Ось сім переконливих причин, які відповідають на запитання, навіщо вам потрібне SEO. Поїхали!
Органічний пошук є основним джерелом веб-трафіку. Кількість користувачів, які шукають інформацію або здійснюють покупки в Інтернеті, зростає експоненціально, і на те є вагома причина – це швидко і зручно. Не кажучи вже про те, що пошукові системи регулярно вдосконалюються, щоб підвищити зручність роботи користувачів і дати їм те, що вони хочуть.
Google старанно працює над тим, щоб надавати користувачам максимально точні та релевантні результати пошуку, відсіваючи спам і сайти, де намагаються обдурити алгоритм ранжирування. А тому, щоб потрапити в Топ, діяти потрібно правильно.
Для цього і потрібна SEO-оптимізація сайту – щоб залучати клієнтів з органіки і перестати витрачати гроші на платну рекламу.
PPC-реклама вважається хорошою альтернативою текстам і SEO – на запит користувача вона завжди показується перед результатами видачі. Утім, це її єдина перевага, адже охочих клікати по оголошеннях не так і багато – реклама нікому не цікава.
Щоб рекламне оголошення завжди було на першому місці, необхідно стежити за діями конкурентів і постійно коригувати кампанію, підвищувати вартість кліка. Тобто постійно платити SEO фахівцеві.
По-друге, у різних ключових запитів вартість кліка різна. Іноді це 5 грн, іноді 200. Вам не пощастило, якщо у вас саме такі – бюджет буде руйнівним. І так щомісяця без зупинки. А ось оптимізація в цьому відношенні набагато лояльніша: на відміну від PPC, ви інвестуєте в SEO-кампанію один раз і отримуєте результати в довгостроковій перспективі.
Ось ще одна причина, навіщо потрібна SEO оптимізація сайту. Згідно зі щорічним дослідженням GE Capital Retail Bank, 83% споживачів проводять онлайн-дослідження перед здійсненням покупки.
Тобто, SEO аналіз пошукової видачі дає змогу зрозуміти, якими запитами користуються користувачі, що і як вони шукають – і на основі цих даних підготувати контент для свого сайту, який працюватиме.
Люди широко використовують пошукові системи для розв’язання своїх повсякденних питань, тому часто використовують локальні запити на кшталт “ресторан поруч зі мною” або “адвокат в Києві”. Такі ключі стають дедалі популярнішими. І близько 79% локальних пошуків на мобільних пристроях закінчуються конверсіями.
Продумана SEO стратегія, орієнтована на ваше місце розташування, допоможе залучити місцевих користувачів, готових купити продукт або послугу. Це ще одна чітка відповідь на запитання, навіщо потрібне SEO.
Дослідження ключових слів дає важливу інформацію про поведінку користувачів. Іншими словами, SEO дає змогу визначити, чого хочуть і чого потребують споживачі, що для них важливо. Аналізуючи дані популярних пошукових запитів, включно з голосовим пошуком, SEO дає чіткі дані про наміри користувачів.
Люди схильні ігнорувати рекламні блоки на сторінці видачі результатів пошуку, а тому, якщо ваш сайт на першій сторінці, але водночас без позначки “Реклама”, користувачі більше довірятимуть йому і з більшим бажанням переходити за посиланням.
Багато хто не розуміє, для чого потрібна SEO оптимізація і продовжують недоотримувати пошуковий трафік там, де могли б генерувати лояльних клієнтів.
Виправлення помилок і невідповідностей вимогам пошукових систем – найважливіша причина, навіщо потрібне SEO. Професійне сео включає технічний аудит сайту та подальшу оптимізацію, що покращує взаємодію з користувачем. Підвищення швидкості сторінки разом зі створенням привабливого контенту, оптимізованого для мобільних пристроїв, не тільки покращує UX сайту, а й підвищує його рейтинг у Google. І, без сумніву, висока позиція в пошуковій видачі в поєднанні з корисним користувацьким досвідом позитивно впливає на бренд.
Оскільки органічний трафік безкоштовний, у довгостроковій перспективі він набагато вигідніший. Надалі вам не потрібно буде платити за кожен клік. Оптимізацію проводять тільки один раз, вона дає приріст трафіку і в кінцевому підсумку збільшує дохід. Впровадження пошукової оптимізації – непросте і довге завдання, проте дає вражаючі довгострокові результати!
Ми здогадуємося, що на цю сторінку вас привів запит “Навіщо потрібні SEO послуги” або щось подібне. А тепер уявіть, що подібну фразу вб’є в гуглі ваш клієнт – Навіщо потрібен кондиціонер для волосся, Для чого потрібен резистор або Навіщо потрібен стабілізатор напруги – і потрапить на ваш сайт. Правда ж буде чудово? Але ж усього й потрібно, що замовити послуги SEO оптимізації.
Давайте співпрацювати!