- ua
- ru
Алгоритми Google постійно вдосконалюються, й одним з таких нововведень стало динамічне реагування на зміну в тегах HTML, зокрема в заголовку сторінки. Пошукова система стежить за оновленням контенту й відразу реагує на це.
Оновлення заголовка сторінки – важливий сигнал для Google. Проте чи з’являться такі зміни на сторінці видачі, залежить від того, наскільки добре новий заголовок описує те, що знаходиться на сторінці. Тобто просто замінити декілька слів в заголовку, наприклад додати в нього ключовий запит, – не варіант, й ефекту від таких дій не буде. Слід працювати з усім контентом.
В будь-якому разі це відмінний SEO інструмент. Коли ви змінюєте тег заголовка сторінки, Google наново сканує текст статті й реагує відповідним чином.
Основним критерієм Google для визначення того, коли слід замінити заголовок сторінки, є те, наскільки точно він представляє той контент, який користувач знайде при відвідуванні URL-адреси.
Якщо ви помітили, що Google замінив одне або декілька заголовків ваших сторінок, це хороший показник того, що ви на вірному шляху й змінюєте текст правильно. Хороша новина тут в тому, що якщо вас з якихось причин не влаштовує складений Google заголовок, ви можете написати новий і, можливо, виведеться саме він. Це дозволить перевершити конкурентів в пошуковій видачі по цільових ключових запитах.
Враховуючи, що новий алгоритм хоча і введений, але поки що лише тестується й допрацьовується, не рекомендується вносити багато змін. Принаймні прямо зараз. В будь-якому випадку подібний SEO інструмент дозволяє створювати релевантний контент і обходити конкурентів. Продовжуйте писати якісні тексти й придумувати для них такі ж якісні заголовки і намагайтеся не занадто сильно турбуватися про те, як на це відреагує Google, адже головна ваше мета – це користувачі!
© Студія копірайтингу «Ямбус»