Іміджеві тексти з конверсією в 37,5 %

Автор: Юлиан Клицаков в Рекламні техніки от 13 Жовтня 2019

PR статьиPR-тексти – це серйозний помічник в просуванні бренду і безальтернативний спосіб залишатися в полі зору аудиторії. Безумовно, рекламувати себе, інформацію або власний продукт можна будь-якими текстами – новинними замітками, інформаційними статтями або прес-релізами, але іміджевий текст впорається з цим у сто разів краще.

Як не дивно, PR-текст – це одвічний антагоніст інтернет-реклами. Переслідуючи, по суті, одну й ту ж мету (викликати позитивну реакцію цільової аудиторії), вони користуються різними методами і, як результат, призводять до різних наслідків.

Іміджеві тексти здатні сформувати або покращити імідж компанії, підвищити її впізнанність і викликати довіру до товару. Вони продають, не продаючи.

Якими бувають іміджеві статті

  • прес-релізи;
  • огляди і біографії;
  • анонси іта повномасштабні інформаційні статті;
  • аналітичні та експертні тексти.

Хороший іміджевий текст дає читачеві не лише необхідну йому інформацію, але й знайомить його із брендом, формує позитивний образ компанії та підвищує лояльність. У 90 % випадків в іміджевому тексті немає жодної пропозиції про купівлю товару або будь-якого іншого рекламного заклику. Це просто інформація. Але, як мовиться, копірайт копірайтингу розбрат.

Дешева інтернет-реклама спрямована на масового читача і у кращому разі отримує відгук у 10 % прочитавших текст користувачів. По-справжньому зацікавиться товаром лише один із сотні. А ось PR-текст, на відміну від рекламного, спочатку націлений на ті самі 10 %, тобто цільова аудиторія іміджевої статті набагато вужча, але й спрацьовує така стаття набагато частіше.

заказать копирайтинг баннер

Спробуємо?

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *