Фільтр Google Duplicate Content (неунікальний контент)

Автор: Юлиан Клицаков в ТОП-копірайтинг от 05 Жовтня 2019

Синонимайзинг и копипастНеунікальний контент – явище досить поширене й свідчить не лише про порушення авторського права на текст і небажання власника сайту платити копірайтеру, але й про повне незнання алгоритмів роботи пошукових систем.

Перевірка на Duplicate Content – це перше, що відбувається при індексації сторінки. Виявивши крадений або скомпільований з різних джерел контент, Google негайно позначає його значком неунікальності й з повною упередженістю песимізує сторінку у пошуковій видачі, яким би оптимізованим текст чи мета-дані не були.

Цей фільтр піддає контент досить широкому спектру перевірок:

  • пошук сайтів з аналогічним краденим контентом і порівняння часу публікації;
  • визначення часу індексації сторінок і порівняння його один з одним;
  • виявлення активних посилань з інших доменів, що ведуть на сторінку;
  • визначення числа користувачів, що відвідали сторінку;
  • підрахунок числа коментарів на сторінці з неунікальним контентом.

Порівнюючи усі ці параметри у ідентичних на перший погляд сторінок, Гугл визначає найбільш трастовий сайт, і часто ним стає зовсім не той, де текст з’явився уперше, а той, який краще розкручений, а в результатах видачі може показати як декілька варіантів, так і один, і цілком можливі випадки, коли крадені статті у видачі вищі, ніж оригінал.

Проте так буває не завжди.

Як вивести сайт з-під фільтру Google Duplicate Content?

Варіантів дії у власника такого сайту лише два: написати у підтримку Гуглу і пояснити ситуацію (якщо тексти поцупили у вас) або повністю видалити зі свого сайту контент, що втратив унікальність – незалежно від того, кому належить копірайт.

Враховуючи той факт, що алгоритми Google повністю автоматизовані, сподіватися на «ручне рішення» техпідтримки не варто. Набагато простіше буде по добрій волі очистити свій сайт від не унікального контенту, замінивши його новим, унікальним текстом, зробивши рерайт або (якщо вам плювати на своїх читачів) пропустивши через синонімайзер. Але так краще не робити. У разі ж, якщо ви не вмієте самостійно писати або переробляти статті, замовте їх у нашій студії копірайтингу.

заказать копирайтинг баннер

Гугл давно навчився розпізнавати неунікальні тексти та відправляти сайти під бан. А тому не ризикуйте репутацією свого сайту й розміщуйте на його сторінках тільки унікальні статті!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *