- ua
- ru
Про те, що SEO копірайтинг – це надзвичайно ефективний засіб просування сайту, знає багато власників сайтів. А ось, що таке LSI копірайтинг, знають лічені одиниці. А тим часом написання статей по LSI принципу здатне творити дива.
Якщо відкинути усі тонкощі, то SEO стаття – це текст, оптимізований під певний пошуковий запит. В неї є декілька десятків певних ключів, зібраних зі статистики Гуглу або Яндекса. В LSI тексті таких ключів на порядок менше, проте є багато тематичних слів, що підвищують загальну релевантність тексту.
SEO копірайтинг і LSI копірайтинг – це білі методи просування сайту, що не вимагають особливих грошових вливань.
Причина появи нового методу написання текстів досить банальна: віднедавна пошукові машини почали вести боротьбу з тими, хто намагається маніпулювати їх видачею, а тому ефективність SEO копірайтингу після двох останніх апдейтів дещо впала.
Пошукові системи стали жорстко фільтрувати контент, видаючи на запити користувачів більш інформативні з їх точки зору сторінки, що максимально відповідають запиту. Ця відповідність визначається LSI алгоритмом.
З цього випливає лише один підсумок: SEO копірайтинг віджив свій вік!
Уся дивність ситуації полягає в тому, що LSI копірайтинг, як і SEO, оперує ключами, й термін Seach Engines Optimization відповідає йому на всі сто процентів. Проте така дивовижна підміна понять не означає ідентичності методів написання текстів: у LSI копірайтингу вони дещо інші.
Абревіатура LSI розшифровується, як Latent Semantic Indexing, тобто латентно-семантичне індексування. Секретів в такому тексті дійсно багато. Головний полягає, напевно, в тому, що ключів в такому тексті може бути зовсім небагато (один або два), але вони оточені релевантними по сенсу словами. Завдяки цьому пошукові роботи швидко “схоплюють” суть публікації й виводять сторінку з текстом в ТОП.
Хочете, щоб ваш ресурс виявився на перших місцях у видачі? Забезпечте свій сайт правильним контентом!
© Студія копірайтингу “Ямбус”