Неунікальний контент на сайті – явище досить поширене і свідчить не тільки про порушення авторського права та небажання платити копірайтеру, а й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових систем.

Публікація на сайті неунікального контенту може призвести до неприємних санкцій пошукових систем – потрапляння під фільтр, погіршення ранжування і навіть випадання з індексу, а тому жартувати з цим не варто.

Перевірка на Duplicate Content – це перше, що відбувається під час сканування сторінки ботом. Виявивши скопійований (а по суті крадений) з інших сайтів контент, Google відразу ж позначає його як неунікальний і песимізує сторінку у видачі. Якщо таких сторінок багато, наслідки будуть сильнішими.

Потрапити під фільтр Google Duplicate Content під час копіювання одного тексту не можна, однак якщо ви взяли собі за правило запозичувати контент, і всі ваші сторінки містять крадені тексти, біда вас одного дня наздожене.

“НК” фільтр піддає крадений контент досить широкому спектру перевірок:

  • пошук сайтів з аналогічним контентом і порівняння часу публікації;
  • визначення часу індексації сторінок і порівняння даних;
  • виявлення активних посилань з інших доменів, що ведуть на сторінку;
  • визначення кількості користувачів, які відвідали сторінку;
  • підрахунок кількості коментарів на сторінці з неунікальним контентом.

Порівнюючи всі ці параметри в ідентичних на перший погляд сторінок, Гугл визначає першоджерело і віддає всі плюшки саме йому.

Водночас відомі випадки, коли в результатах видачі опинялися обидва сайти – але зазвичай це відбувається тільки в тому разі, якщо контент не просто копіюють, а й видозмінюють, покращують.

Як вивести сайт з-під фільтра Google Duplicate Content

Варіант дій тут лише один: видалити зі свого сайту скопійовані тексти і більше ніколи не займатися плагіатом – це не тільки не чесно, а й здатне завдати проблем, розв’язання яких обійдеться набагато дорожче, ніж якщо з самого початку замовити написання всіх потрібних текстів копірайтеру.

Ми вже писали про різноманіття фільтрів Google і те, які проблеми починаються, якщо займатися розкручуванням сайту неправильно або використовувати чорні, заборонені методи. Рекомендуємо ознайомитися з питанням і почитати огляд актуальних фільтрів Google – буде корисно. Загалом, не займайтеся копіпастом і не крадіть чужі тексти.

Отже, щоб вивести сайт з-під фільтра Google Duplicate Content, необхідно видалити всі неунікальні тексти і написати нові, унікальні. Іншого варіанту немає. Потрібно перевірити кожну сторінку на антиплагіаті, визначити унікальність тексту і, якщо є потрапляння, переписати все.

Якщо тексти запозичили у вас, можна написати на підтримку Гугла і пояснити ситуацію, проте зазвичай Google не реагує на подібні звернення – хіба що скопійовані були абсолютно всі тексти з сайту, а не з парочки сторінок.

Та й з огляду на той факт, що алгоритми Google повністю автоматизовані, сподіватися на “ручне розв’язання” питання і звертатися до техпідтримки безглуздо – просто втратите час.

Як уже було сказано, алгоритм Google Duplicate Content завжди перевіряє першоджерело – за датою публікації. А тому, якщо тексти вкрали саме у вас, жодних санкцій не буде і під фільтр ви не потрапите. Така кара чекає саме на того, хто поцупив.

Гугл давно навчився розпізнавати неунікальні тексти і відправляти сайти під фільтр, а тому не ризикуйте репутацією свого сайту і розміщуйте на його сторінках тільки унікальні статті!

© Студія копірайтингу “Ямбус”

Замовити безкоштовну консультацію
Допоможемо швидко вивести сайт в топ-3