Копірайтинг на замовлення – все, що треба знати про тексти

Автор: Юлиан Клицаков в Тексти, що надихають та продають от 20 Серпня 2019

Копирайтинг на заказ – всё, что нужно знать про тексты

Для чого на сайті потрібні тексти, чому їх треба замовляти у професійного копірайтера, а не писати самостійно? Скільки повинні коштувати статті та чому оптимізовані тексти обходяться дорожче ніж звичайні?

Перефразовуючи знамените прислів’я – текст усьому голова. І це дійсно так: саме текст дає користувачеві необхідну для ухвалення рішення інформацію, а зовсім не дизайн сайту чи ціна товару, будь вона хоч тричі вигідною. Кращу конверсію забезпечують ретельно продумані інформаційні тексти, написані копірайтера зі знанням справи – після аналізу цільової аудиторії, вивчення характеристик товару, його плюсів і мінусів.

Гарно, якщо копірайтер на додаток до всього ще й трішки маркетолог, тобто на практиці знайомий з технологіями, що продають – як мінімум із формулами подання комерційної пропозиції: AIDA, PPP, ODC й іншими.

Ось чому професійний копірайтер – це не просто автор тексту. Це аналітик, який вміє працювати з потребами цільової аудиторії, знімаючи заперечення ще на етапі їх формування. Він уміє показати, як товари й послуги закривають ці потреби, та чому треба купити або замовити саме зараз, а не завтра чи коли-небудь потім.

Тексти, що дійсно продають!

Якісний копірайтинг – це дорого, але й ефективно!

Чого насправді хочуть клієнти? Що їм треба, і яким має бути ідеальний товар в їх розумінні? Конкурентоздатний текст вигідно позначить характеристики товару, дасть вичерпну інформацію й сформує бажання купити чи замовити. Ось чому професійний копірайтинг не може коштувати дешево! Це не текст рівня школяра або домогосподарки в декретній відпустці – в цьому випадку він дійсно може коштувати копійки, але жодної користі сайту не принесе.

Якісний копірайтинг – це дорого, проте і ефективно!

Як пишуться ідеальні тексти

Створити ідеальний текст, що продає, нахрапом, за півгодини ніколи не вийде. Ефективний копірайтинг вимагає ретельного аналізу цільової аудиторії: що потенційні покупці хочуть і хто вони взагалі такі. Звідки вони, в якому будинку живуть, яка в них освіта й сімейний статус? Куди вони ходять і яку музику слухають? Розуміння цих моментів дозволить зрозуміти, як з ними треба говорити, чому вони вірять і чого прагнуть.

Не менш важливий для написання тексту аналіз конкурентів і ринку в цілому, успіхів і провалів компанії. Що робив власник сайту, які тексти публікував, хто їх писав, які ключі використовувалися? Який об’єм текстів у конкурентів, скільки й які заголовки в їх статтях і описах товарів? Чи є маркіровані списки, таблиці, інфографіка й інші графічні виділення? Як часто конкуренти публікують тексти, з якою періодичністю додають опис товарів і чи доповнюють їх зображеннями?

Подібний маркетинговий аналіз дозволить копірайтеру написати ідеальний текст, що продає, заговорити із споживачами та замовниками на їх мові. Такому тексту вірять.

Кращі тексти, що продають, – ті, які створюються з оглядкою на дані пошукових систем. Щирий інтерес автора до цільової аудиторії, товару та послуги нічого не вартий, якщо текст не оптимізований під популярні пошукові запити. Але й тут слід знати міру – бездумне додавання десятка ключів тільки зіпсує текст.

Ну а в кінці обов’язково має бути смачний оффер – без пропозиції про співпрацю ніхто нічого не купить і не замовить. А тому будь-який копірайтинг повинен вміщувати унікальний заклик до дії, а не загальні фрази й бездоказові гасла.

Тексти повинні вирішувати стратегічні завдання бізнесу! Замовте хоча б один – і ви зрозумієте, чим відрізняються бездумний текст і професійний, продуманий рекламний копірайтинг!

Як замовити текст?

  • Перейдіть у форму замовлення.
  • Вкажіть свої контактні дані.
  • Напишіть коментар до замовлення.

Після прорахунку замовлення ми зв’яжемося з вами і при необхідності поставимо уточнювальні питання або попросимо заповнити бриф. Після оплати замовлення тексти опиняться у вас! Термін написання залежить від загального об’єму текстів і складності технічного завдання. За кожен день поза обумовленим терміном ми знижуємо ціну на копірайтинг на 25 %.

Давайте співпрацювати – це буде вигідно!

© Студія копірайтингу «Ямбус»

Понравилась статья? Поделись с друзьями!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *