Копірайт – це потужний інструмент реклами. Якщо тексти на сайті унікальні та якісні, вони генерують клієнтів та підвищують конверсію продажів.
Для більшості людей основним джерелом отримання інформації є інтернет. Тут спілкуються, ведуть ділові переговори, замовляють послуги та купують товари. Саме тексти переконують та продають.
І вірно, головний спосіб передачі інформації – це текст. Але тут постає одне цікаве питання: звідки взагалі вони беруться, адже на кожному сайті їх сотні, а самих сайтів – мільйони!
Тут і виникає таке поняття, як копірайт. Це всі види текстів, які можна зустріти в інтернеті – від опису товарів до рекламних та новинних статей, постів у Facebook та Instagram. Також копірайт – це синонім поняття «авторське право», тобто унікальні тексти, які комусь належать.
І хоча для людей з креативним мисленням написати текст не складе значних труднощів, проте копірайтерами вони від цього не стануть. Копірайт – це не просто написання тексту, а ціла наука! Тут необхідно правильно визначити цільову аудиторію, придумати крутий заголовок та оффер, підібрати стиль тексту та подати інформацію так, щоб користувачам було цікаво дочитати все до кінця.
Для будь-якого сайту регулярність оновлення контенту дуже важлива. Це показник актуальності та шанс вийти в ТОП за ключовими запитами. Та й самі користувачі, бачачи, що статті на сайті постійно поповнюються, частіше заходитимуть і шукатимуть необхідну їм інформацію.
Сьогодні копірайт – це потужний інструмент продажів, просування сайту та залучення пошукового трафіку, а тому, якщо ви націлені на результат, рішення тут лише одне – якісний авторський контент!
© Студія копірайтингу “Ямбус”